ik kreeg eergisteravond wat bloedverlies. Zonder krampen en stolsels. Na een paar uurtjes hield het op. Gisteravond kreeg ik echt heel veel bloedverlies en stolseltjes. Niet echt krampen. Nu vannacht geen bloedverlies meer gehad en zw test was net nog echt een dikke knaller! Zou ik misschien zwanger zijn geweest van een tweeling en dat 1 het niet heeft geredt? Iemand ervaring? En wanneer was bij jou je hcg minder na een miskraam?
Ik wil je niet moedeloos maken, maar een knaltest zegt helemaal niks helaas. Ik had 4 dagen na mijn mk nog steeds een knaller. Ik denk dat het enige dat nu zekerheid geeft, een echo is.
Bah wat vervelend die onzekerheid.. Helaas hier hetzelfde gehad en was toch echt een miskraam. Een vriendin daarentegen had precies wat jij beschrijft dat 1 kindje het niet gered heeft. Kan alle kanten op dus... Veel sterkte met het wachten! Hopelijk kun je snel terecht voor een echo.
Kan alle kanten op inderdaad, ik had met zeven weken een miskraam, was een tweeling, maar dat wisten we toen nog niet. Het was wel met krampen maar niet heel veel bloed. Meer bruin met crèmeachtig spul en wat rood erdoor. Wel zo veel dat ik dacht dit is niet goed. Testen heb ik niet meer gedaan, is toch zinloos. Heb met acht weken een echo gehad. En toen zagen we een leeg en een vol vruchtzakje
Hee meid, Bij mij hetzelfde verhaal. Zelfs na ernstig bloedverlies nog steeds een knaltest. Helaas was het bij mij toch echt foute boel.. Ik wens je veel sterkte..
Vervelend die onzekerheid, maar zoals een paar andere ook zeggen, betekent een knaltest helaas niks. Ik had nog knaltesten 2 weken na m'n miskraam