Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Tulip; de gynaecoloog constateerd ook een groeiachterstand die steeds groter wordt.
    Ze heeft me nu doorgestuurd naar AZM, daar moet ik morgen naar toe. Spannend dus.
    Daarnaast moet ik nu 2 x p.w. aan de CTG om de conditie van het kindje in de gaten houden.

@Dorientje, ik begon meestal op dag 10, maar ik had altijd een latere eisprong en een cyclus van 30-40 dagen.

@Kache; fijn dat je je beter gaat voelen. Neem je rust op tijd.
    Ik voelde het kindje pas na 20 weken, dus kan allemaal he.
    Hopelijk hoor je snel het hartje.

@DNA; spannend, veel plezier en ik zal zeker voor je duimen!

2. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, jeetje spannend allemaal. Ik hoop dat je beebje snel bijgroeit..hoe zwaar schatten ze hem nu??

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ dna: duim voor je dat alles goed blijft gaan deze keer!

@ kinderwens: spannend hoor! Suc6 morgen!

@ kache: fijn dat het beter gaat meid.
    De kamer van mijn dochter is bijna klaar. Ze mag dit weekend er slapen, want dan heb ik zelf lekker een week vrij en dan kan ze rustiger wennen.

4. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Vanmorgen de echo gehad, en alles is goed gelukkig. Het hartje klopt mooi, en qua groei zit hij/zij perfect op schema. Hele mooie foto meegekregen. Komend weekend eindelijk onze ouders het goede nieuws vertellen!

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden zie dat de meesten van jullie gelukkig allemaal weer zwanger zijn. Ik praat bijna niet meer mee op het forum sorry daarvoor.
    Wel allemaal gefeliciteerd.

Wij hebben nu 4 miskramen acht de rug.. Ergheftig allemaal. Nu 6 w zwanger.... Ik vind echt heel spannend gisteren een echo gehad was nog niet goed beeld. Ondanks dat dat de vk toch een hartje te zien. Nu wachten op volgende week dinsdag krijgen we een tweede echo!!!

Gaat het verder allemaal goed met jullie??

6. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @DNA, geweldige echo, goed om te horen dat alles goed is.

Vandaag in het AZM geweest, alles gecontroleerd en zag er goed uit. Alleen hun hebben ook geconstateerd dat het kindje iets te klein is, met name de buikomvang ligt te ver achter.
    Nu 2 x p.w. controle in het ziekenhuis en van week tot week bekijken hoe nu verder.

7. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Dunchan,
    gefeliciteerd! Nu duimen dat alles goed blijft gaan...

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Kinderwens met mijn zoontje heb dat ook geladen uit eindelijk niks aan de hand en was hij groot genoeg.... Op echo's zijn geschat lengtes. Extra controlles is alleen maar beter.. Succes... En bedankt!

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ duchan: gefeliciteerd meid! Duim voor je dat dit een vechtertje is die nog heel lang bij jullie blijft!

@ kinderwens: probeer lekker te genieten van de extra echo's die je krijgt. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.

10. tulip

tulip Niet meer actief

duchan, gefeliciteerd!!

Dna, wauw mooi plaatje hoor, fijn dat alles goed is!!

kinderwens, goed dat ze je beebje zo goed in de gaten houden, hopelijk valt het straks mee...

Hier zit ik de komende dagen verplicht op de bank. Rugpijn al sinds vrijdag die mij sterk aan mn bevalling en mk deden denken. Van de vk doorgestuurd naar de gyn vanmiddag, bmm opgemeten, nog lang genoeg, maar niet super lang. Tot na het weekend helemaal niks meer doen en kijken of het minder wordt.

11. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Girafje, ja dat doe ik zeker, die echo's blijven leuk.
    @Tulip, doe maar rustig aan meid... neem je rust! Hopelijk trekken de klachten snel weg.

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik kreeg een mailtje dat er weer geschreven was, hier gaat alles ook nog goed hoor! De kleine is lekker wild, het is een jongetje!
    Ik zit bijna nooit meer op ZP maar ik wilde toch even melden dat het heel goed gaat met ons! Ik heb eigenlijk niet stil gestaan bij de vorige uitgerekende datum, ik had rond die tijd mijn 20weken echo, dus daar zat ik me heel erg op te verheugen...

13. tulip

tulip Niet meer actief

fijn dat het allemaal goed gaat met jullie en wat leuk een jongen!!!

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Wat leuk een jongetje... super!a
    Goed om te horen dat je een fijne zwangerschap hebt.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ tulip: hoe is het met je nu? Toch even schrikken, lijkt me!

