Even een screenshot van mijn testen in feb 2013 van mijn jongste, die staan in mijn album, Daar liep ik ongeveer gelijk als nu.... Hooguit paar dagen verschil. Maar daarin zie ik ook dat het verschil met een paar dagen maar minimaal is, Maar je hebt gelijk hoor het is heel weinig ..... Dat is het nadeel van weten dat je zwanger bent...... zo irritant dat ik nu gewoon nog 1,5 week moet wachten voor ik meer weet, tenzij ik ga bloeden dan weet ik wel genoeg,
Nee ik moet altijd onder behandeling van de gyn, heb een verwijzing gekregen, en in die verwijzing staat dan ook bloedtest niet nodig echo 6 weken afwachten
Een echo zegt nu ook gewoon erg weinig.... Je kan helaas alleen maar afwachten . Ik vindt het ook een moeilijke .. Ik had toch nu wel een knaller van een test gezien omdat het toch 4 dagen verschil is...
inderdaad is het gewoon afwachten, meer kan er ook gewoon niet. Als het mis is valt er ook niets aan te doen,
Nee maar het gevoel wat je nu hebt is gewoon ontzettend rot sterkte daarmee... Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit, je verliest geen bloed meer he?
Nee alleen woensdag op de wc bloed en een stolsel tijdens het plassen en daarna helemaal niet meer, niet eens een druppel
Vannacht weer getest, had gister overdag nogal veel gedronken mijn zoontje gaf zijn feestje en savonds ook nog wat gedronken ( gewoon ranja hoor haha ) maar ik moest om 3 uur echt super nodig dus ik dacht ach ik doe hem maar vast. De foto is gemaakt om 7 uur omdat ik de andere testen beneden had liggen en ik na de test gewoon weer mijn bedje in bed gegaan Dit was de laatste die ik had liggen dus ik twijfel of ik nu zo naar het dorp ga om nieuwe te halen of maandag waardoor ik gedwongen word dinsdag pas te testen Het loopt niet hard op Maar aflopen doet het ook nog niet volgens mij misschien beter dinsdag weer testen dan moet er toch wel verschil te zien zijn
Dit is een prima oplopende test hoor. En je kan zelf aan een meer of mindere toename van kleur echt niet zien of het wel of niet goed zit. Sommige vrouwen krijgen nooit een knaller en zijn prima zwanger. Bij andere vrouwen loopt de test duidelijk op en hebben toch een miskraam. Alleen een test die steeds minder duidelijk wordt kan verraden dat het niet goed zit en dat is bij jou niet het geval. Wat ook niet alles zegt want dat kan ook pas later gebeuren. Ik zou gewoon een bloedtest verlangen.
Ja die vlieger zou opgaan wanneer ik bij mijn anderen ook nooit een knaller had dan zou ik indd denken ach ik heb dat bij die anderen ook niet gehad, maar bij die anderen had ik wel een knaller, meestal bij 5 weken en 2 dagen, Bloedtest heb ik meermalen om gevraagd ook gezegd dat IK wil dat die bloedtest komt maar hij vind het geld verspilling, als ik gister de bloedtest gedaan zou hebben zou ik dinsdag kunnen bellen voor de waardes en dan maandag of dinsdag nogmaals een bloed test en dan donderdag vrijdag bellen voor de uitslag, terwijl ik die maandag erop een echo krijg, hij vind het onzin dat ik dan en en en heb, Ik wil het wel fijn houden als ik naar de dokter moet en ik snap zijn redenatie wel, nu kan er gewoon heel weinig, De testen zelf maken mij ook niet " bang" het bloedverlies met een stolsel wel, maar dat was daarna ook meteen klaar... Dus nu zit een beetje met het gevoel van ..... Was dat het nu of niet.. En als dat het was waarom bloed ik dan niet door. En ik heb heel erg de hoop dat dit toch nog goed zit ondanks het bloeden van woensdag Bedankt voor het meedenken iig
Ik blijf foto's maken haha... Dit is het verschil met 2 dagen geleden... En ik heb ook nog een foto gemaakt met de 16e, dat is de dag waarop ik een bloedstolsel verloren ben
En de 16e en vandaag, Moet eerlijk bekennen dat ik ze wel op vind lopen, ook al is het inderdaad langzaam, misschien moet ik stoppen met testen en echt ergens van de week pas, steeds turen of er iets verschil in zit kan ook onzeker maken....
Het is gewoon moeilijk ... Je ziet ze wel oplopen maar minimaal ... Het is iig wel zo dat je hcg stijgt, maar ook dat geeft geen garantie. Ik zou het testen idd zo laten en eens kijken voor die echo, toen ik bloed verloor heb ik het zk gebeld en moest ik ook maar afwachten....ik ga ook naar een gyn bij een zwschap... Toen heb ik gewoon een vk in het dorp gebeld en daar mocht ik een dag later langskomen... Dus misschien dat eens proberen?
Ik kon het niet laten, Foto is wel pas na 2 uurtjes gemaakt omdat ik het bed weer ingekropen ben Ik kan vandaag mijn verwijzing ophalen en dan een afspraak maken voor volgende week bij de gyn
Dankjewel ! Ik heb zelf goede hoop en als ik niet gebloed had dan had ik me ook geen zorgen gemaakt dat het zo langzaam oploopt maar ik ben wel een beetje bang dat het valse hoop is wat ik heb Straks de verwijzing ophalen een afspraak maken en hopelijk hebben ze volgende week maandag of dinsdag een plekje vrij.
Ik vind ze er toch goed uit zien, maar snap je onzekerheid! Duim duim duim dat je goed nieuws krijgt zeg