Miskraam? (Let op! incl foto)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zoetjes, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Ik heb zelf 2 miskramen gehad een van een kindje wat 8weken en 6 dagen oud is geworden (levend kindje gezien op echo) op precies 9 weken ben ik ons kindje al verloren met vruchtzakje er intact omheen en dit was echt al een mensje met beentjes en armpjes echt een mini mensjes van 2cm ongeveer denk ik.
    Andere miskraam was een leeg vruchtzakje (heb ik niet gezien) en daarbij ben ik ook zo een stuk weefsel verloren wat het precies is geen idee maar naar mijn idee is dit geen vruchtje.
    Al ben ik ook geen dokter of vk natuurlijk

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Even een ander vraagje.
    Je zegt dat je niet ongesteld was geworden toen jullie deze poging startte. Maar je bent toch op 2 augustus ongesteld geworden?? En toen dus begonnen met dr hormonen voor de icsi

Dan kan je geen vruchtje van 6-7 weken hebben verloren nu.

Ik hou het op taai weefsel.

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Sorry hoor, maar er zijn voorbeelden te over van vrouwen die nog een pseudomenstruatie hebben als ze zwanger zijn. Soms maandenlang.

TS weet ook helemaal niet zeker dat ze zwanger was bij TP, maar door de bloeding en wat ze verloren heeft, is dat haar grote vrees.

Die kunnen jij en ik, of iemand anders op het forum, niet bij haar wegnemen. Daar is echoscopisch onderzoek en meermaals hcg meten voor nodig. Aan de foto is het simpelweg niet te zien.

Sterkte morgen, TS. Ik hoop dat je kunt slapen.

4. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ik heb op 2 augustus een lichte bloeding gehad. Roze bloed verlies. Maar dat is toen ook direct gestopt. Dat weed ik aan de hormonen die ik die dag begon te spuiten. Ik vond toen dat ze aardig snel effect hadden omdat die bloeding stopte. Dus ik ging er vanuit dat die bloeding mijn menstruatie was.

Nu weet ik dat dus zo zeker niet meer.

5. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Op de foto zit het allemaal aan elkaar. Dus nog verbonden met elkaar. Maar zoals ik al zei: Ik loop mezelf momenteel alleen maar gek te maken joh. Das net zoiets als een 2e streep zien op een negatieve zwangerschapstest.

Ik kan alleen maar afwachten tot morgenvroeg en ik kan komen voor die echo. Ik hoop dat ze dan ook starten met bloedprikken. Hopelijk dat de digitale test de uitslag dan nog weergeeft. Maar volgens mij is die na 24 uur weg, anders morgenochtend een nieuwe doen om mee te nemen.

Ik weet zelf natuurlijk ook niet goed wat ik er allemaal precies mee aan moet. Is het een mk? Waarom loopt die zwtesten op, ipv af. Is mijn theorie mogelijk? Als het geen mk is, wat is het dan?
    Waarom ben ik gestopt met vloeien na 3 heftige dagen terwijl ik normaal 7 dgn vloei en bij een mk minimaal 1,5wk?

Gewoon een hoop vragen waar ik wel graag antwoord op wil hebben. En dat zijn antwoorden die alleen een Gyn mij kan geven. Dat besef ik me. Al is het nooit verkeerd om even gezamenlijk te analyseren voor je bij zo'n kundig iemand naar binnen stapt. Ik ben zelf irl geen mondig type en redelijk snel uit het veld geslagen. Ik accepteer altijd snel iets van iemand en er wordt makkelijk over mij heen gelopen. Dat wil ik morgen graag voorkomen. Ik wil naar huis gaan met een duidelijk alles sluitend antwoord. Omdat ik daar recht op heb.

Dankjullie wel voor jullie reacties. Dat waardeer ik zeer.
    Ik laat morgen even weten hoe het afgelopen is en of er een vervolg aan zit.

6. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoiets had ik ook toen ik een mk had met 6,5 week :(

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    En wat denk je dan van mijn theorie op de vorige pagina.

Het kan trouwens ook dat de ongi op gang wou komen op 2 aug maar sat het door ee deca is gestoot. Hiermee komt je cyclus namelijk in een soort van overgang.

Ik denk echt dat het tssi slijm was en er met de tp een ader is geraskt of door de innestelling en dat het weefsel er toen uit is gekomen.
    Testen die nu oplopen ziin dan van een zwangerschap van je to ;)

Succes morgen.

8. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Ik ben van mening dat je theorie kan kloppen. Elke theorie waar zoiets in vrij kan komen, kan kloppen.

Wat is een deca en een tssi slijm? *snelle typert?*

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zal er veel in je hoofd omgaan..

Ik zou het ook niet kunnen zeggen,eerste waar ik aan dacht toen je vertelde 3 dagen bloedverlies en oplopende test is dat je mss zwanger was van een tweeling?
    Of zeg ik nu iets heel vreemds?

Wens je heel veel succes voor morgen iig!Hoop dat je (positieve) duidelijkheid krijgt!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht

Haha stomme telefoon :) decapeptyl is het middel wat je spuit om een natuurlijke/vroegtijdige eisprong te voorkomen ;)
    En tssi moet zijn...taai slijm ;)

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Bij mij zag het met (ma) 6.3 toch heel anders uit... incl. vruchtzak enz enz..

12. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, succes morgen!

Ben benieuwd wat een echo zegt en of je idd geprikt wordt.

13. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Zover ik weet wordt een eenzijdig afgebroken meerlingenzwangerschap opgelost door het lichaam. Het lichaam consumeert dan het vruchtje.

Ik wacht morgen gewoon af. Meer kan ik niet doen. Ik blijf ook speculeren.

Ergens diep van binnen hoop ik dat de embryo er nog zit en die bloeding incl dat weefsel (om het maar even in het midden te houden), iets anders is geweest. Ik laat morgen van me horen.

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe is het gegaan vandaag? Knuffel

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In haar andere topic staat een update. De link daar naar toe staat hier in de openingspost, boven de foto.

Deel Deze Pagina