Poeh, heb niet zo'n fijne nacht gehad, wel balen. Gelukkig kan ik hier nog veel rusten. Gynaecoloog is nog steeds tevreden over de conditie van het kindje. Nu hoofdzaak dat ik fit wordt en dan kunnen we gaan kijken voor inleiden.
nou het is in elk geval goed nieuws dat de kleine ondanks alles het heel goed doet! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar ook ondertussen heel druk over maakt. Dat jou toestand niet beter wordt is wel erg vervelend, zeker nu de tijd zo snel gaat!. Ik hoop dat je toch gauw wat bent aangesterkt voor de bevalling! Sterkte met alles!
@ kinderwens: ai, meid toch, wat een pech! Balen dat je nu ziek geworden bent, hopelijk knap je snel op en dan zo fit mogelijk de inleiding in (wat komt dat nu dichtbij!). Gelukkig dat gyn nog steeds tevreden is over je ukje. Beterschap! @ DNA: heerlijk he, kraamvisite , vooral die geur van pasgeboren babies, wordt ik helemaal week van . Fijn vooruitzicht dat we straks zelf ook mogen. @ Tulip: hoe is bij jou? Al groeiecho gehad? @ hier: gaat echt steeds beter . Zo goed, dat ik vanaf volgende week weer voorzichtig aan het werk ga voor een paar uurtjes per week. Spannend! Verder gespannen voor 20 wkn echo morgen... (en ja, we willen graag weten wat het wordt! Dan weet ik ook welke helft van de kleertjes op zolder opgeruimd kunnen worden, ha ha!)
kache, o leuk het geslacht weten!! Hier veel rust houden, groeiecho volgende week donderdag. Heb nu wel sinds 2 weken op dinsdagavond zwangerschapszwemmen, dus daar kijk ik elke week onwijs naar uit.
@Jolan0; ja voelt echt goed, ben gerustgesteld dat de kleine het goed doet en hier niets van meekrijgt. Voel mezelf nu ook stukken beter, al ben ik wel erg moe. @Kache; Ja komt dichtbij nu he... poeh.. Hoop dat ik snel opgeknapt ben. Fijn dat het beter met je gaat, rustig aan beginnen. Spannend morgen, maar ook erg leuk, vond ik... zo mooi en weer ff je kleintje zien. En dan weet je of het een zoon of dochter wordt, idd wel handig. Hier nog steeds de vraag, zo spannend... @tulip; doe rustig aan, nog 9 daagjes en dan kun je weer kijken.
kache, o wat fijn dat alles goed is. En wat leuk een meisje, gefeliciteerd!! kinderwens, goed dat je je wat geruster voelt.
Wow Kache, superdat alles goed was. En een meisje, hoe leuk, kun je leuke jurkjes gaan kopen. Ik ben. Weer thuis, nu met de prednison aansterken!
Kache: fijn dat het goed gaat met de kleine! En een dochter! Leuk hoor! Geniet ervan! kinderwens: welkom thuis en hopelijk heb je nog tijd genoeg om wat aantesterken!
@ Kache: wat leuk een meisje! Ben ook heel benieuwd wat het het bij ons is @ Kinderwens: fijn dat je weer thuis bent. Succes met aansterken! @ hier: morgenmiddag eindelijk weer echo. Dan doen ze de nekplooimeting, dus best spannend.
@ kinderwens: wat lekker dat je thuis bent meid! Nu goed aansterken voor de bevalling! @ dna: succes morgen!
DNA, succes vandaag met de echo! Spannend. Hier vannacht best goed geslapen, doet goed. Jolan0; hoe gaat het met jou meid?
@ kinderwens: Fijn dat je goed geslapen hebt! Hoop dat je de komende nachten net zo goed slaapt! Net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was netjes 120/65 en ook de kleine groeit goed. De vk denkt dat de kleine in stuit ligt, want op het moment dat ze ging voelen, kreeg ze een duidelijke schop aan de onderkant wat vaak betekent dat ze in stuit liggen. Voor mij geen verrassing, want mijn dochter lag ook in stuit en mijn gevoel zegt al heel lang dat deze uk net zo eigenwijs is. Deze keer dus geen moeilijke keus wat betreft bevalling, want ik wil weer een ks!
dna: ik ben benieuwd hoe de echo is gegaan! girafje: wat fijn dat het zo goed gaat! Geniet ervan! En als de kleine in stuit ligt ben je er ook al voor jezelf uit wat je doet, dus dat moet wel lekker voelen denk ik! Maar zolang hij/zij nog niet is ingedaald kan het altijd nog goed gaan liggen. kinderwens: fijn dat je goed heb geslapen. Daar knap je ook van op. En je slaapt thuis altijd beter dan in het zh. Nu gaat het echt opschieten he? Hier: gaat het zijn gangetje. op het moment weinig nieuwtjes eigenlijk. Ik hoop dat dat volgende week anders is ha ha! Dat zou zo leuk zijn! groetjes!
@ jolan: de kleine zou inderdaad nog kunnen draaien, maar mijn gevoel zegt dat dat niet gaat gebeuren. Toen mijn dochter net een dag oud was kwam mijn vk langs en die zag haar hoofdje en zei dat ze altijd al naar boven heeft gelegen aangezien haar hoofdje zo mooi rond was. Denk dat het met mijn bouw te maken heeft dat ze bij mij in stuit liggen.
@girafje, fijn dat je weer goedgekeurd bent. Balen dat de kleine waarschijnlijk weer in stuit ligt. Wil je ook ks als de kleine zich nog draait? @jolan0; Ja wordt echt spannend nu... kan eigenlijk niet meer wachten, maar moet eerst opknappen! Ik hoop voor je mee! Hier; Vandaag bij gynaecoloog geweest, ze gaat met komende week nog niet inleiden, omdat ze verwacht dat ik dit nog niet aankan. De kleine doet het ook nog goed, dus volgende week donderdag terug. Dan gaat ze ook inwendig onderzoek en verder plannen. Hopelijk beval ik vooraf spontaan, lijkt me veel leuker en echter dan inleiden. Ben nu begonnen aan de framboosbladthee, weet niet als het wat doet, maar proberen kan geen kwaad he. Nog andere tips om het te bevorderen? __________________