Miskraam maar embryo toch gegroeid...

Discussion in 'Miskraam' started by Samvs86, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samvs86

Samvs86 Actief lid

Sep 19, 2011
    430
    0
    0
    Dankjewel voor jullie lieve reacties. Hoe de arts er mee omging scheelde zoveel. Had mezelf al helemaal voorbereid op een heftig gesprek, maar hij wilde echt meedenken (bij de utro wilde hij me wel doorsturen naar het AMC, want hij kende daar wel een paar artsen, maar ja.... ik zit zelf natuurlijk niet op een placebo te wachten).

Eerst dit afsluiten en dan waarschijnlijk naar de fertiliteitspoli om onderzoek te doen, maar ook om mijn cyclus goed in kaart te brengen.
    Dus volledig in de mallemolen, maar we gaan er uit vanuit dat het voor een heel goed doel is!

Zie wel op tegen het weekend met de cytotec. Ben nu lichamelijk juist weer beetje opgeknapt....

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hopelijk valt het mee met de cytotec. Wilde hij er je geen mifegyne bijgeven? Of heb je dat niet gevraagd? Op zich heb heb je dan een nog grotere kans dat het dan loskomt. En wat moet je inbrengen, vier keer 4 pillen?

Suus

3. Ik hoorde van Suus in t miskramentopic dat t helaas toch niet zo heeft mogen zijn. Heel veel sterkte!
    En je bent altijd welkom om mee te komen kletsen bij ons clubje!
    Lfs

Share This Page