hier even update wilde even zeggen de miskraam is vandaag begonnen ging net naar toilet en de eerste bruine slijmerige afscheiding is begonnen klein beetje buikpijn hoef nog geen medicijnen ik hoop dat het nu doorzet zodat ik donderdag geen medicijnen hoef krijg dan ieder geval nog een echo om te kijken of mijn baarmoeder leeg is dat is wel weer een vertrouwd gevoel Het is misschien heel raar om te zeggen nu maar ben blij dat het begonnen is op natuurlijke wijze en kan ik straks weer verder bedankt voor jullie lieve woorden en jullie steun jullie zullen me snel weer zien bij zwangerschap want dat is ons doel en blijft ons doel hoe dan ook het licht schijnt weer volop nu die kleine ster nog die voor ons zal schijnen straks liefs kaley
Kayley, heel veel sterkte meid. Jammer dat het zo heeft moeten gaan, maar ik ben blij voor je dat het vanzelf op gang is gekomen zodat je niet hoeft te gaan 'pillen'.
Lieve Kaley, Allereerst heel veel sterkte met je MA Het is fijn dat het lichaam zelf reageert en dat je niet aan de pillen of curettage hoeft. Wat ik wel even wil zeggen is dat het bij mij nog 6 dagen heeft geduurd voordat de echt MK begon vanaf de eerste rode afscheiding. Elke keer als ik krampen kreeg dacht ik, nu komt het. Ik hoop dat je dit snel achter de rug zult hebben Heel veel sterkte Minka
dank jullie wel allemaal vannacht krampen gehad niet heel erg vanmorgen rode afscheiding het komt op gang kleine stolsetjes verloren sliertjes zeg maar het is nu echt begonnen is heel raar gezegd maar ben blij dat het uit ich zelf is begonnen ....op natuurlijke weg toch beter he heb klein beetje ongie pijn niet overdreven erg nog zo begon het ook in aug eerst bruin toen rood toen steeds meer ...heb nog tot donderdag hoop dat voor donderdag alles eruit is kunnen ze gelijk echo maken om te kijken of mijn baarmoeder leeg en schoon is ....... zodra alles achter de rug is gaan we weer volop werken aan ons klein wondertje dit x heeft het niet zo mogen zijn omdat mijn lichaam er nog niet klaar voor was ....dus heeft de natuur zelf een beslissing genomen beter misschien ook al willen we nog zo graag ....hebben we niet zelf inde hand ,maar komt goed allemaal hoop en vertrouwen houden we liefs kaley
veel sterkte meid. Je klinkt rustig en kalm. ik hoop echt dat je er goed doorheen komt en dat curetage niet meer nodig is!
Heel veel sterkte en ik ben blij dat je geen curretage of pillen moet. Ik wou ook graag wachten op de natuur maar dan anderzijds kon ik niet met het idee blijven lopen dat het nog weken kon duren. Veel sterkte en ik hoop dat de pijn en bloeding meevallen!
hey kaley heb je al eerder gesproken maar ik weet dat het raar klinkt maar idd is het fijn dat het vanzelf begint dat h dik ook. <ik bedoel het zit fout dat weten we maar dan liever zo toch. wens je veel sterkte en leef met je mee.< groeten joyce