(vervolg op "Geen krampen, wel een miskraam...") Wat een emotionele achtbaan... Anderhalve week geleden had ik een heftige bloeding en een week geleden ben ik voor het eerst naar de VK gegaan. Op de echo was wel iets te zien, maar veel te klein dus de VK vertelde dat ik mezelf moest voorbereiden op een MK. Diezelfde middag had ik een heftige bloeding inclusief 'superstolsel' (>10cm), gelukkig zonder krampen. Na een aantal dagen met heftige bloedingen en nog 2x grote stolsels was het bloeden van het weekend afgezwakt tot een beetje bruin bloedverlies. Vandaag gingen we weer naar de VK en hebben we met haar gepraat over de MK. Daarna ter controle nog een echo en wat blijkt? Ik ben nog steeds zwanger: het 'kleintje' is gegroeid en heeft nu een hartslag!!! (Dat verklaart ook waarom mijn borsten afgelopen week wel zijn gegroeid ) Waarschijnlijk hebben er twee ukkies gezeten en ben ik er een verloren, maar de andere doet erg hard zijn/haar best om te blijven! Nu waren er wel duidelijk twee delen in m'n baarmoeder te zien, waarvan er een waarschijnlijk gevuld is met bloed. Volgende week hebben we een afspraak bij de gyn om te kijken of het dan nog steeds goed gaat. We hopen op een wonder! (zo, dat verhaal moest er even uit...)
Dat is terecht een wondertje! Ik duim hard voor jullie dat dit een blijvertje is hoor! Succes in deze spannende tijd!!!
Wow wat een goed nieuws na het rot nieuws. Zoals de andere al zeggen, oprecht een wonder! Geniet ervan.
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!!! Het was zo onwerkelijk om ineens een kloppend hartje te zien na het gesprek over hoe ik me voelde na de miskraam. Ik durf het nog niet helemaal te geloven, maar wel weer te hopen. Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat of anders snel goed komt!
Jeetje Hannah, wat heftig zeg! En inderdaad een emotionele achtbaan! Ik hoop ook heel erg voor jullie dat het overgebleven beebje goed blijft zitten!