Miskraam op wekken met 8 weken vanwege leeg vruchtzakje. Ik ben gisteren ochtend rond 10 uur begonnen te bloeden.niet veel ,maar alleen met plassen, tien in half 4 grote stotsel met weefsel van vruchtzakje verloren. Sinds dien geen stolsels en bloeden is nu bijna over . Buik is nog wel erg op gezet. Wat nu? Hoort dat niet veel langer aan te houden en meer ?
Had ik ook bij mijn MA bij 9 weken. Vruchtje was ter grootte van 6 weken ongeveer. Een dag wat gebloed, geen pijn gehad, dat was het. Wel een rest van 9 mm gehad, maar die moest vanzelf komen en dat deed ie met de volgende menstruatie. Sterkte
Dat verschilt per miskraam, het kan zo mild verlopen, maar t kan ook dat er nog restweefsel zit. Krijg je een controle echo?
Hja krijg zeker controle de 28dte maar moet morgen toch naar de huis arts. Ik lijk wel 20 weken zwanger .
Toen ik de pillen opstak (een woensdag), begon ik savonds wat bloedverlies te krijgen en de dag (donderdag) erna is het vruchtzakje afgekomen. Daarna is het bloedverlies bij mij zo goed als gestopt en ook geen krampen meer. Op echo zagen ze vrijdag dat nog niet alle weefsel eruit was. Zondag begon ik weer last van krampen te krijgen.Maandagochtend is dan plots een heel groot stuk slijmvlies en weefsel eruit gekomen en had ik weer wat feller bloedverlies. Alles was er toen uit gekomen en de krampen zijn mee gestopt. Het kan dus zeker nog zijn dat je nog wat restjes hebt zitten.