Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ jolan0: hier ook alles goed. Heb eigenlijk niet zo heel erg veel zin in kerst enzo. Het wordt zo rennen en vliegen van hier naar daar, pppff. Moet ook gewoon weer werken de 26e. Ik heb me al voorgenomen dat we volgend jaar lekker thuis blijven :)

Ik vind trouwens dat de weken voorbij kruipen. Ben nu 18 weken, en ik heb het gevoel dat het zoooo lang duurt. Ik begin nu eindelijk een buikje te krijgen, en af en toe voel ik ons meisje bewegen, dus da's wel leuk :)
    We zijn het ook eens over de naam, super! Nu nog een jongensnaam verzinnen (just to be sure ;))

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    dna: probeer ondanks de drukte wel een beetje te genieten van je kerst! Probeer het maar over je heen te laten komen allemaal.
    Fijn gevoel he? wanneer je de kleine voelt.
    Leuk dat jullie al helemaal weten wat haar naam wordt. Dan wordt het nog echter! En nu gaat het misschien te langzaam voor je gevoel, als je straks weer wat verder bent gaat het misschien te snel! En is voor je het weet deze speciale tijd voorbij en breekt er weer een hele nieuwe zeer bijzondere aan!

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Noorus: ik zou zeggen, is toch alleen maar fijn als de tijd lekker snel gaat ;)? Hier kruipen de weken, maar dat komt gewoon omdat ik me niet goed voel en veel dingen die ik zou willen niet kan doen.

@ DNA: wat fijn dat je haar kunt voelen nu en de buitenwereld nu ook (goed) kan gaan zien dat je zwanger bent! Heeft toch wel wat, als iedereen het kan zien.

@ kinderwens: fijn dat het goed gaat met Djenna en BV ook steeds beter loopt! Heb je nog last van bevalling, of voel je je inmiddels fysiek weer hersteld?

@ girafje: joehoe, bijna verlof! Heb je nog veel plannen voor die tijd?

@ Jolan0: wat leuk, kerststukjes maken! Dat heb ik sinds mijn basisschooltijd niet meer gedaan, denk ik, maar ik vond het altijd erg leuk. Het is me nu wel teveel moeite :). Qua voorbereidingen kerst valt het wel mee, moet nog een cadeautje voor onze PGB-er regelen en kleinigheidjes om mee te nemen naar de gastvrouwen (moeder, resp schoonmoeder ;)) van kerstdiners.

@ hier: blijft een beetje sukkelen, dus ik vrees dat het toch de hormonen zijn en dat ik mijn 'beste' weken al weer gehad heb ;). Nou ja. Alles gaat goed in de buik, weer helemaal goedgekeurd door VK. En uiteindelijk is dat toch het voornaamste...

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: Vandaag is mijn verlof begonnen, hoewel ik het nog niet besef. Zal wel komen doordat het eerst nog kerstvakantie is de komende twee weken.
    We willen tussen kerst en oud en nieuw nog een weekendje weg en voor de rest ga ik gewoon lekker genieten van mijn dochter en begin ik langzamerhand maar eens met kleertjes wassen en de babykamer schoonmaken.

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe!
    Geniet ervan!

Groetjes

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hey ladies,

Namens ons ook hele fijne feestdagen! Genieten met volle teugen, en dat in 2013 al jullie wensen mogen uitkomen!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Fijne feestdagen allemaal en dat 2013 voor iedereen een mooi jaar mag worden!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ook namens mij hele fijne dagen meiden (ik moet met kerst 2 dagen werken, dus voelt niet echt kersterig :p) en het allerbeste voor 2013! Dat het voor ons allemaal maar een prachtig jaar mag worden!

9. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Fijne dagen meiden!
    Kleine update @hier: De MMM in; januari 3 baarmoederfotos en wat testen; in februari HSG.
    Tot die tijd (nu) oefenen :)

10. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Kache,
    ik voel me goed, wel nog iets last van de knip, maar qua energie weer helemaal de oude.
    Het liefst ging ik nu weer sporten, maar nog ff wachten.

@kruimel;
    veel succes meid! Hopelijk heb je snel succes.

Hier erg druk wel, krijg weinig gedaan, maar geniet nu volop van ons meisje.
    We hebben een mooie kerst gehad. Nu op naar mijn verjaardag en oud-en-nieuw.

Fijne dagen allemaal.

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Kinderwens, alvast gefeliciteerd dan! (één dezer dagen?) en een fijne verjaardag!

12. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Dank je!
    Ik ben een de laatste dag van het jaar geboren.

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? En nu met z'n alle op naar de laatste paar daagjes van het jaar.
    Voor ons allemaal toch een afronding van alles wat we hebben meegemaakt. Maar gelukkig voor vele van ons wordt 2013 een heel mooi jaar met gezinsuitbreiding! Leuk hoor! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en dat er vele mooie gezonde baby's geboren mogen worden!

Kruimel: ik hoop dat de mmm jullie ook iets moois mag opleveren! Heel veel sterkte met deze weg!

