Schijnzwangerschap

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Baby Chula, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby Chula

Baby Chula Nieuw lid

May 10, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundigen,
    Ik heb sinds de eerste dag na mijn laatste menstruatie zwangerschapskwalen.
    Ik heb zelf 3 keer thuis getest, een keer bij twee verschillende artsen en een keer een bloedtest gedaan. Die waren allemaal voor, de dag waarop ongesteld had moeten worden, uitgevoerd. Allemaal waren negatief. Ik ben nu 14 dagen overtijd en ik heb weinig tot geen last van zwangerschapskwalen. Bij mijn laatste bezoek bij de arts heeft het fenomeen schijnzwangerschap uitgelegd. Als ik nou schijnzwanger ben, hoe kan ik dit terug draaien, zodat alles weer normaal is?
    Ik moet wel zeggen dat ik niet meer heb getest sinds ik overtijd ben. Ook ben ik niet actief bezig om zwanger te raken. Mijn partner en ik hebben wel erover gehad. Ik ben niet aan de pil en ik gebruik ook geen ander anticonceptief. Verder moet ik zeggen dat ik zeer regelmatig ben.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat je kan doen om een evt schijnzwangerschap op te heffen mag je bespreken met je huisarts. Toch is het goed om toch nog een keertje te testen de vorige testen zouden aan de vroege kant geweest kunnen zijn.

Imke

Share This Page