Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    He dames, hoe is het hier?

Ben helaas nog erg beroerd, ook aardig wat afgevallen nu (8 kg). Pfff, ben het zwanger zijn al weer zo zat :). Ik hoop zo dat het goed zit, want bij de gedachte dat ik dit nog een keer weer vanaf het begin zou moeten doorstaan...

Ik voel wel sinds een week af en toe wat plopjes bij mijn schaambeen, wat me heel erg aan babietje doet denken, maar ik durf nog niet met zekerheid te zeggen of ik hem al echt voel of niet. Ik hoop dat ik me niet vergis!

@ DNA: hoe voel je je meid? Weet je al wanneer eerste echo is?

@ tulip: is je 20 wkn echo al geweest? Is erg spannend ja, veel spannender dan de eerste keer. Ik was bij mijn dochter stikzenuwachtig (en toen zagen ze ook meteen wat bij begin van echo, wat een spanning ;). Gelukkig met sisser afgelopen).

@ Jolan0: meid, lief dat je het zo zegt. Ik hoop dat het jou ook heel snel gegund is, knap dat je toch nog kunt genieten van andermans geluk. Knuffel!

2. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Kache: he wat jammer dat je je nog zo beroerd voelt! Hopelijk kun je snel gaan genieten, meid!

Ik heb op 25/09 de eerste echo. Nog heel vroeg, dus ik hoop zo dat er al wat te zien gaat zijn. Dat we toch een klein beetje gerustgesteld mogen worden, want ik word gek van onzekerheid. Ik voel me wel meer misselijk en moe dan de vorige keer, dus ik hoop dat dat een goed teken is...

3. tulip

tulip Niet meer actief

kache, he hopelijk voel je je snel beter. Hier was het met 14 weken, terwijl ik bij onze oudste 9 maanden ziek ben geweest. Dus er is nog hoop voor je;)
    Ik heb woensdag de 20 wekenecho, vind het echt ontzettend spannend en hoop zo dat alles goed is.

dna, spannend de eerste echo.

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tulip: ik ben erg benieuwd hoe je echo was!!!! Ik hoop dat alles er mooi en goed uitzag. Weten jullie wat het wordt?

DNA: nog een weekje, hoe voel je je? Maak je je niet al te veel zorgen? Sterkte!

Kache: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk voel je je gauw ietsje beter. Wat leuk dat je plopjes voelt! Geniet ervan!

Kinderwens: hoe gaat het bij jou?

Groetjes!

5. tulip

tulip Niet meer actief

jolan, alles was prima in orde voor zover ze het konden zien. Alles netjes opgemeten en alle organen en ledematen aanwezig;)
    Ik weet idd wat het wordt, mijn man niet, dus dat blijft nog geheim.

Maar hoe is het met jou...je reageert lief op iedereen, maar moet toch ook wel moeilijk zijn...

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tulip: Gefeliciteerd met de mooie echo! Dat is toch wel erg fijn.
    Het lijkt me toch wel een grappige situatie als je man de kamer even uit gaat zodat je vk kan kijken wat het wordt! Ik zie het helemaal voor me!

Hier gaat het wel. (ik merk dat ik het moeilijk vind om opteschrijven). Deze maand zit het er waarschijnlijk niet in en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel voor wat rust heeft gezorgt. Volgende maand gaan we er weer echt tegen aan. We hopen dat het toch gauw raak mag zijn, maar ik stop het gevoel ook ver weg. Erg tegenstrijdig allemaal.
    Verder ben ik druk met mijn zoon. Hij krijgt volgende week nieuwe buisjes en ook worden zijn voeten onderzocht (hij heeft knobbels erop en ze weten nog niet wat het is). Verder heeft hij het gelukkig erg naar zijn zin op school. Maar ik vind het wel erg ongezellig alleen thuis....

Succes met het geheim houden tegen je man! Dat lijkt me nog het moeilijkst! Bijv als je weet dat het een meisje wordt en je ziet een super schattig jurkje...Of met namen verzinnen, lijkt me dat je dan serieuzer bent over de naam van het geslacht waarvan je weet wat het wordt. Of zijn jullie daar al uit?

genietse! Groetjes!

