twijfels, help!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by louisa1993, Mar 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. louisa1993

Mar 18, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik ben bang dat ik door de pil zwanger ben geworden ik zal het even uitgebreid uitleggen:

(ik heb een vaste vriend al 2 jaar en we doen het zonder condoom)2 maanden geleden ben ik na me stopweek nog 2 weken ongesteld geweest de assistent van de dokter zei dat het een doorbraakbloeding was, maar heb toen toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter die zei dat een doorbraakbloeding geen 2 weken duurde ik heb toen om een sterkere pil gevraagd maar moest het maar even aankijke van de dokter.
    dat heb ik dus gedaan en vorige maand was me ongesteldheid gewoon normaal.
    alleen deze maand was ik later dan normaal ongesteld en heb nu ook het gevoel dat mijn onderbuik dikker word en mensen vragen zelfs of ik zwanger ben omdat me buik zo een vorm heb....ben de laatste tijd ook moe en kan huilen om niks ook heb ik soms last van me heupen en ondderrug

ik hoop dat iemad met goeie ideeen komt??

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    een test doen:)

3. Sayenna

Sayenna Actief lid

Mar 13, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Heb je al een testje gedaan?? Bij t kruidvat heb je er 2 v 5 euro. Dan weet je het maar:).. Het is lastig om te zeggen of je klachten van zwangerschap komen.

Succes!

4. louisa1993

Mar 18, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb 2 weken geleden zo test gedaan va 5 euro denk dat ik er voor de zekerheid nu ook nog 1 ga doen en als daar niks uit komt zal het wel goed zijn denk ik ik hou jullie opde hoogte ;)

5. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Zou kunnen dat het twee weken geleden nog te vroeg was.. Ik zou inderdaad nog een keertje testen. Ben benieuwd:)

6. louisa1993

Mar 18, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een test gedaan kwam niks uit heb wel het gevoel dat ik dikker word maar kom niet aan of zo, ik zie het wel de dokter doe er voor de rest ook niks mee dus zal wel niets aan de hand zijn :)

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Delete...

Sorry, had je berichtje verkeerd gelezen...

8. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    België
    Misschien omdat je nu een andere pil hebt, dat je daardoor wat aankomt.

9. louisa1993

Mar 18, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nog niet met die andere pil begonnen moet nu eerst ongesteld worden dan mag ik er pas meebeginne ben nu ook s avonds super misselijk en kan soms niet lopen van de pijn in me buik maarja we zien het allemaal wel zolang de teste niet positief zijn vind ik het goed haha heb me er bij neer gelecht nu hopen dat de vervelende klachten weg gaan :)

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Je weet het vast wel, maar omdat ik een vriendin heb die bij pil switchen zwanger is geworden zeg ik het toch maar voor de zekerheid:p Het kan zo zijn dat de nieuwe pil pas na een maand veilig is! Vooral als je nu geen pil slikt in afwachting op je menstruatie..

Hoop voor je dat de klachten snel over zijn want dit klinkt ook niet fijn:)

11. louisa1993

Mar 18, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gewoon ongesteld geworden, ik ben vandaag begonnen met die nieuwe pil dus hoop dat dat helpt bij mijn klachtenn en dat me ongesteldheid er weer normaal van word.
    en indy22 bedankt voor de tip :)

Share This Page