Ik heb 1 dochter. Afgelopen november een mk gehad en inmiddels 14 weken zwanger van de tweede. Ik heb ingevuld 1 kind en een miskraam.
ik miste eigenlijk de optie: ik heb meerdere kinderen en meerdere miskramen gehad... helaas geldt dat voor mij... gelukkig ging mijn eerste zwangerschap helemaal goed, geen gekke dingen, dus daar heb ik optimaal van kunnen genieten. voor de tweede heb ik helaas een ma gehad en bij de tweede een hematoom met alle spanning van dien voor de derde heb ik een vmk en een ma gehad helaas... maar ook 3 geweldige gezonde kindjes!!
Voor ik zwanger raakte van mijn zoontje ben ik mijn andere zoontje verloren met 16 wk. 6 jaar later kwam S. Na 1 jaar wilde we weer voor een kindje gaan in 1x raak dat werd ook een MK met 7 wk. 3 mnd later weer zwanger en nu bijna 19 wk. Dus meerdere kinderen en meerdere miskramen.
Ik heb ook 2 kids en 2 miskramen gehad. Ik heb de laatste optie ingevuld. Interessant om te zien dat het allemaal ong 25% is. En dat de helft miskramen heeft gehad en de helft niet.