Schoonmoeder terminaal en zwangerschapswens

Discussion in 'Zwanger worden' started by Flower99, Jan 31, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flower99

Flower99 Nieuw lid

Jan 31, 2025
    1
    0
    1
    Female
    Hallo,

Afgelopen donderdag hebben mijn vriend en ik gehoord dat zijn moeder ongeneselijk ziek is en gelijk stadium 4. Eigenlijk wilde wij in maart starten met proberen. Nu we dit nieuws hebben gehoord zij mijn partner of we niet gelijk al konden beginnen. Nu ben ik begin december gestopt met de pil maar heb ik nog geen menstruatie gehad.

Wat is jullie raad? goed advies, alles is welkom. Voordat ik met de pil begonnen was ben ik nooit regelmatig geweest (zaten soms 6 maanden tussen). Mijn moeder en zus hebben precies hetzelfde.

Een kindje is enorm welkom, nu lijkt mij 1 maand eerder starten niet erg. Maar zal het natuurlijk wel een rollercoaster worden. Wij weten de prognose nog niet, dus het kan ook zo maar zijn dat ze het niet meer mee maakt. Uitstellen willen we ook niet aangezien we al wilde beginnen.

Het klinkt misschien allemaal warrig, maar we zijn nog aan het bijkomen van deze enorme klap.

2. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,264
    8,712
    113
    Female
    Allereerst heel veel sterkte ❤️

Qua adviezen... Lastig. Voordat ik met de pil begon (toen was ik 14, werd op mijn 11e voor het eerst ongesteld) werd ik ook altijd heel onregelmatig ongesteld. Heb 14 jaar de pil geslikt dus toen ik stopte dacht ik nou dat zal wel weer ellende worden. Niet dus. Werd meteen regelmatig ongesteld. Dat zou bij jou dus ook kunnen zijn. Wel is het ook zo dat je nog aan het ontpillen bent; de een heeft daar lang last van, de ander niet.
    Je zou meteen kunnen beginnen met ovulatietesten, dan weet je iig wel je lh piek en kun je beter timen wanneer je seks hebt.

Share This Page