Na verdubbelde hcg test altijd goed?

Discussie in 'Miskraam' gestart door anoniem666, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds 12 dpo bloedverlies. Niet veel, veegjes afwisselend roze en bruin en soms helemaal niets zelfs.
    Maar het is toch al 4 dagen lang, inmiddels 16 dpo.

Mijn testen (kv2v5) lopen echt goed op, inmiddels zijn de streepjes bijna even donker!

Als je nu 2x zou bloedprikken met een dag ertussen, en deze waarde is minstens verdubbeld. Wil dat dan zeggen dat het bloedverlies zeer waarschijnlijk niet van een vroege miskraam is?

2. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Helaas kan niets je een goede voorspelling geven over het succes van je zwangerschap. Ik heb de eerste 11 weken bloedverlies gehad. In overleg met de verloskundige geen extra echo's, omdat zelfs dat geen zin heeft: ook al zie je een hartje kloppen, dat wil niet zeggen dat het morgenochtend nog goed zal gaan. Het is met bloedverlies gewoon afwachten wat het wordt. Helaas ;) Bij mij ondertussen een week gestopt: hoop dat het zo blijft! Jij succes met afwachten :)

3. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het geen voorspelling is helaas, maar zegt het wel wat over het moment?
    Zou je als je op 12 dpo al bruin/roze verliest op 18 dpo nog een verdubbeling van de hcg kunnen hebben en dat er toch al 6 dagen een soort miskraam zich aankondigt/bezig is?
    Had het hcg dan al niet moeten stagneren na 6 dagen?

Van de echo's weet ik inderdaad, helaas!

Eng hoor die onzekerheid! Fijn dat het bij jou gestopt is, succes!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Oplopende testen zeggen niks. Zolang er een zwangerschap in je baarmoeder zit kun je hcg aan blijven maken. Ook bij bloedverlies, ook bij een dood vruchtje.. Enige dat uitsluitsel kan geven is een echo en die geeft geen garantie helaas. Wel raar dat een echo niet gedaan wordt..

Deel Deze Pagina