Och wat fijn dat het hartje klopt! In ieder geval een goed teken. Ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan! Ik gun het meiden zoals jij het meest, omdat je er zo lang bezig mee was en er echt mentaal kapot aan bent gegaan. Meid, succes en never lose hope! X
Wat super fijn zeg! Wat een opluchting moet dat geweest zijn inderdaad. Ik ga duimen dat alles goed blijft gaan!
Ja zeker een opluchting! Nog niet echt goed geslapen van alle stress en adrenaline maar voel me wel goed. soms wat krampen en geen bloedverlies meer gehad. gelukkig! Ben wel sinds gisteren niet meer misselijk enzo.. en borsten zijn ook minder gevoelig lijkt het wel. Op naar volgende week di dan echo nr 2. Hopen dat er groei in zit dan had een mooie duidelijke echo, met een goed kloppend hartje op het juiste tempo
Fijn zo een mooie echo! En wat betreft de krampjes, die heb ik in het begin van mijn zwangerschap ook veel gehad. Er gebeurd natuurlijk van alles binnen.. Hopelijk geen bloedverlies meer en een mooie zwangerschap gewenst!