7. tulip

tulip Niet meer actief

Jolan, hoop echt dat het snel raak mag zijn voor jullie. En beterschap met je zoontje!!

Qua namen hebben we nog maar 2 jongens en 2 meisjesnamen staan, dus ik overleg voor allebei evenhard:)
    Kleertjes koop ik alleen, straks als onze grote meid op school zit heb ik tijd genoeg.
    De babykamer wordt rood wit blauw, neutraal dus daar kan die lekker mee helpen.

8. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    DNA: veel succes morgen met de echo! Hopelijk zit alles goed en krijgen jullie een mooie iniminiebeeb te zien! Ik duim voor jullie!

Groetjes!

9. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Dankjewel jolan0! Je geduim heeft geholpen, want we hebben een mooie echo gehad! We hebben zelfs het hartje gezien! Ik ben 6+4, dus zit perfect op schema. Nu hopen dat het hartje blijft kloppen voor de komende 100 jaar ofzo :)

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat mooi DNA!!!! gefeliciteerd! En inderdaad hopen en duimen dat alles goed mag blijven gaan. Maar voor nu, geniet ervan he?

groetjes!

11. tulip

tulip Niet meer actief

Gefeliciteerd dna met je goede echo!!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ DNA: gefeliciteerd! Wat fijn dat echo goed was. Zal met je meeduimen dat hartje nog heeeel lang volhoudt, ha ha!

@ Tulip: heerlijk dat alles er goed uitzag! En wat een 'taak' zoiets geheim houden voor je partner :$, ik vond het al vreselijk moeilijk om me niet te verspreken bij (schoon)ouders! Maar straks veel plezier met shoppen dan!

@ Jolan0: veel succes met je zoontje, hopelijk vallen de ingrepen mee. Fijn dat hij het naar zijn zin heeft op school. (ik geniet juist van de rust nu mijn oudste op school zit :), heerlijk!)

@ andere dames: hoe is het?

@ hier: nog steeds erg moe en misselijk, maar sinds de 12 wkn toch betere eetlust en minder spugen. Hopelijk dat het de komende weken toch nog een beetje meer verbeterd. Zal ook blij zijn als MvM klaar is. :)
    Vorige week 2e echo gehad, alive and kicking :D. Liep zelfs al 3 dgn voor op verwachte groei ;), dus geen zorgen. VK vond vorige echo (die overeenkwam met ovulatie) betrouwbaarder, dus uitgerekende datum blijft gewoon staan. Wellicht dat ukje al een klein beginnetje heeft gemaakt met zijn 'groter-dan-gemiddeld' groei (net zo als mijn andere 2 kids, die eind 2e trimester ca 4 wkn voorliepen).

13. tulip

tulip Niet meer actief

Kache, o klinkt goed van,je tweede echo. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Shoppen lukt hier wel aardig;) eerst babyspullen van m. uitgezocht en gekeken wat we daarvan nog konden gebruiken. Sommige flesjes waren niet goed meer enz. Kleertjes en rompers heb,ik intussen ook voldoende.
    De eerste start met de babykamer is ook gemaakt, man,heeft alle oude pluggen verwijdert en de gaten gevuld.
    Van de week even witte muurverf halen en dan,kunnen we aan de slag.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ dna: gefeliciteerd met de goede echo meid! Hoop dat het goed blijft gaan!

Afgelopen week de 20 weken echo gehad en ons ukkie zag er perfect uit. Alle metingen qua groei waren goed en ook het hartje werkt goed. Ze kunnen natuurlijk niet alles zien met de echo, maar toch fijn om te weten dat er geen bijzonderheden gevonden zijn.
    We zijn ook al druk bezig met de slaapkamer voor onze dochter en over twee weken kan ze er waarschijnlijk in. Dan kan ik mooi verder met de babykamer en alles weer zolder halen. Weet nog dat we met onze dochter pas na de 20 weken echo het kamertje kochten en nu zijn we bijna al klaar met de nieuwe kamer.

