Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    De eerste werkdag ging goed. Tijd vloog gelukkig voorbij.
    Mijn man was thuis bij Djenna, dus geen zorgen van een oppas.

Hummie, wat fijn dat je de kleine nu voelt. Ik mis de buik en het getrappel nog steeds.

2. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Hummie: wat leuk dat je de kleine al voelt! Zo genieten he?

@ Kinderwens: fijn dat de eerste werkdag toch voorbij is gevlogen. Lijkt me toch niet makkelijk hoor. Maar scheelt wel dat papa bij Djenna kon zijn.

Vandaag weer groeiecho gehad. Ze is gelukkig mooi verder gegroeid. De achterstand is er nog steeds (nog steeds zo'n 2 weken), maar ze is de afgelopen 2 weken dus wel gewoon verder gegroeid gelukkig. Hoofdje loopt nog steeds voor, beentjes hebben de achterstand bijna ingehaald, en buikje is nog steeds 2 weken achter. Verder was alles wel goed met de kleine. Placenta en navelstreng werken nog goed, en vruchtwater is nog aan de weinige kant, maar nog normaal. Ze weegt nu zo'n 950 gram (nog gemiddeld dus). Al bij al vrij goed nieuws dus. Ik krijg nu elke 2 weken een groeiecho, want dat buikje willen ze wel goed in de gaten houden. Ben weer eventjes gerustgesteld :)

3. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    girafje: ik ben benieuwd hoor! Het wordt nu wel erg spannend! En misschien is de bevalling al achter de rug en geniet je nu van een prachtige baby....

Hummie: wat fijn dat je de kleine kan voelen! Z'n bijzonder gevoel! Genietse!

DNA: fijn dat de groeiecho er goed uitzag! Hopelijk blijft de kleine het zo goed doen! En kan je je ietsje meer gaan ontspannen. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Hier: weinig nieuws te melden. Ik heb veel zin in volkgende week, want dan heeft mijn zoon vakantie! Heerlijk om hem de hele week weer om me heen te hebben!

Groetjes!

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    kache: fijn dat je controle bij de vk goed was! was haar zus toendertijd vaginaal geboren of dmv een keizersnede? Zolang ze nog niet is ingedaald kan ze nog draaien. Voel je je eigenlijk alweer wat beter/sterker?

groetjes!

5. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    DNA;
    Wat fijn dat je kleine goed groeit. En goed dat ze je onder controle houden.

Djenna groeit nog steeds langzaam, zo'n 60 gram per week, ze blijft onderaan de lijn. Ik ben benieuwd wat de consultatiearts de volgende week zegt.

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Kinderwens, fijn dat werkdag goed ging! Jullie meisje bij papa is dan een fijn idee, ga je toch iets relaxter weg dan zon hummeltje naar de opvang. Kunnen jullie opvang zelf doen?

DNA fijn dat echo goed was en beebje is gegroeid naar verhouding . Je staat onder goede controle gelukkig!

Jolan, geniet fijn samen volgende week!! Lekker even geen haast sochtends en leuke dingen samen doen, heerlijk! Wij moeten er volgend jaar ook aan geloven... School ! Moet er nu nog niet aan denken binnenkort gaan we schooltjes kijken voor kleine hummie.

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Girafje: succes meid!! Hoop dat je niet meer aan het wachten bent nu!

@ Hummie: gefeliciteerd met kleine hummie :D. Zit ook midden in verjaardagen, zoonlief is net 6 jaar geworden en dochterlief wordt morgen 4 jaar! Vrijdag de eerste echt schooldag.
    Heerlijk dat je beebje nu kunt voelen, en tja, groei van bm kan een heel stuk sneller gaan bij een 2e (of 3e ;)).

@ DNA: oh, goed nieuws dus! Wat fijn dat ze 'gewoon' op haar lijntje is gegroeid, hopelijk volgende echo's ook gewoon zo.

@ Kinderwens: de kop is er af, fijn dat het niet is tegengevallen, werken. Dat is idd niet heel hard groeien, is ze een kleine eter?

@ Jolan0: volgende week pas vakantie? Wij hebben de vakantie er vorige week al opzitten!
    Mijn dochter is dus spontaan gedraaid met 36 wkn, we stonden op het punt om doorverwezen te worden naar gyn, maar gelukkig dus niet nodig. Is daarna keurig met koppie naar beneden blijven liggen, dus ben gewoon thuis vaginaal bevallen. En indalen dat hebben mijn kinderen nooit gedaan voor de bevalling, zelfs mijn 1e niet, dus ik vermoed dat nr 3 niet anders gaat doen.

@ hier: al een paar dagen met zieke dochter op de bank aan het hangen ;). Verder gaat het hier zijn gangetje, met de gebruikelijke kwaaltjes. Merk wel echt dat ik steeds sneller pijntjes krijg, nu de buik dikker en zwaarder wordt. Kan jammer genoeg niet echt veel meer lopen. Ook jammer dat nesteldrang nu een beetje begint te komen ;), ik wil zo veel, maar doet zo'n pijn :(. Bah..

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Gisterochtend is onze dochter M.elissa geboren! Ik ben maandagochtend ingeleid en 24 uur later is zij na een half uur persen geboren. We zijn nu lekker thuis en kan ik bijkomen.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Girafje, van harte gefeliciteerd! Veel geluk met z'n viertjes, ga maar lekker thuis bijkomen!

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Girafje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Alles goed met mams en kind? Geniet ervan met elkaar!

11. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Giragje: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!
    Nu genieten :)

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk is alles goed gegaan. Heel veel geluk met je gezin! geniet ervan!

Groetjes!

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Girafje, gefeliciteerd met jullie meisje!! Lekker bijkomen thuis en genieten van elkaar en je kraamtijd. Laat je goed verwennen nu :)! Hoe gaat het met jullie?

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Hummie,
    op maandagmiddag gaat Djenna naar mijn schoonouders en op donderdag naar mijn moeder (mijn vader werkt nog).

@Kache,
    Ze drinkt 5 x per dag 30 minuten aan de borst. Dinsdag moeten we naar de consultatiearts, eens kijken wat ze daar zeggen.
    Ach je dochter ziek, het heerst ook zo erg he.
    Doe rustig aan en luister naar je lichaam!

@Girafje.
    Hoera, van harte gefeliciteerd met je dochter! Alles goed met jullie?
    Geniet van dit prachtige wonder en van de mooie kraamtijd. Laat je maar goed verwennen.

15. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Girafje gefeliciteerd!!!!

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Girafjje, hoe gaat het met de kersverse mama en jullie meiske? Drinkt, slaapt doet ze t goed? Hoop dat jullie heel hard fijn ah genieten zijn!!

Kinderwens, wat fijn dat je de opvang met de opa's en oma's kan regelen! Lukt t om weer beetje in de regelmaat te komen vh werkende leven icm moeder zijn?

Hier gaat t goed met mij en buikbeeb, voel kleintje af en toe lekker bewegen, echt een geweldig gevoel weer!! Kleine hummie kreeg vandaag rode plekjes op haar romp en was ook wat hangerig... Ben bang dat er een of andere vlekjesziekte /waterpokken de kop op steekt nu! Ik en mijn moeder weten niet zeker of ik t als kind heb gehad, dus kan gevaarlijk zijn voor foetus als ik t niet heb gehad! Morgenochtend maar ff aankijken hoe kleine hummie er dan uitziet en huisarts ff raadplegen. Bah! Wil nu geen gedonder zeg... Hopelijk heeft mijn moeder slecht geheugen en heb ik t als kind gehad en loopt t met sisser af (want dan heb ik antistoffen en is t niet gevaarlijk voor buikbeeb!).

Hoe is t met de rest hier?

17. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Hummie: oei da's niet leuk. Kan me voorstellen dat je je dan toch wel even zorgen maakt! Kan er nagekeken worden of je antistoffen hebt als kleine hummie toch een kinderziekte blijkt te hebben?
    Wat heerlijk dat je buikbeeb al zo lekker voelt bewegen! Genieten he?

Ik ben vandaag weer op controle geweest bij mn gyn. Die heeft weer onze ukkepuk helemaal opgemeten. Nog steeds dezelfde verhoudingen, maar dus wel mooi verder gegroeid. Ze weegt nu zo'n 1,1 kilo. Hij was tevreden :) Hij drong er wel op aan dat ik niet mag vergeten dat ik zwanger ben, en me zoveel mogelijk rustig moet houden. Over 2 weken weer een groeiecho. We worden het over en weer geklep naar het ziekenhuis wel een beetje beu, en daar zijn we voorlopig ook nog niet van af, maar alles voor onze kleine meid he :)
    Waar ik wel erg naar uitkijk is de 3D echo op 20 maart!

18. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummie: Fijn dat je de kleine zo goed kan voelen! Super fijn gevoel! Zo bijzonder, geniet ervan!
    Hopelijk is het niks bijzonders wat je dochter heeft. Volgens mij testen ze je erop met bloedprikken. Als je je zorgen maakt inderdaad morgen even je ha bellen. Liever een keer te veel nietwaar!

DNA: Spannend en leuk, een 3d echo! Daar kan je wel erg veel op zien hoor! Geniet ervan! En goed rusten inderdaad en rustig aan blijven doen. Je doet het voor een goed doel en als de kleine straks geboren is kan je er volop tegen aan.

Girafje: ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat. En met de kleine. Hopelijk gaat alles goed en ben je fijn aan het genieten.

Hier: vandaag naar de bios geweest met mijn zoon. Hij vond het erg leuk en spannend. Helaas kreeg ik buikpijn en bleek ik weer ongi te zijn geworden....op maar weer naar de volgende ronde...

Hoe gaat het met de andere meiden?

Groetjes!

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Hummie: he bah, daar zit je niet op te wachten :(. Hopelijk is het een van de vele onschuldige ziekten!

@ DNA: wat fijn dat je meisje gewoon haar lijntje volgt. Goed luisteren naar gyn dan he ;).

@ hier: zijn gangetje. Dochterlief is begonnen met school deze week, weer helemaal beter. Zelf begonnen met uitzoeken en wassen van alle babyspulletje/kleertjes, en lijstjes gemaakt wat nog moet. Stiekem komt het nu dichtbij ;). Ik verwacht de 41-42 wkn wel te halen, maar sommige dingen moeten eigenlijk voor zekerheid met 37 wkn geregeld/klaar zijn, he? (en oeps... dat is over minder dan 3 wkn!)

Op controle geweest, madammeke is gedraaid en ligt nu dus fijn met koppie naar beneden :D.

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    kache: fijn dat ze gedraaid is! Is ze ook ngedaald? Want anders zou ze nog terug kunnen draaien.
    En heeft je dochter het naar haar zin op school?

Groetjes!

Deel Deze Pagina