Op 19 december 08 heb ik een miskraam gehad. Nu heb ik ondertussen 2 IUI's gehad. Elke keer heb ik net voor mijn NOD behoorlijke zwangerschapsverschijnselen, zoals witte afscheiding, gespannen borsten (wat ik alleen heb met mijn ongi), steekjes richting mijn liezen etc. Het geeft me elke keer valse hoop. Voorheen had ik nooit die symptomen. Heeft iemand dit nog meer? Komt dit nu echt door de miskraam? Liefs Nikkie
Nou, bij mij is het iets anders...ik heb op 3 maart een miskraam gehad, maar gelukkig gelijk netjes in mijn oude cyclus vervallen. 14 maart een eisprong getest, maar nu nog steeds niet ongesteld, terwijl ik dat afgelopen zondag had moeten worden. Al die tijd zit ik al met een twijfelachtig gevoel; voel ik wat ik wil voelen, voel ik me zwanger omdat het hormoon nog in mijn lijf zit of ben ik zwanger. Snap er niks van....(gisteren een zw.test gedaan en die was negatief). Dus of ik ben zwanger, of mijn lichaam is ook van slag door de mk. Dit is echt frustrerend allemaal! Ik zie dat jij ook al aardig wat ellende achter de rug hebt....
Heey meis, Ja inderdaad! Ons geduld word goed op de proef gesteld! Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt. Misschien over een paar dagen nog een keer testen? Liefs Nikkie
Dat is inderdaad wel het plan. :-D Maar het is echt vervelend om hoop te hebben die de grond in wordt geboord. Voor onze MK zijn wij ook een jaar bezig geweest om zwanger te worden, en iedere maand voelde ik weer iets dacht ik dacht zou het...? Op het laats ben ik in een excel sheetje bij gaan houden wat ik iedere maand per dag van de cyclus voelde, zodat ik mezelf de maand erna niet gek zou gaan maken. Maargoed, aangezien dit voor jou ook nieuw is heb je daar natuurlijk ook niets aan.. Pft, ik blijf erbij, vrouwen moeten wanneer ze zwanger zijn gewoon een groot groen uitroepteken op hun buik krijgen. Dat zou een hoop ellende besparen!
Ha, Zou wel handig zijn, zo'n uitroepteken haha! Ik weet dat ik niet zwanger ben omdat ik ongesteld ben geworden en er al weer bijna vanaf ben. Maar vanaf de miskraam heb ik een paar dagen tot een week voor mijn NOD behoorlijke zwangerschapsverschijnselen. Die had ik voorheen nooit, pas toen ik echt zwanger was. Zo raar! Wie oh wie heeft dit ook? Liefs Nikkie
Hoi allemaal, Lichaam kan inderdaad maf doen. Ik ben op 11 maart gecuriteerd na een MA en alles ging redelijk goed, na 7 a 8 dagen gestopt met vloeien en bijna geen pijn meer tot ik vorige week steken kreeg in mijn lies dus ik bellen met het ziekenhuis krijg ik te horen zo van zal je eisprong wel zijn maar die voelde ik vroeger nooit maar ja het zal wel. Krijg ik zondag opeens roze afscheiding, ook nooit gehad en begin maandag ochtend te vloeien (helder rood) en echt pijn in m'n baarmoeder en lage rugpijn de hele dag. OP advies van de HA een zwangerschapstest gedaan die natuurlijk negatief was (waar zou ik de HCG vandaan moeten halen?) Gisteren belde het ziekenhuis om te vragen hoe het ging en moest vandaag dus komen. Echo, inwendig onderzoek, bloed, het hele pakket kreeg ik en de conclusie was zo van we weten het niet. Het is niet je menstruatie, baarmoederslijmvlies ziet er goed uit maar er zit wel wat in je baarmoeder. Misschien zijn we wat vergeten weg te halen maar het ziet er anders uit maar misschien ben je wel zwanger, kom maar volgende week terug. Ja en toen snapte ik helemaal niks meer.... Geef mij maar ook de groene uitroepteken! Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt! Groetjes
Nou ja! Dat is ook bizar! Dat ze je gewoon wegsturen zeg, wat een idioten kunnen artsen toch zijn! Maar als je zwanger zou zijn zou de test toch positief moeten zijn?
Helaas duurt het een paar dagen na innesteling voordat je met een test de HCG kan meten dus nu een week afwachten. Groetjes
Oooowww,zo! Ik dacht dat ze misschien niet alles weg hadden gehaald met de curretage ofzo (je leest wel eens van tweelingen waarvan er 1 de mk overleeft) Ik snap 'm! :-D