Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ kinderwens: wat fijn dat ukje toch aardig gegroeid is en het goed doet. Wanneer willen ze inleiden? Heb daar gelukkig geen ervaring mee.

@ Tulip: klinkt goed dat je kindje nu (nog) gemiddeld is! ik hoop dat het zo blijft. Jammer van het ijzer, maar met tabletten kan het snel bijtrekken. Succes met aankomen ;), op commando is dat niet altijd even makkelijk...

@ Jolan0: ik hoop dat de rode duivels, ondanks je gevoel, wegblijven! Duim, duim!

@ DNA: fijn dat nekplooimeting goed was en je het nu lekker van de daken hebt kunnen schreeuwen! :D Hoe voel je je verder nu?

@ hier: inmiddels gewend aan idee van 2e dochter (had zelf echt gevoel van jongen, moest dus echt even schakelen ;)) en sinds deze week een paar uurtjes per week aan het werk. Gaat goed, maar meer dan die paar uurtjes zit er naar mijn idee niet in. Maar ik vind het fijn om weer een beetje bezig te zijn daar!

2. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @kache;
    Fijn dat je weer een beetje aan het werk bent. Lusiter maar goed naar je lichaam.

Ja ben ook erg blij, vind het wel een groot verschil, al weken lang groeit de kleine maar 75-80 gram per week en nu ineens 200 gram per week. Maar goed... stay positive en zolang ie nog lekker trappelt en beweegt voel ik me goed.

3. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Fijn dat het goed gaat Kinderwens en Tulip!

Hier alles goed. Voel me prima, maar 's avonds val ik heel snel in slaap op de bank (tot ergernis van manlief haha). Ik hoop dat ik ons kleintje snel mag voelen. Af en toe voel ik zachte plopjes op de plaats waar ze altijd ligt, maar ik twijfel nog of het mn darmen niet zijn. Lijkt me zo'n fijn gevoel...

4. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ooh trouwens, nog even mijn echo spammen van vorige week :) Lijkt wel alsof ze met haar hoofdje op een kussentje ligt. En dat voetje, super schattig!
    Ben verliefd...

5. tulip

tulip Niet meer actief

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

kache: fijn dat je je ietsje beter voelt! rustig aan blijven doen hoor! Maar inderdaad wat afleiding is ook wel erg fijn.
    Weten je kids al dat ze een zusje gaan krijgen? Hoe vonden ze het?

dna: Mooie foto hoor! Zo bijzonder he? een kijkje in je buik!
    Hopelijk voel je de kleine gauw en kan je nog meer genieten!

kinderwens: nee geen ervaring mee. Mijn vliezen waren gebroken en ik moest omdat mijn zoon in stuit lag gelijk naar het ziekenhuis. Alleen bleven de weeen weg en dit is de volgende dag mbv een infuus op gang gebracht.
    Hebben jullie al een datum? Als je meer info wilt hebben gewoon bij het volgende bezoek vragen hoor! Spannend allemaal he?

hier: helaas heeft het geduim niet geholpen....ik had er juist z'n goed gevoel over (of was het alleen een heleboel hoop?). Mijn ongi is super hevig, ik loop soms helemaal leeg. Heel vervelend, zeker met het drukke weekend. Mijn zoon wordt morgen 6 jaar! Maar we vieren het zondag ivm sinterklaas en zwemles. We doen net alsof hij zondag echt jarig is. Ik heb er zin in! Vandaag alvast op school getracteerd. Wat wordt hij nu groot he? Misschien realiseer ik me daarom nog meer hoe graag we er een kleine bij willen....maar het moet wel goed komen...gewoon maar weer niet te veel bij stil staan en van hem genieten.

Heel fijn weekend allemaal! Geniet van jullie zwangerschappen en deze bijzonder tijd!

groetjes!

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ooh nee wat balen jolan0! :( Ik blijf voor jullie duimen hoor. Je verdient dit zo hard! Je bent altijd zo positief, en komt ons telkens weer een hart onder de riem steken. Komop meid, niet opgeven hoor, jullie tijd komt snel!

8. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel dna!
    Ik geef niet op hoor, maar de teleurstelling is gewoon soms niet leuk. En ik zie soms zo tegen dat "verplichten" op als je me begrijpt...
    Maar ik geniet van jullie verhalen. Het is z'n mooi wonder, een kindje krijgen! En ik vind het erg leuk om met jullie dit te delen en mee te genieten!

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ dna: Mooie echo!

@ jolan: dikke knuffel meid!

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Jolan0: ah nee, meid :(... dikke, dikke knuffel. Helemaal vervelend als het dan ook nog heftig is.
    Maar gefeliciteerd met je zoontje. Ze worden snel groot he ;), nog een paar maandjes dan wordt mijn zoon ook alweer 6...
    We hebben de kinderen meteen verteld dat het een zusje is, mijn dochter vindt dat leuk, mijn zoontje kan zich er waarschijnlijk niets bij voorstellen ;) want hij is er weinig mee bezig.