@ Kinderwens: fijn dat alles er goed uitziet en er verder geen bijzonderheden zijn gezien. Hopelijk blijft het zo bij de komende controles!
    Heb even naar je gezwaaid toen ik vorige week dinsdag in de bus langs het AZM reed ;).

@ mamavansimone: leuk om van je te horen, fijn dat alles goed is! Wat leuk een jongetje :D, al lekker wezen shoppen, ha ha?

@ Dunchan: gefeliciteerd! Maar pfff, wat zal het spannend zijn voor jullie. Ik hoop dat dit toch echt een prachtig plakkertje is! Het is je zo gegund!

@ hier: weinig nieuws. Kwaaltjes ;), the usual. Gelukkig is school weer begonnen en krijg ik weer een beetje meer rust, was een pittige week ondanks hulp van opa's en oma's. Morgen hopelijk voor het eerst luisteren naar hartje!

16. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Kache, wat leuk dat je gezwaaid hebt.. hihi... woon je in Maastricht?
    Fijn dat je nu weer een beetje rust hebt!

Ik wens je veel plezier morgen, is zo'n heerlijk geluid dat hartje!
    Ik hoor het nu 2 x p.w. (ongeveer 40 min) en kan er zo van genieten he.. heerlijk! Vandaag was hij/zij lekker actief, hartslag schoot soms omhoog naar 188.

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: veel plezier morgen!

18. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ mamavansimone: leuk zeg, een jongetje! Had je een voorgevoel of was het een complete verrassing?

@ Kache: oh leuk morgen!

@ hier: kwaaltjes op en af. Onzekerheid op en af... Jullie kennen het wel he? Pas over een dikke 3 weken weer echo, en wat duurt het wachten dan lang he. We hebben een angelsounds besteld. Hopelijk kunnen we snel het hartje spotten, en af en toe luisteren. Hopelijk voel ik me dan wat zekerder. Hebben jullie ervaring met de angelsounds?

19. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @DNA, ik ken je gevoel, ik had dan wel geen kwaaltjes, wat het soms zo onecht maakte. Die onzekerheid blijft, wordt wel minder hoor. Maar het blijft spannend.

Ik wou ook graag een Angelsound, maar de VK raadde deze me sterk af, het kan namelijk ook vaker zijn dat je zelf het hartje niet kan vinden/horen en dan raak je in de stress.
    3 weken duren echt lang ja, tot de 12 weken vond ik het lang duren, tussen 12 en 20 weken ging het best snel en daarna eigenlijk ook. Vanaf de 28 weken gaat het hier naar mijn gevoel weer langzamer, maar dit komt ook door de klachten/spanning die ik heb.

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Wat een leuke berichten zie ik voorbij komen!

Girafje: en hoe bevalt de nieuwe kamer je docjter? Kan ze er lekker in slapen?

DNA: prachtige foto meid! Ondanks alle onzekerheden lekker genieten hoor!

Dunchen: Wat erg meid....al die miskramen....Fijn dat je nu weer zwanger bent maar wat een onzekerheid allemaal...ik hoop dat jullie nu een mooie plakbeeb hebben! Heb je inmiddels de nieuwe echoi al gekregen? En zagen jullie een hartje? Ik hoop het zo meid! Heel veel sterkte!

Tulip: goed aan je zelf en de kleine denken hoor en goed rustig aan doen! Is je rugpijn nu weer over? Spannend allemaal....hopelijk is het met de rust over gegaan....

mamvansimone: Gefeliciteerd! Leuk dat jullie een zoon krijgen! En leuk dat je het met ons wilde delen! Daar worden we blij van, zulke vrolijke berichten! Gernietse!

Kache: veel plezier met het luisteren naar het hartje! Een bijzonder moment weer he? Hier is het deze week vakantie en ik geniet er enorm van! (maar ja, ik ben helaas ook nog niet zwanger...)

angelsound: zolang je er goed rekening mee houd dat je het hartje zelf niet kan vinden, dan is het natuurlijk erg leuk om te doen als het wel lukt! Maar dat verschilt denk ik van persoon tot persoon.

Kinderwens: Hoe zijn de laatste echo's gegaan? Ik wou dat ik wat van die spanningen weg kon nemen....zodat je wat meer kon genieten....sterkte!

hier: geen nieuws....en ik denk ook dat ik weer ongi ga worden deze week, ik voel niks wat op een zwangerschap kan duiden....ik hoop zo dat het gauw raak mag zijn....en wat zou het mooi nieuws zijn zo aan het einde van het jaar....duim duim duim....
    Vrijdag de uitslag ven de mri dat is ook wel erg spannend....

Groetjes en een fijne avond!

Deel Deze Pagina