Ik kreeg vrijdagavond krampen in mn buik en toen met plassen kwam er oud bloed mee en kleine gestolde ''sliertjes'' van 0,5 cm lang en 2 mm dik heb tot zaterdagmorgen regelmatig krampen gehad en ditzelfde bij hhet plassen, maar ook 2x bij afvegen dat het papier schoon was. sinds gisteravond is het helder rood bloed maar niet zoveel net als nrmaal wanneer je ongesteldheid bijna over is. Ik heb geen krampen meer en voel me Prima ook geen koorts/verhoging Ben ik alles wel kwijt? of gaat er nogmeer komen? moet ik de vk ook bellen nu dat dit gebeurd is? ik zou as donderdag een controle echo hebben omdat afgelopen week bleek dat er (nog) geen hartje klopte moet ik dat gewoon laten staan die afspraak?
Krampen klinkt niet zo goed... Wat js het termijn waar je in zit...? Ik zou zeker de afspraak door laten staan. Het kan fout zijn maar hoeft niet. Er zijn zwangerschappen die bloed verliezen en toch goed zitten... Sterkte succes...
Ik zou bellen met de VK, misschien dat je eerder op controle kan. Het kan alle kanten op en wil je niet bang maken, maar ik had dezelfde verschijnselen en helaas liep het bij mij verkeerd af. Succes!!
afgelopen dinsdag bij de 1e echo was er geen kloppend hartje en was ik 3 weken minder ver dan gedacht, wat eienlijk niet kan dus ik hoopte dat het goed zou komen maar wist eigenlijk wel dat het fout zou gaan.