Hier nog een van Djenna. Dit mutsje heeft mijn moeder gemaakt. De vlinder is voor ons sterretje, zo zijn ze samen!
Kinderwens Wat een schatje je dochter! Mooie symboliek die vlinder Hier: sinds gisteren weer in één klap mijn zere borsten weg. Jullie begrijpen dat ik hem knijp nu.. Zo begon het vorig jaar met miskraam. Ben nu 5 weken, dus te vroeg voor wegtrekken pijnlijke borsten na de beginperiode. De VK al gebeld maar er is niets over te zeggen.. Duimen! 11 feb staat eerste echo met 8 weken. Als ik blijf twijfelen mag die bij 7 weken, maar ik wacht af..
Kruimel: o nee toch...hopelijk is het niks bijzonders.....hoe voelt je buik aan? Ik snap je bezorgdheid heel erg goed! Ik zal heel erg voor jullie duimen. Sterkte meid! Een knuffel voor jou! Kinderwens: wat lief van je moeder om een vlindertje op het mutsje te maken! Heel bijzonder! En wat een prachtige dochter is het toch! Groetjes!
@Kruimel, ow nee meid... ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Pff weer onzekerheid, ik ken het, ik vond de eerste weken ook erg moeilijk. Als ik ff buikpijn had of me anders voelde, kreeg ik weer angst, maar gelukkig wil dat allemaal niets zeggen. Sterkte... dikke knuffel!! @Jolan0, dank je, ze is ook zo'n schatje!
@ Kruimel: oeioei niet panikeren hoor meid. Het is heel cliché, maar het wil echt allemaal niets zeggen... Ik vond die eerste weken echt niet leuk (en dan was ik zelfs amper misselijk ofzo). Alleen al die rottige onzekerheid, bah. Moed houden meid! Ik duim voor jou! @ Kinderwens: aaaah wat een schatje is ze! Dat mutsje is ook heel bijzonder!
Bedankt allemaal, ik ga een kaarsje branden... Ik probeer niet te panieken, maar het is heel anders nu dan voor ik het besef kreeg dat mijn zere borsten zijn verdwenen..
*komt even goed nieuws brengen* lieve meiden! ik was een tijd niet meer op t forum te vinden... heb even afstand genomen van alles... associeerde het alleen nog met vedrietige en spannende tijden. maar dat is over!! ....check mijn banner!! WE DID IT!! eindelijk na 3 mooie echo's en gister t hartje te horen kloppen komt het vertrouwen... we mogen eind juli weer een kindje verwachten!! zo dankbaar en blij, daar zijn geen worrden voor. hoe gaat het met alle lieve meiden hier? lees al ff snel dat er mooi kindje voor kinderwens is gekomen in nov, gefeliciteerd meid!! ik hoop dat het goed gaat met jullie allen en dat iedereen het geluk mag ervaren van een gezond kindje in je armen te sluiten hier! zal later even wat gaan bijlezen hoe t jullie nu allen vergaat, maar ben niet meer actief ah meeschrijven op t forum. lfs Hummie
@ kinderwens: wat een schatje! Kom ook weer ff kijken hoe het hier gaat. @ hummie: gefeliciteerd meid! @ zwangere meiden: hoop dat jullie niet al te veel last hebben van de kwaaltjes! @ jolan: hoop dat het geluk jou ook snel een zwangerschap brengt! Ik ben echt begonnen met aftellen. Nog max. 5 weken en dan is ukkie er echt. Mijn dochter is met een keizersnee gehaald vanwege stuitligging, maar deze kleine ligt netjes met hoofdje naar beneden en ik mag gewoon bevallen! Zal wel goed in de gaten gehouden worden in het ziekenhuis en mag al heen als ik een uur lang weeen heb. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. Mijn dochter werd met 41,4 weken gehaald......
