Miskraam? (Let op met foto)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liv91, 26 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liv91

    Liv91 Lid

    19 jul 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    Lieve lezers,


    Ik heb even getwijfeld of ik men situatie zou posten, maar ik doe het toch maar even want misschien herkent iemand het.


    Ik ben op dit moment 6 weken 4 dagen zwanger. Vrijdag een echo gehad nav wat licht roze bloedverlies en er was een beginnende hartslag te zien. Gisteren vervolgens een opvolg echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Ik schrok me dan ook rot toen ik vanacht bij het afvegen ineens een hele dikke sliert zag, beetje rozig, maar heel dik en hij was niet echt uit elkaar te trekken (sorry voor de onsmakelijke uitleg (en foto)).


    Nu maak ik me best wel zorgen :( Iemand die hetgeen op de foto herkent en weet wat het is? Ik heb al meerdere miskramen gehad en vrees echt voor het ergste.. ik ben geen grote hoeveelheid bloed verloren verder maar het zit me echt niet lekker.


    Heb de Vk al gebeld maar zonder de foto te zien werd me verteld dat het hele dikke afscheiding kan zijn omdat je geen baarmoederweefsel ofzo kan verliezen. Ikzelf ben iets sceptischer want dat het is echt heel dik en het lijkt wel een soort vlies of spier ofzo, zo dik, die bijna niet uiteen te trekken is. Is er iemand die dit ook gehad heeft of die weet wat het is?


    Ik hoop zo erg dat het goed gaat maar als ik ga googelen vrees ik er echt voor..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Lily30

    Lily30 Actief lid

    1 okt 2022
    198
    150
    43
    Vrouw
    Geen idee wat het is… Mag je niet nog een keer langskomen voor een echo? Of doen ze dat niet zo vroeg in de zwangerschap. Zo slopend die eerste weken, angst, afwachten, etc! Toen ik een ‘miskraam’ had met deze termijn (iets eerder) had ik echt meer bloed/stolsels dan bij een menstruatie en het leek niet op jouw foto. Ik hoop dus dat er niks aan de hand is!
     
  3. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    989
    293
    63
    Vrouw
    Ik zou toch echt even langs gaan hoor. Een spier is het in ieder geval niet. Het kan oom heel goed baarmoederslijmvlies zijn. Bel even je vk ik zou echt een echo eisen vooral omdat jij bekend bent met miskramen :$
     
  4. Liv91

    Liv91 Lid

    19 jul 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel meid ik hoop het ook.. Het is inderdaad echt heel erg slopend :(.. ik heb net gebeld en ze hebben me nu op eigen verzoek een echo gegeven morgen. Ik moet dan ook de foto tonen, maar ik hoop dat de echoscopiste dit herkent en het niks is. Bij mijn eerdere miskramen had ik ook meer bloed en stolsels net als jij, maar ik was het vruchtje al wel verloren voor het bloedverlies kwam dus daarom maak ik me ook wel wat zorgen.. had toen nog een echo gehad n.a.v. Buikpijn en bij de herhaalecho 2 dagen later was het vruchtje weg, maar verloor ik nog geen bloed..
     
    Lily30 vindt dit leuk.
  5. Liv91

    Liv91 Lid

    19 jul 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hee meis, Ik heb ze daarstraks weer gebeld en heb nu een echo gekregen voor morgen. Ik hoop zo dat het niks is.. :( ik zat zelf ook te denken aan baarmoederslijmvlies door de taaiheid en dikte, maar lijkt me toch geen goed teken als je dat verliest terwijl je zwanger bent.. heb ook nergens gelezen dat dat kan tegelijkertijd, tenzij volgens mij bij een miskraam.. nu nog even in spanning wachten op morgen
    (en in de tussentijd blijf ik hopen dat iemand op dit forum het misschien herkent)
     
  6. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    Zoiets verloor ik ook tijdens mijn miskraam :( ik zou bellen voor een echo idd en dan weet je meer. Veel sterkte!
     
  7. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.189
    1.825
    113
    Hoe was je echo gegaan? Hopelijk was het niks en groeit er gewoon een lief baby'tje in je buik
     

Deel Deze Pagina