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache: Wat fijn dat je je wat beter voelt!
    En nog fijner is natuurlijk jullie prachtige echo! Geniet ervan!

Girafje: Dat geldt natuurlijk ook helemaal voor jou! Ook al z'n prachtige echo! Fijn hoor! Geniet ervan!
    En veel plezier met het veranderen van de kamers! Leuk hoor al die voorpret!

Tulip: jij ook al lekker aan het genieten lees ik! En ookal fijn met de kinderkamer bezig! En jezelf alvast aan het verwennen met schattige kleertjes! leuk!

Heeft er iemand trouwens nog iets van kinderwens gehoort? Ik hoop wel dat het daar ook allemaal goed gaat....

Nou meiden, genietse allemaal! Hier is de ongi weer bijna voorbij, op naar een nieuwe ronde.
    Mijn zoon krijgt trouwens een mri over 2 weken. Nu maar hopen dat het lukt, want dan hoeft hij niet onder narcose. Wel krijgt hij een infusje. Wat een gedoe allemaal...hopelijk valt de uitslag mee.

Groetjes!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Girafje, fijn dat alles er goed uitzag. Hele opluchting he??

Jolan, o heftig van je zoontje...ik duim alvast daarvoor en voor de komende ronde.

17. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hey allemaal,
    Wat goed om te lezen dat alles goed gaat. Geniet er maar goed van, de weken vliegen echt voorbij.
    Ik heb de laatste tijd erg druk gehad. Maar nu ben ik verplicht om elke dag 2 uur te liggen/rusten en neem ik daar een moment voor ZP. Weer gezellig meekletsen.
    Ons kindje ligt qua groei te ver achter, dus moet nu rust nemen en minder gaan werken. Donderdag moet ik naar een gynaecoloog om te kijken of de groeiachterstand kan komen door mijn verergerde astmaklachten of door de medicatie (die verdubbeld is naar 4 x 2 pufjes per dag).
    Volgende week maandag krijg ik bij de gynaecoloog een groeiecho. Hopelijk heeft deze week rust positief effect op ons kindje.

Hebben jullie ook genoten van de mama mazzeldagen bij Prenatal? Wij hebben weer volop geshopt, geweldig.

18. tulip

tulip Niet meer actief

Nou goed rusten dan kinderwens! Wisten jullie eigenlijk wat het werd.

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kinderwens: Goed rusten hoor! Je eigen gezondheid en die van de kleine zijn nu het allerbelangrijkst! Hoop dat ze een oorzaak vinden voor de groeiachterstand en dat je kindje er uiteindelijk niet aan over zal houden!

@ Jolan: Duim voor je dat alles goed zal gaan met de mri en dat de uitslag gunstig zal zijn.

@ Tulip: Zeker een geruststelling dat alles oke is! Het besef dat ik alweer over de helft ben is er nog niet. Heb bijna geen klachten en ook nog niet echt een buik. Hoor van mensen om me heen wel dat je het aan mijn gezicht ziet.

20. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @Kinderwens: rust maar lekker uit hoor meid! Hopelijk maakt het ukje nog een mooie groeispurt :)

@jolan0: een mri is wel spannend. Heb ik zelf ook een aantal keer moeten ondergaan. Kan me voorstellen dat dat voor een kind wel angstaanjagend is hoor. Mag je erbij blijven?

@girafje: wat een goed nieuws! Leuk zeg, de babykamer inrichten!

@kache: klinkt ook goed zeg! Lekker genieten!

@hier: niet zo veel last van kwaaltjes. Af en toe een weeïg gevoel, wat kramp of steekjes of last van mn darmen en pijnlijke boobs en moe. Maar soms ook helemaal nergens last van. Maak me best wel zorgen eigenlijk hoor. Ik ben zo bang dat de volgende echo over 2 weken niet goed is :( Pfff ik hoop dat die 12 weken snel voorbij zijn... Sorry, ik moest ff zeuren :)

Deel Deze Pagina