Miskraam maar nog hCG.

Discussie in 'Miskraam' gestart door sabrinab1986, 18 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinab1986

    sabrinab1986 Fanatiek lid

    9 okt 2012
    1.157
    266
    83
    NULL
    NULL
    21 sept kwam ik erachter dat we zwanger waren. Een week later bleek het niet goed te zijn. Toen pillen gekregen maar opwekken lukte niet dus opnieuw pillen. Op 26 okt kwam het vruchtje eruit, 8 nov had ik nog hcg waarde van 60. Maar paar dagen geleden getest kijken of het eruit was maar was nog echt positief. Nu vanmorgen weer getest en hij was weer beetje opgelopen. Weet ff niet wat ik hier van moet denken dus ziekenhuis gebeld. De assistent zei dan bent u vast opnieuw zwanger. Ik kon alleen maar pardon zeggen maar morgen belt mijn eigen gyn. Mijn baarmoeder en eileider is zorgvuldig na gekeken meerdere malen en was schoon en rustig dus heb het vruchtzakje ook echt op mijn vinger gehad dus ook echt verloren maar zou dat mogelijk zijn? Zo snel opnieuw zwanger?Ik heb ook nog geen menstruatie gehad?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Als je 26 oktober het vruchtzakje bent verloren en 8 november, 2 weken later nog een hcg waarde van 60 hebt zou ik denken dat er nog iets restweefsel zit, dit geeft ook hcg af. Lijkt me heel snel dat je tussen 26 oktober en 8 november een eispong hebt gehad en een innesteling, qua tijdsbestek kan dat ook helemaal niet.
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit idd.
    Ik zou ook denken dat er nog wat restweefsel zit.
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Je kan eigenlijk niet zwanger zijn omdat je hcg eigenlijk te hoog is voor een eisprong bovendien had je dan een eisprong moeten hebben terwijl je net het vruchtje verloor. Er is tijd nodig om hcg af te breken of er woekert toch wat restweefsel nog.

    Sterkte :( wel ontzettend slecht dat de assistente al de conclusie zo trok ipv alleen te zeggen: de gyn spreekt u er morgen over.
     
  5. sabrinab1986

    sabrinab1986 Fanatiek lid

    9 okt 2012
    1.157
    266
    83
    NULL
    NULL
    Daarom kon ik zelf ook alleen maar pardon uitbrengen kan ze dat zo zien en en dan uitspreken door de telefoon vond zelf ook niet netjes. Ik ben vanmorgen weer begonnen te bloeden zou dat een menstruatie zijn of kan dat niet met hcg in het lichaam?
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Pff echt die assistentes soms! Ik had ook zo'n trut die heel onaardig deed. Alsof je voor je lol opbelt zeker na zo'n gebeurtenis.
    Maar ik denk idd ook restweefsel, zoiden ze met n echo moeten kunnen zien. Soms komt restweefsel er met een menstruatie uit, maar als t nog hcg afgeeft (en daar lijkt t dus op) dan komt er geen eisprong en menstruatie. Ik zou dus laten kijken.
     

Deel Deze Pagina