spannend kinderwens!! Hopelijk ben je snel aangesterkt en kun je bevallen. dna, ben ook benieuwd hoe het geweest is.
kinderwens: nee het komt als het komt.... Bij inleiden is het ook echt hoor. Alleen worden de weeen dan opgewekt dmv een infuus. Het enige wat je dan goed moet onthouden is dat wanneer je te veel weeen krijgt en ze niet goed meer kan wegpuffen dat je dit goed aangeeft. Dan wordt de dosering wat terug gebracht. Als je lichaam eraan toe is kunnen ze je ook strippen, dit zou de bevalling ook op gang kunnen helpen, maar dit hoeft niet. Super dat het zo goed gaat met de kleine!!!! Heeft ie de groei ook een klein beetje ingehaald? succes! groetjes!
girafje: mijn zoon lag ook in stuit dus ik weet er (helaas) alles van....ik ben toen wel natuurlijk bevallen maar als ik het over mocht doen zou ik voor een ks gaan. (hij lag met een voetje naar beneden wat er tijdens de bevalling uitzakte en hij toen weer optrok, maar hij had toen wel al geademd in mijn buik waardoor hij geforceerd eruit moest en toen niet huilde en gelijk weg is gehaald. Hij heeft er epilipsie aan over gehouden, maar gelukkig gaat dat nu heel erg goed....) opes....zulke verhalen moet ik natuurlijk nu niet gaan vertellen nu er dames op allerdag lopen....sorrie meiden!
@ jolan: als de gyn mij zou kunnen garanderen dat ik gewoon zou kunnen bevallen zonder problemen dan zou ik het wel willen proberen. Klinkt misschien gek, maar vindt het op zich ook wel prettig dat deze kleine ook in stuit ligt, want zo zal ik later niet gaan twijfelen of ik niet gewoon had kunnen bevallen. Ik zie het nu meer als teken dat het weer een ks moet worden. @ kinderwens: het blijft spannend meid! Hoop dat je goed aansterkt komende week.
Jolan0; de groei hebben ze vandaag niet gemeten, zelf heb ik het gevoel dat de kleine de laatste paar dagen (met volledige groei) wel flink gegroeid is. Donderdag heb ik weer een groeiecho.
Hey meiden. De echo was helemaal goed gelukkig. Kans op syndroom van down is 1/10000 dus we zitten nu echt op de roze wolk komend weekend eindelijk de hele familie inlichten, en dan mag iedereen het weten. Morgen voor het eerst babyshoppen. Kijk er zo naar uit! Ohja, het is misschien een meisje! Dat dacht de gyn op basis van de nub. Over een maandje weten we het hopelijk zeker.
dna: gefeliciteerd meid! Super fijn! Geniet er van van het vertellen! Dat is zo bijzonder moment! Leuk hoor! En morgen leuke dingetjes kopen! Maar nog niet te veel rolze he? kinderwens: wie weet heeft het beter worden van jou ook een gunstig effect op de groei van de kleine? Dat zou wel heel mooi zijn! Hopelijk slaap je vannacht weer zo goed. Alvast wel trusten! groetjes!
dna, fijn dat alles in orde is!!! kinderwens, hier ook de 22ste groeiecho..laten we hopen dat allebei onze mini's goed gegroeid zijn
SNA; gefeliciteerd wat een goed nieuws. Super zeg... En bijna het nieuws vertellen, dat is zo leuk he. veel plezier. @jolan0; Ja dat hoop ik ook, dat ie nog ff goed kan groeien en sterker wordt. Ik heb vannacht gelukkig ook weer goed geslapen, erg fijn. @tulip; spannend, hoe laat moet jij? Hopen idd dat beide kids goed gegroeid zijn.