@ Hummie: gefeliciteerd meid!! Wat fijn dat je er nu vertrouwen in kunt gaan krijgen , heel veel succes verder! @ Kruimel: dikke knuffel meid!! Er zit helaas niets anders op dan afwachten idd, maar dat is zo zwaar... ik hoop dat je over een paar weken toch een prachtige echo krijgt. (ik heb overigens bij mijn dochter nauwelijks last gehad van mijn borsten, de meeste dagen waren ze gewoon slap en pijnloos, ook in het begin...) @ Girafje: aftellen is begonnen! Spannend hoor. Fijn om te horen dat je ukje nu gedraaid is en je ip voor een gewone bevalling kunt gaan. Ik ben bij mijn 2e overigens nog langer overtijd gegaan dan bij mijn 1e (maar dat wilde je misschien niet horen ). Succes! @ kinderwens: prachtige foto en wat bijzonder dat mutsje... @ hier: weinig verandering, hobbelen maar zo goed mogelijk door...
Hummie: van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie zwanger zijn! Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie straks een prachtig kindje in jullie armen! Wel erg leuk dat je het hier, ondanks dat je weinig meer actief bent hier, het met ons wilde delen! Het is toch erg leuk om zulk goed nieuws te lezen, ook van de meiden die hier minder vaak zijn! Geniet ervan! Girafje: wat fijn dat de kleine gedraaid is! is wel zeker spannend om vaginaal te gaan bevallen? Nou nog eventjes geduld! En geniet nog even van het bijzondere gevoel van zwanger zijn! Kruimel: hoe gaat het ermee meid? kache: hopelijk gaat het een beetje met je. Sterkte met de laatste weekjes. Hopelijk blijft deze niet nog langer dan je tweede zitten voor je! groetjes!
Hummie: gefeliciteerd! En de 12 weken grens mooi voorbij Hier nog steeds in twijfel.. Opgezette buik 's avonds (darmen) is ook verdwenen. Af en toe meen ik wat in mijn buik te voelen en lijk ik last van mijn rug te hebben, maar dat zit halverwege, dus niet onderin. Ik zou nu moeten genieten, maar dat is even totaal verdwenen. Dank jullie voor het medeleven!
@ Kruimel, rustig aan meis! (snap dat het moeilijk is) Het zegt allemaal zo niks met wel/geen klachten. Als iets slecht is voor je kleintje is het stress, dus hoop dat je wat afleiding kan vinden! Ik heb hele goede hoop voor je meis! @ Kinderwens, wat een lieve foto en een prachtig mutsje! @ Hummie, welkom terug meis en mét prachtig nieuws! Jeej! Van harte! En geniet er lekker van! Wel bijzonder trouwens, we hebben allebei sterretjes in februari en juli en nu weer zwanger! Knuffel! @ Girafje, spannend meis! Beetje laatste loodjes nu! @ DNA, hobbelse meis! @ Jolan, hoe is het met jou!? Hier alles lekker. Voel me prima, alleen bekkenpijn dus vanmiddag naar bekkenpeut geweest, dat was wel prettig. Hoop dat ze me een beetje sterker van onderen kan maken! Donderdag hebben wij geslachtsbepaling, superleuk! En ben ook erg verheugd weer een kijkje binnen te mogen nemen!
@ Kruimel, genieten is er gewoon sowieso niet bij in de eerste weken (niet na wat wij meegemaakt hebben), accepteer dat ook, want dat moet je ook niet van jezelf verwachten.
Dank je, is ook wel zo. Wij als dragers van de kindjes voelen dat ook zo. Alleen de buitenwereld verwacht wel dat je er van geniet..
