Hallo, Ik verloor gister een slijmprop met bloed, en daarbij ook een beetje bloed. Nu zocht ik dit onderwerp op internet en kwam ik op een zwangerschaps-site met een hele onsmakelijke foto. Maar die foto was wel precies wat ik ben verloren, en nu schijnt dit te komen vlak voor je bevalling.... Maar voor zover ik weet, ben ik helemaal niet zwanger? Ik dacht het een tijd geleden wel en heb toen een test gedaan maar die was negatief. Nu ben k daarna gewoon ongesteld geworden, wel anders ongesteld maar niet dat ik er iets bij dacht... Wat denken jullie? Is het gewoon niets? Of toch nog een test doen? Of heb ik misschien een miskraam? Ik weet het echt niet meer allemaal.... Groetjes!
Over het algemeen zit er altijd wel een slijmprop die de weg in niet vruchtbare dagen afsluit. Ook na sex kun je een beetje bloed verliezen, misschien een combi van beide? Anders even de dokter bellen. (had net ook elders op je berichtje geantwoord hihi)
haha ja ik zag het net Bedankt voor je antwoord, door sex kan het in ieder geval niet zijn haha Maarja weet nu dan in iedergeval dat het niks hoeft te zijn
Lijkt me niet dat je een miskraam hebt, want dan heb je veel bloedverlies in combinatie met heftige buikkrampen/weeen. Zelf verlies ik weleen slijmpropjes tussen ei en ongi. Ze zijn meestal erg klein (formaat erwt) en volgens mij is het normaal. Ik heb er in ieder geval nog nooit over nagedacht dat het niet normaal kon zijn. Als ik jou was zou ik me in ieder geval geen zorgen maken. Wie weet is er ook een klein adertje geknapt waardoor je een beetje bloed bent verloren?