Kinderwens: (alvast) gefeliciteerd met je verjaardag! Je eerste keer als mama! Leuk hoor! Geniet ervan!

Noorus: bijna de 12 weken grens! Gaat het nog steeds allemaal goed?

hier: helaas opnieuw ongi (na een paar dagen overtijd te zijn...maar testen had ik nog niet gedaan want ik voelde wel dat het zat te rommelen)en ook nog grieperig erbij. Maar asperines doen wonderen! Ik vind het wel leuk dat het nu vakantie is waardoor mijn zoon gezellig thuis is. Daar geniet ik erg van!
    En zoals dna schreef: dat in 2013 al onze wensen uit mogen komen! Daar gaan we voor! En dat wens ik ook voor jullie! Op een mooi jaar!

Groetjes!

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Whoehoe..
    Ons meisje is vandaag 1 maand. En zit nu op 3170 gram, 600 meer dan. Geboortegewicht.
    Super he!
    Een gister heeft ze dik2,5 uur geslapen na 30 min bv en geen bijvoeding..
    Net 20 min bv, geen bijvoeding en ze slaapt alwwer 1,5 uur.
    Bijvoeding. Is van 60 naar 50 cc omdat ze steeds spuugde na de 60 cc en dat gaat ook prima!

Ik ben. Zo trots...

Knuffel voor Jolan0...

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Jolan0: fijn dat je een goede kerst hebt gehad, maar meis toch, wat jammer weer die rode duivels :(... Knuff!!
    Ik vind het wel altijd erg mooi om te lezen hoe je kunt genieten van je tijd met je zoon! Het aller-aller-aller beste voor 2013!!

@ kinderwens: vast gefeliciteerd en heerlijk dat Djenna het goed doet! En dat jezelf ook goed opgeknapt bent.

@ kruimel: veel succes met de MMM, hopelijk gaat het snel iets moois opleveren.

@ iedereen: alvast een fijne jaarwisseling!

@ hier: kerst was leuk, maar rete-vermoeiend voor mij, ben echt nog aan het bijkomen. Gelukkig is het spugen weer gestopt ;). Verder weer een groeispurtje, denk ik, erg last van mijn buik nu. We zullen wel weer horen over een dikke week bij VK...

16. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ jolan0: he balen zeg :( Hoop zo voor jullie dat het snel raak mag zijn!

@ Kinderwens: fijn dat jullie meisje het zo goed doet! En alvast gefeliciteerd!

@ meiden die zwanger zijn (geweest): hebben jullie ook last gehad van een soort kramp? Ben nu 20 weken, maar heb al een paar weken bijna dagelijks last van wat zeurderig gevoel onderin mijn buik, lijkt een beetje op kramp, moeilijk te omschrijven. Ik weet dat mijn bm tot aan mijn navel zit, en daar doet het geen pijn, dus echt onderaan mijn buik. Is dit bandenpijn?

17. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Dames, de beste wensen voor 2013!
    En rara wat ik jullie (en mijzelf) wens voor t nieuwe jaar? ;)

18. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Allemaal de beste wensen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013 met veel baaby's!!

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    De beste wensen voor 2013 nog!

@ DNA: klinkt idd echt als bandenpijn (maar waarschijnlijk heb je allang antwoord ergens anders gehaald), vervelend, maar onschuldig ;). Ik geloof dat periode van 18-24 wkn 'berucht' is om de bandenpijn. Al heb ik er nu nog steeds last van, in fasen (groeispurtjes). Enkele dagen wel, dan weer een weekje niet, dan weer wel... Ik voel het vooral links/rechts boven mijn schaambeen.

@ hier: weinig nieuws onder de zon. Ben nog steeds niet lekker en misselijkheid (en spugen) neemt langzaam weer toe (feestdagen hebben er flink ingehakt). Denk dat ik de komende weken het werk weer ga afbouwen en overdragen en dan rustig in ziektewet blijven hangen tot mijn verlof :). Met de 3e (zware) trimester dat nu gaat beginnen zal het niet meer wat worden, vrees ik ;)...

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ook ik wens jullie de beste wensen voor 2013 toe! Dat er een hoop mooie gezonde babytjes geboren mogen worden!

Het is hier erg rustig! Jullie zijn natuurlijk heerlijk aan het genieten van jullie kleintjes! Dat snap ik heel goed hoor!

Ik was helaas de laatse paar weken van het oude jaar ziek. En omdat ik niet opknapte toch maar even naar de ha. En nu bleek ik een longonsteking te hebben. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Maar ik ben wel gauw erg moe.

kache: vervelend meid, dat je nog steeds niet lekker bent....maar het is voor een goed doel! Doe het rustig aan hoor!En probeer tussendoor wel een beetje te genieten (ookal is dat moeilijk als je niet fit bent....)

kruimel: succes in het ziekenhuis!

dna: hoe is het nu met je buik? Het zou inderdaad goed bandenpijn kunnen zijn, maar als je het niet vertrouwd even de vk raadplegen hoor!

Noorus: ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat!

Groetjes!

Deel Deze Pagina