bruine veegje met een beetje bloed

Discussion in 'Miskraam' started by laila1986, Mar 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laila1986

laila1986 Actief lid

Sep 20, 2008
    218
    0
    0
    hoi
    ik had gesteren bruine veegje bruin bloed maar smorgens had ik wat rood bloed met afvegen en af en toe bruine veegje.
    ik heb buik pijn ik voel me niet goed,
    heb de verloskundige gebeld ze zei dat ik maar paar dagen wacht, mischien dat het geen miskraam is ,
    wat zou dat allemaal zijn

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Je baarmoedermond is tijdens je zwangerschap heel gevoelig. Wellicht een klein gesprongen vaatje. Ik heb het ook gehad toen ik 8 weken zwanger was. Wel maar 1 dag en een paar druppels.

Als het echt doorzet (buikpijn hoeft zo vroeg in de zwangerschap niet) en het wordt helder bloedverlies zou ik de VK even terugbellen. Vanaf 7 weken kunnen ze op een echo zeker hartactiviteit zien.

3. laila1986

laila1986 Actief lid

Sep 20, 2008
    218
    0
    0
    heb buik pijn , als ik ongesteld moet zijn, en ik voel ook wat branderig gevoel.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij veel meiden is er al op 6,0 weken hartactiviteit te zien.. bij mij was het vruchtje bij precies 6 weken al 0,5 cm en het hartje klopte al, dus ik zou als het erger wordt ZEKER de vk bellen, zodat je misschien gerustgesteld wordt..

ik heb tot 8 weken zwangerschap elke dag een super erg ongesteldheidsgevoel gehad met hele erge krampen ( darmen) dus krampen hoeft niet perse een slecht teken te zijn

hopelijk is het niks ergs meid.. af en toe kan er al een vaatje knappen als je bijv gepoept hebt ( door het drukken)

liefs daantje

5. laila1986

laila1986 Actief lid

Sep 20, 2008
    218
    0
    0
    hoi
    ja klopt ik had van morgen gepoept, en daarna kreeg ik het bloed.
    nu af ent toe heb ik last van bruin veegjes.
    doie

Share This Page