babykamer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik weet het het is nog heel vroeg ervoor maar ik ben gewoon wat ideetjes aan het opdoen voor de babykamer

    de kamer is 350 cm diep en 230 cm breed niet een hele grote kamer dus

    Kom maar op met de ideetjes.

    Het wiegje die we krijgen heeft de kleuren lichtblauw met wit. Nu wil ik het wel een neutrale kamer maken voor zowel een jongen als meisje dus welke kleur is mooi om te combineren?

    en een leuk thema voor de kamer

    dit is de vorm van de kamer
    [​IMG]
     
  2. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi,
    Wat ik een leuk thema vind is een strandkamer. Is leuk voor een jongen én een meisje. Je hebt al een blauw-wit wiegje. Dus dat zou goed uitkomen.
    Een strandkamer kun je met accesoiresses wat "stoerder" maken voor een jongen en wat "liever" voor een meisje.
    Wat betreft de indeling van de kamer. Ik denk dat je dat het beste kunt zien als de meubeltjes er in staan.
    Succes met inrichten!
    Gina
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik dacht ook al aan een strand of zee kamer.
    Als onze tweede op komst is gaan we de andere kamer omtoveren in een diepzeekamer met mooie aquakleuren.
    In die kamer komt dan de oudste te liggen zodat we de babykamer zo kunnen laten als die is.
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij hebben ook een vrij kleine kamer, maar hebben m speciaal gemaakt door 2 airbrushen erop te zetten.. in mijn fotoalbum staan wel foto's van 1 wand de andere wand zal ik vandaag wel even toevoegen..
    Op deze manier hebben we toch een speciaal kamertje, het is wel vrij duur, maar je kan natuurlijk ook zelf aan het tekenen aan gaan (met een dia projector ofzo)
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben figuren uitgezaagd en beschilderd en op de muur geplakt.
    In mijn album staan 3 foto's van de babykamer.
    Voor het nieuwe kamertje van Rens gaan we weer figuren uitzagen en beschilderen, deze keer van zeedieren (Nemo-achtig).
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Wij hebben 2 (aansluitende) muren appeltjesgroen geverfd, omdat we witte meubels hadden en het anders zo saai vonden. We hebben er ook oranje knuffels is. (Foto's staan in mijn album) Ik weet niet of groen leuk bij blauw kan? Misschien moet je zo'n kleurenpapiertje bij een bouwmarkt meenemen, dan kan je kijken of het bij elkaar staat.
    Het is wel een neutrale kleur, het kan zowel bij een jongen als bij een meisje.
     
  7. Niet meer actief

    wij zitten idd nu ook te denken aan een strand kamer nu nog kijken hoe we het willen indelen over een lange tijd pas helaas hihi

    bedankt voor de tips alvast
     

Deel Deze Pagina