Jolan0, Morgen heb ik weer een groeiecho, spannend dus... ben benieuwd hoe de kleine gegroeid is en wat ze zeggen. Inderdaad goed om met de HA te gaan praten en je vragen te stellen, dat er voor jezelf duidelijkheid komt en je weet hoe je het kunt verbeteren. Spannend, weer aan de klus... *duim duim*...
Grr, had een heel verhaal getypt, verkeerde knop en foetsie :x... Nog maar een keertje in het snel dan. @ tulip: balen dat de groei nu weer achter loopt, al heb je het een keer meegemaakt, toch niet leuk! Succes met de groeiecho en logisch hoor, dat je even een dipje hebt. Gooi het er lekker uit en dan rustig aan weer verder. @ DNA: fijn om te horen dat de angelsound zo goed werkt voor je! Heerlijk dat je die 12 wkn ook al weer voorbij bent. @ Kinderwens: fijn om te horen dat je je nu weer wat beter voelt, infectie te pakken of is astma gewoon stuk erger nu? Goed dat ze tot nu toe tevreden zijn met de groeiecho's, hopelijk gebeuren er geen spannende dingen. Succes met je laatste loodjes. @ Jolan0: poeh, hypermobiliteit, dat is niet makkelijk, lijkt me. Ook niet iets wat je 'zomaar' even oplost. Veel succes bij de HA, hopelijk komt er een goed bruikbare oplossing/behandeling voor je zoon! @ girafje: jeeh, weer een mijlpaaltje erbij! @ Mamavansimone: wat heerlijk dat het goed gaat en je lekker bezig kunt blijven, des te beter toch! @ hier: zoonlief ziek geweest, net een beetje bijgekomen van gebroken nachten, sinds vanochtend dochterlief ziek... zucht. Toch gaat het hier stiekem wel wat beter dan een paar weken geleden. Spugen is nu echt opgehouden en ben ook gestopt met medicatie, maakte geen verschil meer. Ben nog wel moe en misselijk, maar zolang ik voldoende slaap (lees: bijna iedere middag een dutje en 's avonds om 20:00 uur plat) is het allemaal iets minder beroerd en beter te hebben. Dus zo hobbelen we nog even door, ben erg benieuwd naar volgende week de 20 wkn echo!
@Kache' Ik heb astmatische bronchitus, bij2/3 wordt het tijdens de zwangerschap minder, bij mij helaas erger. Gelukkig geen infecties. Goed om te lezen dat het beter met je gaat, balen dat je dochter nu ziek is. Ow spannend volgende week 20weken echo, geniet ervan, hopelijk is alles goed.
Vandaag groeiecho gehad, onze kleine is wel een beetje gegroeid, maar niet voldoende. Hij/zij weegt nu 1950 gram, over 2 weken ong. gaan ze inleiden, ze hopen dat ie nog 300 gram aankomt tot dan. Erg spannend dus... over 2,5 week hebben we onze kleine in de armen!
nou zeker spannend, gaan ze er nu vanuit dan dat hij/zij buiten je buik beter groeit. Is er iets met de placenta/navelstreng??
Ja ze verwachten dat wel. De placenta en doorstroom navestreng is prima. Ik heb alleen veel last van mijn astmatische bronchitus, dat kan een reden zijn, maar hier laten ze zich niet over uit.
O wat spannend kinderwens!!!!! Het komt nu wel heel erg dicht bij! Sterkte en succes de komende tijd! En ik ben heel erg benieuwd. Groetjes!
@ kinderwens: wat spannend meid! Nog even en je hebt je kleintje lekker in je armen! Hoop dat hij/zij nog even een groeispurt maakt!
Spannend zeker, zeg net al tegen mijn man, nog 2,5 week en dan kun jij hem/haar ook vasthouden. geweldige gedachte toch! nu idd hopen op een groeispurt. Volgende week weten we meer.
Ooh spannend Kinderwens! Bijna je kleintje echt in je armen! Vandaag bij mijn collega op bezoek geweest die een paar dagen geleden bevallen is. Ik heb het kleine meisje in mijn armen gehad, en kon er geen genoeg van krijgen *zwijmel*. Ik wil ook!
2,5 week!!! dat gaat heel snel! Zie je tegen de bevalling op? dna: leuk he, knuffelen met z'n kleintje! Daar kan je nooit genoeg van krijgen! Wanner moet je trouwens weer naar de vk? kache: zijn je kids weer beter? fijn dat je je beter voelt nu. en spannend volgende week weer met de 20 weken echo! Ik hoop dat alles er goed uit ziet met jullie kleintje. Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Groetjes!
@ jolan0: volgende week donderdag mogen we weer naar de gyn. Dan krijgen we de nekplooimeting, dus best nog even spannend. Als dat allemaal goed is gaan we het echt iedereen vertellen, en kunnen we eindelijk lekker gaan shoppen voor de kleine
@DNA; Heerlijk om zo'n kleine meid vast te houden he. Mijn man is gister op kraamvisite bij mijn neef z'n dochtertje geweest. Hij zit nu voor werk in Den Haag en daar woont mijn neef. Ik vanuit omg. Venlo kan alleen maar foto's kijken 5 dagen oud, zo'n kleine meis, super... mijn man heeft leuke foto's gemaakt en ff kunnen oefenen. Hopelijk kunnen we volgende week vrijdag samen even op visite gaan, nog voor ik ga bevallen. Spannend volgende week donderdag, alvast veel succes! @Jolan0; Nee zie er helemaal niet tegenop. Ik heb er juist echt zin in, ik ben er klaar voor. Draai de tijd maar vooruit hoor, hihi...
Hey dames, ff een update voor jullie: Hier minder goed nieuws, Gisteravond ben ik met erge pijn in de longen en ademnood opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb een ontsteking, met de kleine is alles prima. Ik heb nu een infuus met prednison en moet 4 x p.d. vernevelen met medicatie. Gister tijdens bloedprikkken in slagader ook een aanval gehad, welk wel schrikken was omdat ik steeds wegviel. Mijn man heeft me er gelukkig goed doorheen getrokken.
o kinderwens, dat is helemaal niet leuk! Ben je nu ook in het ziekenhuis? Gaan ze de kleine nu ook eerder halen? Heel veel sterkte meid! Hopelijk knap je gauw op en heb je nog tijd genoeg om op krachten te komen voor de bevalling! Ik denk aan je! groetjes!
Ik moet vannacht ook nog hier blijven. Als ik me morgenvroeg goed voel, gaan ze prednison afbouwen. Belangrijk is nu dat ik goed aansterk, zodat ik de bevalling aan kan. Maar voel me wel beter, krijg weer lucht. Dat is al zo'n opluchting. Hoe gaat het bij jullie?
@ kinderwens: dat is flink schrikken meid! Hoop dat je morgen weer wat fitter bent en de pred kunt af bouwen. Gelukkig is het einde al in zicht voor je, alleen jammer dat de laatste loodjes nu wel heel zwaar zijn!