whaaa super! gefeliciteerd!!! heb nu ook tranen in mn ogen hoor (stomme hormonen ) ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap! Nog 33 weekjes en dan mogen jullie de kleine in je armen sluiten
Lieve meiden, De wonderen zijn de wereld nog niet uit. We zitten enorm op een roze wolk. Dagenlang kon ik slecht wakker worden en nu alweer volop wakker en "heppie". Bedankt Moppie1981, Corina83, Chillin, Lovewinnie, Melisa, Caruli, Machtelt, Lux, Romana, msiebers01, Daisybunk1, Sandra, Surf, Mosa1982 en Selma voor jullie medeleven. IK WEET ECHT ZEKER dat het geholpen heeft. Melisa en Daiybunk1, ook jullie hadden een succesverhaal, dat bewijst maar weer dat het ook goed kan gaan met bloedingen. msiebers01, ik heb ook vergelijkbare symptomen met jou. Ik wens je erg veel succes met het vertellen op het werk. En mijn les is geweest: maak je pas zorgen als het nodig is (en je de feiten hebt), maar ja...moeilijk hoor om niet aan een roze olifant te denken. Heel veel liefs voor jullie allemaal! Monique
zie dit topic nu pas maar durfde het eigk niet te lezen... maar ik zie nu dat het goed is en jullie beebje er gewoon lekker zit met kloppend hartje! helemaal geweldig super! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!