Lieve lotgenoten, Na mijn miskraam van dec 2012 gaan wij er deze maand weer voor. Hoe eng het ook is na zoveel teleurstelling. Ik heb ondertussen alles gelezen en gedaan in de afgelopen 2 jaar. Raar maar dat geeft wel een rustig gevoel. Ik loop nu nog bij osteopaat, acupunctuur en Bioresonantie (met draadjes) .... Vandaag alleen even een slechte dag. Soms bevliegt het verdriet je gewoon weer even. Iedere dag sterk zijn om positief te blijven, kost zo veel energie. Net weer even de ogen uit mijn hoofd gehuild. Maargoed, volgend weekend waarschijnlijk eisprong van deze maand. Daar gaan we weer.... Wie doen er met me mee deze ronde? Misschien kunnen we elkaar een hart onder de riem steken.
Hoi isa77, Wat rot dat je een mk hebt gehad in dec. Hopelijk ben je snel weer zwanger. En een dipje is heel logisch hoor. Het is een groot verlies. Ik heb 5 weken terug een ma gehad bij 9 weken. Heb net mijn eerste menstruatie gehad en ook wij gaan er weer voor. Ik verwacht mijn ei volgend weekend ergens. Erg spannend en hoop zo dat ik weer zwanger mag worden. Na een vmk en ma zou dat wel heel fijn zijn. En helemaal als het een x goed gaat. Ik ga duimen voor ons dat we deze maand een mooie test in handen mogen hebben. Sterkte en laat je verdriet eruit meis.
Hi Jennifer, Spannend ook voor jullie! Hopelijk is het snel raak voor ons en gaat t n keer goed!! Fijn dat jullie gelijk weer door kunnen. Ik moest even n break na de laatste ma bij 8,5 wk. Ik was zo ontzettend stuk ervan- vooral omdat ik het hartje heb mogen monitoren vanaf wk 6. Maar t heeft niet mogen baten helaas. Ik zeg toi toi voor aankomend weekend ) Lfs
hier ook een huildag ik wacht op ongesteld -zijn(hoop deze week)en dan ga ik er mee voor. ik wens jou(jullie) alvast veel geluk!!
@isa. Ik kan me goed voorstellen dat je even een break nodig had. Zelf wilde ik juist meteen door. Ik heb ook 2 x een kloppend hartje mogen bewonderen en dat maakt het idd nog extra zwaar. Is het voor jullie ook de eerste? Wat ik trouwens vooral heel zwaar vind is dat ik ongeveer iedere week wel op fb lees of om me heen hoor. Ik ben zwanger. Dat doet wel elke x pijn. Meis ik hoop zo dat wij allemaal snel en goed zwanger mogen worden. Duim heel hard voor ons. @mol. Voel je je vandaag weer wat beter? Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang en kan jij ook weer door. En een huildag is soms goed. Ff alle verdriet eruit laten. Knufff
Hi Jennifer en mol, @ jen, ja volgende keer ga ik er denk ik ook gelijk weer voor. Nu zeiden alle alternatieve geneeswijzers dat ik moest wachten, maar daar schiet ik ook niet veel mee op. En, idd hoe frustrerend is het dat je continue van iedereen hoort dat ze zwanger zijn. Ik had er laatst 5 in 1 week. En ook FB is killing wat dat betreft! Bijna iedere keer dat ik FB open staat er weer een foto van een nieuwe newborn. Het eerste jaar kon ik er nog wel goed mee omgaan, maar het wordt nu echt zwaar. Zo oneerlijk voelt het- je gunt het iedereen maar jezelf ook!!! Iedere keer zo dichtbij en zo'n mooi hartje... Wat stopt. Alle data van vriendinnen die zijn bevallen waar ik gelijk mee liep. Iedere keer als ik ze zie word ik eraan herinnerd dat mijn kindje ook zo oud zou zijn...het is idd heel pijnlijk. Iedere dag maar weer sterk zijn en lief tegen alle mensen die dit geluk zo maar in de schoot geworpen hebben gekregen. De weg is zo eenzaam en verdrietig. Soms breek je gewoon even.... Mol, hoe voel jij je? Ben je al ongi geworden? Ik werd vanochtend nog n beetje belabberd wakker. De intensiteit van het verdriet lijkt ook iedere keer steeds heftiger te worden.., Nouja, weer n nieuwe maand!! Gaan we er weer voor!! Sterkte meiden!! X
De maartronde! Volgende week mogen we testen... Hoe gaat het met jullie? Ik heb iedere keer dromen dat ik ongesteld word/ ben. Ik ben vandaag bij een manuele arts geweest voor m'n rug. Daar heb ik al zo'n jaar of 5 last van. Blijkt dat ik complete bekkenverwringing heb. Vraag me af of mijn miskramen daarmee te maken kunnen hebben gehad?!....als het goed us is het wel in ongeveer 3 sessies rechtgezet. Nu lig ik voor pampus op de bank. De eerste therapie heeft wel degelijk ea gedaan. Verder heb ik last van wat lichte krampen.... Iets wat ook Jan betekenen dat mijn ongesteldheid eraan komt. Vandaag weer berichtje gekregen van mijn stiefzus die is bevallen van de tweede.... Hoe vaak je het ook meemaakt, het blijft een klap! Iedere keer weer;(( Ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Xx
Hoi Isa, Herken het zo goed wat je zegt. Die aankondigen, echo's, kraamvisites. Het blíjft zwaar, hoe erg je het de ander gunt. Ik heb dan wel een prachtige dochter, onze wens voor een 2e is groter dan ooit. Juist doordat we ook nog eens in de mmm zitten is iedere maand er 1 te lang.. En toch blijven we doorgaan, iig dit jaar. Volgende week hebben we intake in nieuw ziekehuis, we staan open voor een volgende stap. Clomid is rot-spul, ben 3x zwanger geweest dmv deze medicatie, maar na de laatste mk lijkt het niet meer te werken... Mol, zag jou ook al voorbij komen (helaas). Heb jij nou 2 mk's zo dicht op elkaat gehad? Sjee zeg, heftig! Snap dat je gelijk door wilt. Succes!
Hi themar, De mmm dingen lijken me ook echt een hel!! Ik heb ultiem respect voor iedereen die alle vruchtbaarheidsbehandelingen door moet. De bezoeken aan zkh, de echo's, hopen dat de dosis dit keer wel goed is, de plaatsingen of het inspuiten. Het wachten, de teleurstelling en dan alles weer opnieuw!! Wat een weg!! Ik zit zelf (nog) niet aan de medicatie. Mijn onderzoeken lopen in Gent- uitslag krijg ik pas 3 juli vanwege de drukte. We willen daar niet op wachten (als we n keuze hebben) We hebben onszelf al redelijk getraind geen hoop meer te hebben, maar toch zit het in je hoofd. Ik had me zo voorgenomen dat als wij weer zouden proberen dat ik er helemaal niet mee bezig zou zijn... Pas n test zou doen als ik een week over tijd zou zijn enz. Nou... Ik zit nu al de dagen te tellen en een vroege test zit alweer in m'n hoofd!! Mijn man is vlg wk wo jarig en ik zou hem zo graag willen verrassen met een positieve test. Maargoed... What are the odds.. Het is nog nooit in 1 keer gelukt- .... Blijven dromen maar! X