Ik weet dat een test op dit termijn nog maar weinig zegt omdat als het mis is het hcg aanwezig kan blijven, Maar heb vanochtend toch nog een testje gedaan, is ongeveer een uurtje geleden dat ik hem gedaan heb. Hij lijkt toch toch weer donkerder dan die van gister, Nog 1 week en 1 dag, dat moet ik wel door kunnen zonder testen denk ik ik heb nu helemaal niets meer in huis en ga niet meer kopen. Ik verlies nog steeds niet weer bloed, dus ik hoop zo enorm dat we volgende week goed nieuws krijgt.
Ziet er toch hoopvol uit hoor meid, zou heel goed een innesteling kunnen zijn wat je heb meegemaakt, mijn ervaring met testen was dat het gauw afliep, die van jou lopen echt op. Duik hard voor je meid dat dit allemaal goed gaat. Op naar vier maart he
Nou, de echo zojuist gehad, Er zat een vruchtje met een zwakke hartslag, voor de duur van de vermoedelijke zwangerschap niet sterk genoeg en vruchtje te klein Dus of ik ben minder ver dan verwacht en volgende week is er een mooi sterk kloppend hartje of het is aan het misgaan, dus nu nog weer een weekje afwachten.
A nee Hippo vreselijk dat afwachten weer... Hoe ver was je nu volgens echo dan? En hoe ver zou je zijn volgens cyclus?
Volgens de echo 6 weken, maar als ik mijn cyclus volg heb ik 14 jan mijn laatste menstruatie gehad bij een cyclus van 32 dagen wat op 6,4 zou uitkomen dus 4 dagen verschil bij wat wij dachten De gyn zegt dat het beide kanten op kan dus het is echt een week wachten Mocht ik nog gaan bloeden moet ik alsnog komen voor een echo om te kijken of het schoon is
Ja opzich wel, et vruchtje was 5 mm en had een lichte hartslag Als ik minder ver ben dan gedacht is dit een goede echo geweest, maar als ik zover ben als gedacht dan is het vruchtje bijna de helft te klein volgens de gyn, Dus volgende week terug in de hoop dat ik een paar dagen terug gezet word en dat alles voor het termijn van dan 7 weken er super goed uitziet Maar ik hou voor de zekerheid wel in mijn achterhoofd dat de kans aanwezig is dat het een miskraam word
Ik zit daarin in twee strijd met mezelf, ik weet niet of het mijn gevoel is of mijn hoop dat ik minder ver ben dan gedacht en ik volgende week een Prachtige echo heb, Aan de andere kant denk ik, ik heb altijd een cyclus van 30/32 dagen en dan zou ik op 6.4 uitkomen en dan denk ik weer als de gyn zegt dat dit echt te klein is en het hartje te zwak dan ben ik er weer bang voor ...
Oh wat spannend zeg. Ik was bij de eerste echo ook wat minder ver dan gedacht. Duim voor je. Balen dat afwachten.
Ja dat wachten is enorm balen ! Ben de gyn ook enorm dankbaar dat ze me zei dat ze normaal met 2 weken weer een echo doen maar ik met 1 weekje wel weer mocht komen dat er dan ook al wel meer duidelijkheid moet zijn. Scheelt dat ik wel drukke dagen heb met de kids en de tijd soms sneller gaat dan ik eigenlijk wil dus ik hoop dat dat deze week precies zo gaat