Dikke vinger voor de buitenwereld meis! Het is jouw gevoel en jouw lijf! *gaat hier maar eens de kip met pesto/mozzerela/parmaham/tomaat de oven in schuiven*
Thanx meiden!! Lees dat kruimel ook net weer in verwachting is, spannend meis!! Idd probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en ga vooral niet teveel op internet struinen: word je echt zo onzeker van!! Ik ben zelfs welen weggeweest van forum om maar even niet gek te worden van die onzekerheid. Ik duim voor je! Positief denken en vertrouwen hebben ook al is dat soms o zo lastig! Noorus!! Wauw ook weer in verwachting: gefeliciteerd!! En hoe bijzonder idd dat we bijna op 2 weken na gelijk lopen met dezelfde historie ! Kache, wat gaat t hard!! Alweer bijna 30 weken las ik? Hopelijk voel je je goed! Hoe vinden je kindjes het allemaal? Jolan, hopelijk voor jou ook snel raak het is je zo gegund! Net als alle andere meiden hier! Kinderwens, wat een prachtig meisje! Genieten! @alle anderen: moet nog even verder bijlezen. Maar hoop dat iedereen gauw zwanger mag zijn of babygeluk mag ervaren! Hier langzaam steeds iets verder op de roze wolk ah klauteren! Ben zo blij en dankbaar met dit wondertje! Eerste weken wat misselijk maar had ik er graag voor over ! Nu wordt t minder en komen de betere maanden eraan! Kan niet wachten op t babygetrappel in mijn buik, een Vd mooiste momenten vond ik. Bij kleine hummie was dat rond 17 weken. Lfs hummie
Hummie: gefeliciteerd meid! Leuk dat je dat nieuws met ons komt delen! Al aan het genieten? Girafje: spannend die laatste weekjes! Je kijkt er enorm naar uit zeker? Geniet nog even van het zwanger zijn. Jolan0: hoe gaat het met jou? Noorus: oei al last van bekken. Hopelijk kunnen de oefeningen erger voorkomen en de boel wat sterker maken. Leuk geslachtsbepaling! Gaan jullie het vertellen of houden jullie het geheim? Kruimel: nee genieten is er helaas niet bij die eerste weken. Ik dacht dat dat na 12 weken zou beteren, maar dat was ook niet zo. En nu komen er weer andere angsten en zorgen boven, we blijven bezig he. Maar ik heb ook goede hoop dat het een plakkruimeltje is hoor! *knuf* Morgen weer naar een grote babywinkel Schoonmoeder gaat ook mee, kijken of ze zelf wat lakentjes en boxkleden enzo kan maken. Ook kijken voor een box, en nog eens kinderwagens testen. Die willen we sowieso bij babydump bestellen. Iemand een idee hoe lang het duurt voor ze leveren? De harde buiken zijn ook al veel minder nu ik op mijn houding let. De gyn had bij de echo vorige keer mijn baarmoederhals gemeten en die was nog mooi lang, dus dat zat wel goed gelukkig. Gewoon niet te druk maken Buikje begint te groeien nu, en dat merk ik wel (vooral 's nachts bij het liggen trekt de boel nogal). Had het niet verwacht dat dat allemaal zo zou voelen eigenlijk. Maakt het wel spannend
Bijzonder hè DNA wat er allemaal in ons lijf gebeurt?! Ik voel nu bijvoorbeeld heel goed mijn baarmoeder een heel stuk boven mijn schaambeen uit, echt zo bizar vind ik het dan als ik eraan denk dat daar ons ukje in zwemt... Ja, we houden het geslacht niet geheim. Onze ouders en beste vriend/in gaan ook mee volgende week. Bekken heb ik helaas last van gekregen door een hele drukke ochtend op m'n werk. Heb mijn SI-gewricht toen bezeerd en dat is niet meer weg gegaan helaas. Maar goed, verder voel ik me super, dus mij hoor je niet klagen (moet er alleen wel iets mee omdat ik gewoon door wil werken en aan m'n lijf moet denken, dus vandaar naar de peut)
Oooh ik ben hier al zoooo lang niet geweest, maar ik zie allemaal banners met zwangerschappen voorbij komen, wat ontzettend leuk! En Kinderwens heeft al een prachtige dochter! Ik ben inmiddels ook weer mama geworden, Jasper wordt dinsdag 2 weken! Hij was te vroeg dus hij ligt nog in het ziekenhuis maar het gaat allemaal voorspoedig, hij drinkt steeds meer en steeds beter en heeft zelfs al even live uit de borst gedronken! Het is superdruk met een energieke peuter, huishouden en ritjes naar het ziekenhuis dus ik kom maar sporadisch langswaaien maar ik wilde ons blije nieuws toch even met jullie delen!