Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Kinderwens: poeh heavy hoor... Wordt nog spannend dus. Ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed komt hoor! Dikke knuf!

2. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ja spannend he..
    Alles zal wel goed komen, ik heb er wel vertrouwen in. De kleine is nog lekker actief. Ligt nu zo'n 400 gram achter, maar dit is (na de geboorte) zo weer erbij! (hoop ik)

Of denk ik nu te makkelijk?

3. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, nee hoor niet te makkelijk. Positief juist en dat is alleen maar goed voor je kindje!! Kindjes vallen na de geboorte eerst wat af, is volkomen normaal en daarna komt het er heel hard weer bij. Op hoeveel gram schatten ze je kindje nu??

4. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ze schatten het kindje nu op 1700 gram.
    Gemiddeld zitten kindjes met 33 weken op 2000 en komen in die week aan naar 2250.

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwens: wat spannend inderdaad....goed de de kleine het verder goed doet. Maar waarom gaan ze inleiden voor de 40 weken als de kleine toch te klein is maar het verder wel goed doet en de bevalling nog niet uit zichzelf begint? Of zijn er toch zorgen ivm de antistoffen of de doorbloeding of zo? Want anders zou ik (simpel gedacht natuurlijk) denken zolang hij/zij in je buik zit kan hij/zij groeien en kunnen de longetjes verder rijpen. Maar ik ben geen arts natuurlijk. Maar spannend is het wel allemaal. En dan hebben jullie misschien binnen nu en 3 weken een babytje! Dat is natuurlijk helemaal super! Sterkte de komende tijd! Ik denk aan jullie en zoals je schreef, goede moed houden het moed goed komen! En ze houden jullie gelukkig goed in de gaten, ik denk dat je daar wel een goed gevoel over hebt.

groetjes!

ps: mijn nieuwe nod is op de verjaardag van mijn zoon dus dat moet toch geluk brengen dacht ik zo!!!

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kinderwens: juist goed dat je positief denkt! Wat is nou 400 gram! Hoop dat de kleine deze week goed eet en volgende keer meer gegroeid is dan de gyn verwacht.

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lieve meiden, ik duim nog steeds voor ons allemaal en denk ook veel aan jullie, maar ben hier (voor mijn eigen gemoedstoestand) minder te vinden... Lees dus ook maar vluchtig mee... Wil Jolan en Kinderwens even een extra hart onder de riem steken! :)

@ Jolan, dat móet geluk brengen!

Hier gaat het verder wel goed. Wij gaan zondag heerlijk voor een maand naar Thailand, echt heeel erg zin in en zooo'n behoefte aan! Mijn NOD is 3 november, dus we gaan of daarna flink aan de cocktails of we vieren een ander feestje ;) We gaan het beleven.

Dikke kus voor jullie, hou jullie taai en tot over een maandje!

8. tulip

tulip Niet meer actief

1700, tis een kleintje, maar ik schrik er niet van. Onze dochter werd op 1600 geschat, was uiteindelijk 2570 bij de geboorte, iniminie...maar totaal geen problemen mee gehad.

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    noorus: hele fijne vakantie! Geniet ervan! Jullie hebben het ook verdient hoor! En misschien komen jullie inderdaad met goed nieuws terug, dat zou helemaal super zijn! Ik duim voor jullie!

groetjes!

10. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ jolan0: dat moet idd geluk brengen! *duimt*

@ Noorus: wat fijn zo'n lange vakantie. Genieten! Bij ons was het ook raak op vakantie, dus dat kan bij jullie ook! :D

11. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Jolan0, dat moet zeker geluk brengen...
    Ze gaan dan inleiden omdat ze verwachten dat de kleine beterzal groeien buiten de buik. Waarschijnlijk krijgt ons kleintje nu te weinig voeding, dit denken ze, omdat de omvang in de buik achter blijft.

@Noorus, ow lekker naar Thailand, even ook de gedachten ergens anders op! Ik hoop dat het een alcoholvrij cocktail party gaat worden, ik duim echt voor je! Heel veel plezier op jullie reis, geniet ervan!

12. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Tulip, dan heb ik dat al overtroffen. Ik heb eigenlijk niet gevraagd wat ze verwachten.
    Het enige wat de gyn aangaf is dat het zeker geen 7 ponder gaat worden.

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou kinderwens, dan gaat het nu echt opschieten!!! Zie je er tegen op? Mag je wel gewoon bevallen? Ben je er al helemaal "klaar" voor? Ik ben benieuwd hoor!

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ja gaat nu snel he... de gedachte dat de kans groot is dat ik over 4 weken onze baby in de armen hou... heerlijk!
    Ik zie er niet tegenop, ben er 'klaar' voor. Maar weet ook eigenlijk niet echt wat ik moet verwachten.
    Zolang de conditie van de kleine goed genoeg is, mag ik gewoon bevallen... tijd mag voor mij nu wel voorbij vliegen, al vind ik het getrappel en 'gehik' in mijn buik ook wel heerlijk.

15. tulip

tulip Niet meer actief

ze is wel met 38 weken geboren.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ noorus: geniet van je vakantie meid! Dat heb je echt verdiend!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank jullie lieve meiden, we gaan er op en top van genieten!!! :D
    Rustig aan hier hè! ;)

Kus!

18. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ooh ik ben zo blij! We hebben net het hartje gehoord met de angelsounds! Wat een heerlijk geluid is dat zeg. Ben helemaal verliefd. En weer gerust gesteld :)

19. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn DNA!!!!goed dat je het gedaan hebt, nu ben je een beetje gerustgesteld!

heel bijzonder gevoel he kinderwens?! En als de baby er straks is en hij/zij heeft de hik dan denk je o zag het er zo uit in mijn buik, ook heel bijzonder!
    Er "klaar" voor zijn is inderdaad erg moeilijk. Als het zover is laat je het allemaal over je heen gaan en gewoon gebeuren. Je zult zien dat je een oergevoel krijgt welke je nog nooit hebt gevoeld. En zodra je kindje er is, ben je opeens op en top moeder. Een bijzonder gevoel welke je nooit meer kwijt raakt en waardoor je opeens heel anders in het leven staat. Maar het is zo mooi!!!!
    Maar nu nog even genieten en hopen dat alles goed blijft gaan met de kleine!

Fijn weekend allemaal!

20. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    DNA; wat fijn zeg... super!

Jolan0; ja wel laten het gewoon op ons af komen en laten ons verrassen! Idd nu nog ff lekker van het getrappel genieten, maandag mag ik weer lekker naar het hartje luisteren!

Deel Deze Pagina