Hoi collega's mama's/mama's in spe !! Ik ben jullie vrolijke mede-forumster madampje, maar vandaag ben ik wat minder vrolijk en wel om het volgende, hoop dat iemand me meer info kan geven... Ik zou vandaag 6 weken en 1 dag zijn zwanger zijn van m'n derde kindje, alles verliep voorspoedig tot ik net in de supermarkt stond en ineens het gevoel had dat ik een beetje aan het leeglopen was... Meteen doorgelopen naar de VK die daar om de hoek was maar die verzocht me glimlachend om gewoon af te wachten omdat ze vandaag wel een echo kon maken en dan een kloppend hartje kon zien, maar dat het morgen dan misschien toch weer helemaal mis bleek te zijn. Lekker dan... Thuis aangekomen was het bloed zelfs door mijn onderbroek heen gelekt waardoor ook mijn joggingbroek ermee besmeurd was geraakt. Op het toilet heb ik mezelf verschoond, en aan het einde van die verschoonsessie was de wc meer rood dat wit... Overigens helemaal 0% stolsels, helemaal niets !! Lijkt zelfs nog dunner dan menstruatiebloed! Zou dit een dreigende miskraam zijn of gewoon 'normaal' bloedverlies?? Bij mijn 2e kindje had ik rond een week of 4 ook bloedverlies maar veel minder en na een halve dag stopte het. Dat bloed bleek toen afkomstig te zijn geweest van een 2e vruchtzakje dat gevuld was met bloed en stolsels. Maar lijkt me vrij sterk dat dat nu precies hetzelfde geval is...?? Wie o wie kan mij info geven, ervaringen, whatever, alles is welkom !!!! Alvast enorm bedankt !!! Madampje in spanning
Jeetje meis wat vervelend. volgens mij kan het beide kanten op! Mijn schoonzus heeft heel veel bloedingen gehad in de eerste 12 weken en dat is allemaal goed gegaan en ik had in de 11e week een klein beetje roze na het plassen en dat was niet goed. Je weet het niet... Heeft de vk gezegd wanneer ze evt. wel een echo willen maken? Heel veel sterkte in deze onzekere periode!
Hey Delilah, Heel erg bedankt voor je lieve berichtje!! Ja als ik dat zo lees loopt het echt heel erg uiteen inderdaad! Ik voelde me eerlijk gezegd niet zo heel erg serieus genomen voor de VK, ze heeft niet gezegd wanneer ze een eventuele echo gaat maken. Alleen dat we er misschien wel eerder eentje laten maken dat 11 weken.. (daar heb ik wat aan .. ) Maar misschien ben ik verwend door de vorige VK (bij mijn 2e kindje kreeg ik dezelfde dag nog een echo toen ik met deze klachten kwam) Onze kinderen schelen niet veel Delilah, ik heb ook een zoontje van 19-03-2008 en een dochtertje van 08-05-2010 Ik zie dat je pas een MK hebt gehad !!!!!! gecondoleerd meid !!!! Wat erg!!! heb je het er heel moeilijk mee??? En dan kom je zo dapper met mij meepraten, respect hoor meis !! xxx Ps. Misschien hebben we dan nog een raakvlak bij deze....
Hoi madampje, Allereerst, wat klote zeg!! Ahhhh die onzekerheid is vreselijk! Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, alleen is het bij mij misgegaan, maar dat terzijde. Ik ben er wel achter gekomen dat jullie in NL enorm verwend zijn! Op het moment van mijn mk zat ik in Stockholm en daar zeggen ze "je kunt het toch niet tegenhouden als het zo is, dus we gaan nog niet kijken" pas toen ik eigenlijk al wist dat het een volledige miskraam was, werd ik nagekeken om te checken of ik helemaal schoon was. Ik heb werkelijk drie verschillende praktijken aan de lijn gehad en niemand wilde een echo maken. Achteraf moet ik ze er ook wel gelijk in geven. Maar goed, dat neemt jouw onzekerheid zeker niet weg, maar geef het vertrouwen in de vk niet op, ze bedoelen het echt wel goed met je Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je zwangerschap gewoon mooi doorzet
Och wat vervelend, je schrikt je rot van dat bloedverlies. Het kan echt alle kantem opgaan. Ik heb ook vaak een goede afloop gezien. Bij mij was dat helaas niet zo.
Hoi, Bij mij waren het ook 2 vruchtzakjes. Het bloed was ook veel dunner dan je normale menstruatie. Maar dat komt ook doordat het wat vermengt is met vruchtwater. Zat bij mij ook onderhand tot aan m'n knieen Met de andere was gelukkig alles goed en ben alweer bijna 20 wkn Geef het nog niet op hoor, misschien toch weer een 2de vrucht
@ Madampje, Ik hoop dat we bij deze niet nog een raakvlak hebben meis en dat je lekker zwanger bent en blijft! Ik snap jou gevoel wel maar snap de vk ook! Het is gewoon heel vervelend Ik zou als ik jou was maandag gewoon even bellen om een afspraak voor de echo! Je moet toch iets van zekerheid krijgen volgende week. Hoe is het nu, nog steeds bloed? Ja ik lag er vorige week rond deze tijd heel anders bij helaas! Ik heb er wel vrede mee hoor. We hoorde 8 dagen voor de mk tijdens de echo dat het niet goed was dus ik zat ook echt te wachten op een mk... Maar vond het heel heftig, bah. Nu weer vooruit kijken en genieten van mijn 2 schatjes... Leuk dat onze kids dezelfde leeftijd hebben gezellige boel of niet
ik kreeg bij mijn zwangerschap van ons tweede kindje ook met 6 weken veeleer bloedverlies. ik stond in een winkel en ik ben naar huisgerend. daar heb ik ongeveer een uur op het toilet gezeten omdat het maar bleef lopen. ik dacht echt dat het mis was, hoewel ik ook geen stolsels verloor. wij hadden denk ik het geluk dat we voor een paar maanden in de VS zaten en daar zijn ze gemakkelijk met dat soort dingen, ik kon dezelfde middag nog bij een gyn terecht in een kliniek... daarop was een hematoom te zien te zien in mijn baarmoeder en een vruchtje met kloppend hartje! het hematoom is de eerste week nog gegroeid, en daarna alleen nog maar afgenomen. ik heb bloedverlies gehad tot en met de 11e week en daarna niets meer. ons mannetje is helemaal gezond geboren! het is schrikken en het maakt je ontzettend onzeker, maar ik hoop dat jullie net zo'n mooi eindresultaat hebben als wij hadden! sterkte!