Kinderwens, hou gaat het nu met jou? Voel je je al wat beter? Gisteren de grootouders van mijn man verteld dat we een kindje verwachten, en meteen ook wat ooms, tantes en nichtjes die er ook waren. Ze vonden het allemaal heel erg leuk! Verder zal het nieuws zich vanzelf wel verspreiden haha. Morgen gaat mijn man het op zijn werk ook vertellen (bij mij wisten ze het al, want ik kan mijn mond toch niet houden). En dan mag het op facebook, en weet echt iedereen het
@DNA, Hier gaat het steeds beter, gelukkig. Pijn in longen wordt minder en ik krijg weer meer energie. Vannacht dacht ik even dat het ging beginnen. Kreeg harde buiken, eerst om de 7 min. toen om de 6 min. en toen ineens om de 4 min. Het was niet pijnlijk, dus dacht al dat het geen weeen waren, maar vond 't wel even spannend. Helaas trok het weg... We hadden wel lekker 'geknuffeld' gisteravond (als jullie begrijpen wat ik bedoel), misschien dat het daardoor gekomen is!?!
Oeh dat was wel even spannend dan! Kan denk ik wel komen door het knuffelen Is er al een datum vastgelegd?
dna: leuk hoor! Geniet er lekker van! En vonden ze het een grote verrassing? Het is straks ook wel erg fijn om er open met iedereen over te kunnen praten. kinderwens: je zult dat inderdaad wel vaker mee gaan maken. Alsof je lichaam alvast een beetje aan het oefenen is! Soms kan even opstaan en gaan plassen helpen. Maar spannend is het zeker!!! Wel super fijn dat je je steeds beter voelt! Hier is vannacht zwarte piet langs geweest en hij had een pieten pakje meegebracht! Hij is nog niet uit geweest! ha ha zo leuk allemaal! De kinderen zijn alleen allemaal zo hyper.... fijne zondag verder! groetjes!
@DNA, Super leuk he om het grote nieuws te delen met iedereen! Ik vond dat echt geweldig, de leuke reacties en zo. Ja heb nog vaker harde buiken, net ook tijdens het wandelen, maar nu geen ritme erin. Vind het echt zo spannend, hihi... Ik moet donderdag terug naar gynaecoloog, dat gaat ze kijken of de bbm rijp is en of er al ontsluiting is. Ook even kijken hoe goed ik aangesterkt ben, nu gaat het prima, maar heb morgen mijn laatste prednison tablet. Even afwachten of de longklachten minder blijven en hopelijk prikt ze dan een datum. @Jolan0; heerlijk he die kids, ik zie dat ook bij de buren en schoonzus, echt geweldig, die spanning. Leuk dat ze zo blij zijn met een kado! Ik ga vanavond ook de schoen zetten, zou de sint ook weeen kunnen brengen? Of mijn vliezen kunnen breken? haha...
@jolan0: voor de meesten was het niet zo'n hele grote verrassing. We zijn 8,5 jaar samen, deze zomer getrouwd, dus ze zaten er al een beetje op te wachten haha. En sommigen wisten ook van de miskraam, dus die wisten ook wel dat we bezig waren. Maar wel allemaal leuke reacties Jaaaa spannend hoor die sinterklaasperiode. Ik kan het nog goed herinneren van mezelf toen ik klein was. Wat een spannende tijd was dat! Eerst de intocht op tv, dan schoentje zetten, de speelgoedboeken keer op keer door bladeren, verlanglijstjes maken, met dan als hoogtepunt pakjesavond... Heerlijke tijd toch! En ze zijn vast nog nooit zo braaf geweest het afgelopen jaar @Kinderwens: wat heb je eigenlijk precies aan je longen als ik vragen mag? Ik heb zelf lichte astma, en daar had ik de laatste tijd minder last van, maar sinds ik zwanger ben ben ik weer veel meer benauwd. Vooral 's nachts en na een inspanning. Heel irritant!
dna, leuk he, het blije nieuws melden kinderwens, ja dat kan daar zeker door gekomen zijn...dat je daar nog puf voor hebt Ik heb ook veel last van voorweeen gehad, duurde een week of 2 jolan, o hier ook helemaal into de sint pret..
@DNA, Ik heb astmatische bronchitus, bij 2/3 wordt het tijdens de zwangerschap minder. Hier (en waarschijnlijk bij jou ook) wordt het erger. Mag ook niet meer de medicatie die ik had, dus nu andere medicatie, maar die werkt naar mijn gevoel minder goed. Inderdaad erg irritant, tot de 28 weken is het goed gegaan, daarna als een speer achteruit. @tulip, Hihi, daar heb ik altijd wel puf voor. Ik heb er toch zo'n 24 uur harde buiken van gehad, hopelijk heeft dit zijn voorwerk gedaan.