Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en ik heb n vraag waar ik nog geen antwoord op heb gevonden. 5 weken geleden op 5 november heb ik een miskraam gehad, dit was een vroege zwangerschap van ongeveer 5 weken. Op 7 november een echo gehad en toen werd gezegd dat alles er weer schoon en netjes uitzag. Ook 2 testen gedaan 1 thuis en 1 bij huisarts en beide negatief toen. Nu bleef mijn menstruatie uit en ik wist dat het langer kon duren voor mijn cyclus weer normaal op gang zou komen. Maar eigenwijs als ik ben gisteravond toch een test gedaan. Van clearblue. Uitslag: zwanger 3+!! Nu is mijn vraag: kan dit wel? Dit aangezien mijn miskraam pas 5.5 week geleden is geweest dan is het toch niet mogelijk dat ik 3+ weken zwanger ben? Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft? Liefs!
Volgens mij geldt de dag van de miskraam als begindatum van de nieuwe cyclus. Dan kun je twee weken erna alweer n eisprong hebben. Je krijgt twee weken gratis, dus 3+ kan prima. Gefeliciteerd!
Dankjewel! Heel spannend deze keer. Verloskundige heeft gezegd dat ik maandag nog een test moet doen als die dan weer positief is, wordt er een afspraak voor een echo gemaakt!
Zoals hier boven al is gezegd, kan zeker! Gefeliciteerd meid! Hoop dat je een goede echo en zwangerschap mag hebben!