Ik heb twee gezonde dochters, verder nooit miskramen gehad, maar we hebben wel bewust de zwangerschap van ons derde kindje moeten afbreken bij 19+6 ivm trisomie 18.
Wij hebben 1 kindje en ik ben nu zwanger van de 2e. Heb 3 miskramen gehad, één voor ons eerste kindje en twee erna.
1 miskraam en nu 1 onderweg.. dus kan de poll niet invullen, ben bang dat ik dan goden ga verzoeken ofzo..
Godzijdank nooit een miskraam gehad, dwars door de nuvaring heen zwanger van onze meiden en nu 3 weken na verwijderen van de mirena zwanger geworden van een zoontje. En met 3 is ons gezin compleet
Ja interessant bevestigt mijn vermoeden ook dat het percentage hier hoger ligt dan het landelijk gemiddelde. En dat vrouwen dus sneller hier komen om steun te zoeken en er ook behoorlijk veel vrouwen zijn die 'gewoon' zwanger zijn en het online niet hoeven te lezen en volgen Denk ik!
Ik heb zeer onregelmatige cyclussen gehad en 1 keer echt het idee zwanger te zijn maar de testen bleven dan negatief en uiteindelijk volgde een heftige menstruatie. Heb toen zitten denken dat dit misschien een miskraam is geweest. Verder nu 2e zwangerschap maar deze is zeer spannend door complicaties vanaf 18 weken. Maar dat heeft niks met de aanleg van het kindje te maken.
Ik was zwanger van een tweeling. Met 6,4 weken een miskraam, de ander bleef zitten. Na een goede 12 weken opgelucht en blij... Maar tijdens een pretecho rond 16 weken was het helemaal niet goed en hebben we de zwangerschap af moeten breken, er was geen kans. Op 9 december bevallen van een engeltje. Dus ja, wel een kind maar in de hemel en een miskraam.
Ik was nog een verhogende factor vergeten te noemen: er zijn ook veel geaborteerde kinderen bij, die niet gezond genoeg bleken, valt me op....