hallo allemaal om maar gelijk met de deur in huis te vallen afgelopen zondag zou ik oni moeten worden maar dat werd ik getest elke keer negatief nu vanochtend getest en een heel licht streepje maar nu heb ik helderrrood bloedverlies niet veel maar het is er wel wat nu behalve afwachten? heb ook veel last van mijn rug voel me nu dus eigenlijk gewoon ongesteld wat kan ik verder doen behalve maar er vanuit gaan dat het mis is? bedankt
Hoi droppie! Tja een beetje balen! Ik denk idd dat je gewoon ongesteld bent... Maar je zult niet de eerste zijn die toch wat bloedverlies heeft rond de menstruatie tijd zeg maar. In principe is een streepje een streepje.. Is t geen indroogstreepje? Je zou over 2 a 3 dagen opnieuw een test kunnen doen, dan zou je hormoon verdubbeld moeten zijn, en zou de test een beter positief resultaat moeten geven... sterkte.. Liefs teske
het was echt een tweede streepje op de test wel licht maar een streepje maar ja denk idd dat het voorbij is helaas vanmiddag naar de apotheek en zal ik het daar ook nog even vragen ook ivm een antibioticakuur voor mijn blaasontsteking bedankt
het is idd een miskraam hadden jullie toch gelijk ik vind het heel jammer dat het is misgegaan maar het vruchtje is wd donderdag of vrijdag er al uit gekomen we hadden nog hoop maar helaas het vloeien is nu bijna voorbij dus hopelijk is het snel achter de rug allemaal moet vd week voor een curretage hopelijk valt dat m,ee bedankt voor je berichtje
Oh meid wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Wil je het weer snel proberen? Maar je schreef dat het vruchtje er do of vrij al uit gekomen was. Moet je dan toch een curretage hebben? Ik krijg zodadelijk te horen of mijn beebje nog leeft. Vorige week zag het er niet goed uit....Heel veel sterkte! Dikke knuf teske
Teske, laat je de uitslag weten? Sterkte zo! Droppie, wat verschrikkelijk jammer zeg! Waarom heb je toch een curretage nodig? Is niet alles naar buiten gekomen? Sterkte en neem je tijd!
@sucre.. T zag er goed uit. Hartje te zien (vorige week dachten ze dat ie pas 3 a 4 wk was). Alleen wel een groot stolsel, blijft dus onzeker op dat gebied.... xx