@ DNA: mooie foto! Mijn ervaring is dat je 1-2 weken na de eerste plopjes eindelijk overtuigd raakt dat het niet je darmen zijn ;)! Maar het is nog erg vroeg he...

11. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Wow super mooie echo DNA.
    Hij/zij ligt er lekker bij inderdaad. hihi..
    @Jolan0,
    Ow meid.... ik zit hier nu echt met een pruillip (begrijp je wat ik bedoel of is dat dialect?) hihi.. echt balen voor je!
    Wie weet heb je de volgende keer een mooi kerstkado.
    Ik vind het zo super dat je positief blijft en ons steunt. Dikke knuffel voor jou!
    Gefeliciteerd met je zoon! Maak er zondag een mooie dag van, geniet van jullie zoon! 6 jaar.. grote jongen al he!

ja erg spannend allemaal. Hoop zo dat de bevalling zich zelf aankondigt en ik niet ingeleid hoef te worden.
    Lijkt me zo nep, niet prettig en lang duren...

12. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Ha dames,
    Hier weer ongesteld. Op 17 dec eerste keer bezoek fertiliteitsarts voor oriënterend fertiliteitsonderzoek.
    Succes allemaal :)

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kruimel: balen dat je weer ongi bent. Succes bij de fertiliteitsarts! Wij zijn in januari ook geweest en uiteindelijk toch nog zelf zwanger geworden na een miskraam maart.

@ kinderwens: hoop voor je dat je zelf mag bevallen en niet ingeleid hoeft te worden!

14. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer hoor kruimel....helaas weet ik hoe het is.....maar zoals girafje schrijft, hou moed en misschien is het toch gauw weer raak! Sterkte bij de arts!

Hier: heerlijk weekend gehad. Mijn zoon is super verwend! Leuk hoor! Vanmmiddag gaan we lekker samen kijken wat er in de dozen zit allemaal. ha ha ik kan zelf bijna niet wachten! Ik vind het ook altijd zo leuk om alles uit te pakken en lego in elkaar te zetten. Ookal komt hij zelf ook al een heel eind!

Hoe gaat het met de kleintjes in jullie buiken? En met jullie zelf natuurlijk? kinderwens is nu over de 38 weken! Dus het zou kunnen dat het gaat gebeuren! Spannend hoor! En voel je je weer beter en ben je denk je voldoende aangesterkt?

Groetjes!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    (Let op: echobericht!!! Ik reageer hierna op jullie!)

Heej lieve meiden!

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Wij zijn inmiddels terug uit het prachtige Thailand en hebben een fantastische maand vakantie gehad! :D

We zijn zo goed bijgekomen en hebben zoveel moois gezien en gedaan. Maar het meest geweldige is dat we een heel mooi souvenir mee terug hebben genomen!!! :D Ik vond en vind het echt zooo spannend, maar vandaag hebben we onze eerste echo gehad en we zijn vooralsnog gerustgesteld! We hebben een heel mooi hartje zien kloppen en het embryo is 13.6mm, wat staat voor 7weken4dagen (precies mijn berekende termijn). Volgende week vrijdag mogen we weer een kijkje nemen :D

De smile :D komt verlopig even niet van m'n bekkie af! We hopen echt dat 3x scheepsrecht mag zijn!

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Nu even geen ego-post :)

@ Kinderwens, meis wat gaat de tijd snel! Spannend hoor! Ben je er helemaal klaar voor?!!

@ Kruimel, lang niet gezien! Spannend 17 dec!

@ Girafje, hoe voel jij je? Je zal al wel een mooi buikje hebben! :) Is de kinderkamer al klaar?!

@ Jolan, wat fijn dat je weekend zo goed geslaagd is! Gefeliciteerd nog met jullie zoontje! Balen van je ongi weer... Pff ik ga echt zo hard duimen dat je een heel mooi kerstkadootje krijgt!!!

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    noorus: gefeliciteerd meid! wat een mooi nieuws! En een prachtige afsluiting van jullie bijzondere reis!
    Ik hoop en duim zo voor jullie dat het deze keer helemaal goed mag gaan en dat je heerlijk kan gaan genieten! Geweldig hoor

groetjes!

18. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps: zo grappig dat je echobericht schreef ipv egobericht! geniet ervan!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Whaha, hoe erg!!! Ben er iets te vol van denk ik.... :);)

Dank je Jolan, lief van je!!!! Ga jij het jaar heel mooi en knalroze afsluiten!!?

20. tulip

tulip Niet meer actief

Gefeliciteerd noorus!

Deel Deze Pagina