hoe lang HcG in je lijf na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door draakje81, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    hoi meiden,

Na onze 2e geslaagde IUI heb ik gisteren ongeveer 1,5 dag een flinke bloeding gehad. We zijn gisteren in het ziekenhuis geweest, maar het was nog te pril om iets te kunnen zien. Ik heb maandagochten nog getest en die was positief. Nu vroeg ik mij af wanneer het HcG ongeveer uit je lijf is? Ik heb zojuist getest en die is ook nog positief. Wordt gek hier....

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    nadat ik een miskraam had gehad (missed abortion) bleef de test nog wel 2 weken positief

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Het kan nog erg lang inje bloed blijven zitten helaas. Is het bloeden nu gestopt? Wanneer mag je terug voor controle?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier heb ik 2 juli een miskraam gehad en gisteren negatieve test... maar was nu maar 5 weken zwanger

de vorige keer heeft het 3 weken in me bloed gezeten...

5. Tji

Tji Actief lid

7 jul 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord, maar het lijkt me afhankelijk van hoe lang je zwanger was. Ik heb 3 testen gedaan (2 verschillende merken) waaruit bleek dat ik zwanger was, nu is het net of ik ongesteld ben eind week 5 (inlegkruisjes volstaan niet) :evil:
    Ben gisteren naar de huisarts geweest en geeft aan dat het te vroeg is om iets te kunnen zeggen. Ik moet dinsdag maar weer een test doen...pfffft wat lang! Eigenlijk reken ik nergens meer op :( , want ik voel ook niets meer behalve een enige menstruatieklachten.
    Vorige week had ik allemaal gevoelens die op een zwangerschap leken.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb 24 juni een mk gehad met 6 weken, die dag verloor ik het vruchtzakje en die dag was de test nog superpositief.
    Een week na de mk was ie nog positief en 2 weken na de mk negatief.

Kan je niet op verwijzing van de gyn bloed laten prikken om te kijken of het hcG stijgt of daalt?

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kan 6 weken positief blijven

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi ,

Ik heb na bbz 3 weken lang hcg controles gehad en was toen terug naar 4, volgens mij kan het zelfs nog wel langer duren ..
    Succes!

Veel liefs , M@rjon

9. WannaBeMammie

6 mei 2008
    49
    0
    0
    almelo
    11juli is het bij mij misgegaan,,, flinke bloedingen gehad,, maar die duurde maar 2 dagen.,...
    10juli had ik nog een testje gedaan omdat ik het nog steeds nier kon geloven dat ik zwanger was... die was positief,,,,,
    een week na mijn bloeding heb ik een test gedaan en die was toen negatief,, dus bij mij was het al vrij snel niet mere te vinden,,, het is per vrouw verschillend en ik denk ook dat het aan de duur ligt van de zwangerschapl.. toen ik mijn miskraam kreeg was ik 6en half week zwanger,,,,
    meid ik wens je heel veel sterkte toe!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Na 2 wkn was het uit mijn lichaam.

11. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Aantal dagen na de miskraam was het uit mijn lichaam. Had een miskraam bij zes en een halve week maar het vruchtje was rond de vijfde week gestopt met groeien.

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bij mij ma met 12 weken had ik na 2 weken een negatieve test

Bij de mk met 5 weken al na een paar dagen weer

Het verschilt per persoon, en ook hoe lang de zwangerschapsduur is

13. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Blijft HCG ook in je lichaam als het vruchtje al niet meer leeft maar je het nog niet verloren bent?
    Mijn gyn zegt dat het wel 4 weken kan duren voordat je lichaam het afstoot, maar als je weet dat het niet verder groeit maar het nog wel in je lichaam zit, zou je dan na twee weken nog positief testen? of moet je het vruchtje eerst kwijt raken voor je hcg daalt?

liefsss rianne

14. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    hmzzz daar weet niemand een antwoord op.....
    nou we zullen zien vanmiddag...

liefss

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik ben ook erg benieuwd hoe lang het bij jullie test positiefe blijft. Voor mij is het nu 7 en halve week geleden. Ik hoop eigenlijk dat het mijn nieuwe zwangerschap al weer is, maar kan nog niet zo goed blij zijn.

groetjes gaby

16. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Bij mij was de test 2.5 week na de mk negatief.

17. Trees

Trees Niet meer actief

Ik had ergens anders ook al op je gereageerd, maar wist niet dat het al 7,5 week geleden was. Klinkt als een nieuwe zwangerschap! Lijkt me praktisch onmogelijk dat het nog van je mk is. Je was toch 5 weken zwanger toen het mis ging?

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ja ik was 5 weken. En is nu 7 en halve week geleden. kan nog niet echt blij zijn, maar hoop zo dat het goed nieuws is.

groetjes Gaby

19. Trees

Trees Niet meer actief

Misschien dat je het toch stiekem een beetje moet gaan geloven ;) Lijkt me haast onmogelijk om zo lang hcg te hebben van een miskraam bij 5 weken. Spannend wat ga je nu doen?

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik doe zondag nog maar een test en als het streepje duidelijker is geworden. ga ik de vk bellen voor een echo om het zker te weten. En dan duimen dat alles goe gaat deze keer.

groetjes Gaby

Deel Deze Pagina