Miskraam is een feit!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door hen jel, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hen jel

    hen jel Actief lid

    26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo meiden,

    vorige week kon ik jullie allemaal vertellen dat ik zwanger was van ons tweede kindje. maar helaas heeft de blijdschap niet heel erg lang mogen duren heb vandaag een miskraam gehad. ben er best wel heel erg verdrietig over (mag ook wel gelukkig) had stiekum al wat plannen gemaakt over de babykamer en etc. is dan toch wel even weer een zware domper. we doen deze week dus maar even lekker rustig aan. en dan maar weer vooruit kijken. en hopen op een nieuw wonder. want dat is het toch als je zwanger raakt en gezond ter wereld komt het is allemaal een heel groot wonder.
    ben wel realistisch zo van als het weg gaat is er iets niet goed.
    maar dat maakt het verdriet op dit moment niet minder erg.
    Hoop dat het morgen ietsje beter gaat.

    Heel veel liefs.:(
     
  2. liedjepiedje

    liedjepiedje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

    Wat ontzettend beroerd dat je een miskraam hebt gehad! Ik herken het zo wat je schrijft dat je al hele plannen had gemaakt voor de babykamer! Sterkte de komende tijd, doe rustig aan en probeer er regelmatig over te praten. Dat heeft mij enorm geholpen om alles te verwerken!

    Liefs..
     
  3. Catoo

    Catoo Niet meer actief

    Bah, wat erg!

    Heel heel veel sterkte. Het feit dat er vast iets mis was maakt het verdriet misschien wat draaglijker maar absoluut niet minder. Probeer het inderdaad lekker rustig aan te doen.

    Hoe gaat het lichamelijk met je?

    XCatoo
     

Deel Deze Pagina