dag dames, Zit nu op 10 DPO, wat vinden jullie van mijn kaartje? Op dag 8 nam ik mijn temperatuur wel 2 uur vroeger (5u ipv 7u) en vandaag op dag 10 was het twee uur later... Is dit een positief kaartje of valt er niet veel uit op te maken? Zit ook wel met een serieuze verkoudheid sinds vandaag... De witte bolletjes; achteraf nog de 'signs' ingevuld... groetjes! 40acf3 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik zie 2 dips die als "innestelingsdip" zouden kunnen gezien worden, m.a.w. ik denk dat het er geen is en dat je dus gewoon ongi gaat worden (sorry).
Sandana al zegt: te veel witte bolletjes. Er valt niets over te zeggen, al vind ik m eerlijk gezegd niet heel positief ogen. (sorry)
Vandaag temp weer hoger: 36.91 graden pffffffffffff ja, tis hier allemaal vrij negatief, wel niet heel hoopgevend als je al meer dan 1.5 jaar bezig bent. Het begint stilletjes aan mijn kl*ten uit te hangen eigenlijk pffffffffffffff ik word er gewoonweg depressief van
bovendien zegt fertilityfriend 64 % kans op zwangerschap, hoe moet ik dat dan weer interpreteren? wel beetje tegenstrijdig met hetgeen hier allemaal wordt verteld...
Veel creamy afscheiding zou wel weer positief zijn vaak... ik moet zeggen dat mij dat ook opviel toen ik beide keren zwanger was, meer afscheiding dan normaal. 1,5 jaar is wel erg lang ja. Ik ben er wel van overtuigd dat als je er psychisch zo tegenaan kijkt als je nu omschrijft AnGiEkEn dat dit de bevruchting erg tegenwerkt. Dus misschien moet je daar toch iets mee gaan doen dan... als je een tip wilt, kan ik heb wel pb'en. Die 64 % kans moet je loslaten.... extra optie op FF die helemaal niets zegt. Iedereen heeft ongeveer zo'n grote kans op zwangerschap. Het wordt berekend aan de hand van symptomen die mensen aangeven als ze uiteindelijk zwanger bleken. En aangezien je weinig hiervan invult wordt het alleen maar onbetrouwbaarder. Wellicht kom je aan die % door de creamy afscheiding.
Bedoel je trouwen die punten bij van 'Early Pregnancy Signs'? Ik heb er maar 37 bij mijn huidige kaartje... Daar zou ik me vooral dus vooral niet te veel van aantrekken.