Afgelopen maandag een echo gehad. Ik dacht tussen de 6+4 En 7 weken zwanger te zijn. Op de echo was niet meer te zien dan een leeg vruchtzakje wat overeen kwam met 5+4, alleen geen dooierzakje en geen vruchtje. Nu zijn we een aantal dagen verder, gisteren wat bruinverlies en vandaag wat roze bij het afvegen en een mini stolseltje en daarna vrijwel niets meer en alleen bij het afvegen. Maandag heb ik weet een echo om te kijken of er wat meer te zien is of dat het een miskraam is. Maar ik voel me zo zwanger. Vandaag ook weer veel misselijk zere borsten en moe. Tepels beginnen donkerder te kleuren enz De kwaaltjes nemen toe, ik weet dat dit kan komen omdat het vruchtzakje nog kan het groeien, maar het Is zo moeilijk te geloven dat de kans dat het mis is groot is. Heb ook het gevoel dat het allemaal goed komt en ben er ergens vrij rustig onder, naar ben zo bang dat als het maandag niet goed zit de klap harder aankomt. Herkennen jullie dit?
Heb helaas het zelfde gehad, had alleen soms een drupje bloed en echt een enkele keer ook een leeg vruchtzakje helaas was het hier niet goed maar ik heb precies als jouw gezeten dat ik het haast niet kon geloven en me gewoon zwanger voelde.. Sterkte! En hoop toch op een wonder voor jou! ♡
Ik duim nog steeds voor je @Somita ! Ik heb je even gevolgd in het uitgerekend begin juni groepje, maar ben gestopt in dat groepje na mijn miskraam. Heel veel succes morgen, ik hoop voor je op toch een goede uitslag, en dat je lijf je niet heel naar voor de gek houdt.
Helaas was de echo niet goed. Sinds gisteravond ook continue wat bloedverlies dus nu afwachten wat komen gaat. Bedankt je reacties. Hoe gaat het nu met jou?
Wat ontzettend verdrietig Somita ik had nog zo voor je gehoopt. Ik hoop voor je dat het dan snel op gang komt en dat het over is. Dan kun je verder. Heel veel sterkte, geef het tijd. Bij mij is het nu een week verder. Laatste druppels bloed nu van de mk. Verdriet en de hormonen zijn langzaam gezakt, het gaat beter. Ik ben aan het nadenken om, als ik klaar ben met zwangerschappen, een mooie herinnering te maken. Misschien een mooie foto met kindjes erbij en een regenboog, of vlinder in de foto. Of als ik het durf een kleine tattoo. 9 november heb ik de nieuwe intake op de fertiliteit poli. Ik hoop dat dat traject snel gaat en dat het dan wel lukt.