Nacontrole echo miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mammielove, 5 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

3C5CDCAC-ED3E-4D5B-9236-0AAE0F6D9E56.jpeg Ik heb vorige week maandag (25 juni) een mk gekregen. Ik zou rond de 8 weken zijn geweest, maar hoogstwaarschijnlijk was het een leeg vruchtzakje. Ik heb een kleine week heftig gevloeid. Woensdag 27juni een echo gehad. Zag er goed uit, maar nog wel wat restweefsel. Donderdag nog een groot stolsel verloren en daarna is het minder geworden en vanaf afgelopen zondag verlies ik echt niks meer.
    Vandaag een zw test gedaan, zie foto. Hcg is er dus helaas nog niet helemaal uit denk ik.
    Volgende week dinsdag heb ik nog een echo om te kijken of het echt schoon is. Mijn vraag; kunnen ze daar evt ook op zien of er een ei aan zit te komen? Als ik uitga van mn gemiddelde cyclus, dan verwacht ik mn ei eind volgende week. Ik ga van de week misschien nog wel wat ovu testjes halen, maar eigenlijk heb ik die nooit serieus gebruikt.

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een curretage gehad, en bij de nacontrole had ik gevraagd of mijn ei al was gesprongen of ze dat konden zien. Omdat ik pijn had, blijkbaar was dat van de eigroei. Maar ze ging er wel even na kijken en toen stond die (11mei) echt op springen. En kijk m'n banner.

Zal er gewoon even na vragen

Mammielove vindt dit leuk.
  3. K00

K00 Niet meer actief

Ik zou het ook vragen. Mijn (vervangende) gyn zei dat hij geen ei kon zien op een echo. Ik dacht wat een klets.. maar heb het maar zo gelaten

4. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Ja kunnen ze zeker zien, mits deze al aan het rijpen is.. (Bij mij duurde dat helaas de eerste keer maar liefst 6 weken na currettage!) Na laatste mk met cytotec pillen zagen ze al een groot follikel op de echo en dat was 12 dagen na de miskraam. Dat werd helaas een cyste.

Deel Deze Pagina