miskraam maar stijgende hcg

Discussie in 'Miskraam' gestart door rhea karels, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Maar hoe weten ze nu dat het geen nieuwe zwangerschap is? Ik bedoel nu stijgt hij super mooi dus mischien ben je wel goed zwanger. En heeft het gewoon een slecht opstart probleempje gehad. Ik zou echt nog wachten met die spuit hoor tot volgende week als er echt niks te zien is kun je alsnog iets doen.

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi,

@laurie, ik weet het niet dit waren de opties wat mij verteld zijn, ik ben er niet in thuis ik weet het niet. Ze blijven zeggen en ik heb echt al 6 verschillende artsen gehad dat mijn eileiders er goed uitzien. Maar ze kunnen nog niet zien waar het dan zit. Ook niet rondom de buik.

@Sprits ze vertelde mij bij een zwangerschap van elke vrouw is het vruchtje pas zichtbaar op een echo bij een hcg van 1500 en omdat ik nog van 675 heb kunnen ze niet zeggen waar die zit. Ze weten het gewoon niet. Daarom willen ze tot maandag wachten omdat ze verwachten dat mijn hcg dan rond de 1500 ligt. Als dit niet het geval is is het geen goede zwangerschap en daarboven gaan we weer kijken en willen ze een kijkoperatie. Ik heb geen idee meer moet ook zeggen dat ik er erg moedeloos van wordt.

@babyhoop, ik vermoed niet dat dit een nieuwe zwangerschap is. Mijn testen waren positief op 19 mei en moet eerlijk bekennen na alle elende die daarna gekomen is hebben wij niet meer geklust. Dus dan zou het nog voor de 19e verwerkt moeten zijn maar volgens mij zijn de waardes dan nu ook veel te laag nog.

Bedankt voor jullie reacties! Daar ben ik blij om zodat ik toch weer wat vragen heb voor maandag. Ben zelf bang dat ze zeggen dat het toch goed is want daar heb ik zelf geen vertrouwen meer in. Moeilijk allemaal maar we gaan weer op naar maandag!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #23 marjon 2, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    hoe weten ze dat het geen bbz is ?

Voordat je de die spuit krijgt laat je goed informeren , want dan mag je een bepaalde tijd niet zwanger worden ......( dit is wel degelijkeen behandeling om een eventuele bbz af te breken , )

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjee, wat een verhaal. Maar 1 ding weet ik zeker. Ik zou die spuit niet accepteren. De kans op een goede zwangerschap is heel klein lees ik. Maar die kans is er dus wel!!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vruchtje kan ook in je buikholte terecht gekomen zijn. Dat was bij mij het geval. Minder erg in principe omdat je zo geen schade aan een eileider kunt krijgen. Maar ook daar gaat het woekeren en moet het weg. Is op een echo dus nooit te vinden.

6. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi daar ben ik weer! Vnnacht naar het ziekenhuis gegaan omdat ik echt verging van de buikpijn. nof steeds niet bekend wel vocht in me maag en vermoedde nu toch dat het een bbz is en dat het is losgekomen. Hcg was weer gestegen naar 1300. Omdat mijn pijnklachtenten nu weer weg zijn gaan ze toch weer wachten op maandag want als het nu uit mijn eileider is moet maandag. het hcg gedaald zijn. Mocht het nu toch verhoogd zijn dan een kijk operatie pff wat een gedoe allemaal maar ja nog even geduld hebben.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vocht in je maag en dat het is losgekomen , vocht als zijnde bloed?
    Sorry maar ik vind dat ze je een beetje vaag behandelen ....Bij elke twijfel weer gelijk aan de bel trekken hoor !!!!!
    Een bbz kan zich idd vanzelf oplossen , maar hou het aub in de gaten .......

8. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi marjon nee niet als bloed ze hebben veel bloed en allemaal testen afgenomen. Vorige week zeiden ze dat ze een cyste hadden gevonden in een eierstok en vanochtend zeiden ze dat dit waarschijnlijk dus het vruchtje is geweest maar ook dat wisten ze niet zeker daarom oom wachten tot maandag. Ik vind het ook echt heel frusterend heb in vier weken tijd wel 7 artsen gehad en iedereen zegt wat anders. Ik hou zeker alles in de gaten en trek oom zeker aan de bel. Ben al blij met deze site door jullie verhalen toch wat wijzer geworden en dat oom voorgelegd bij de artsen. Maar ervaren artsen die niet weten wat er aan de hand is vind ik heel moeilijk heb er zelf ook nog nooit mee te maken gehad. Maar zit nu wel aan het eind van me geduld en hoop dat maandag iets gedaan wordt want dat weet ik ook wel ondertussen nog een week wachten.

9. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi allemaal

Nou al jullie verhalen waren goed ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis nadat de waarde flink boven de 2000 was gestegen. Nog niks te zien op de echo dus heb ik gisterenavond een kijk operatie gehad. En ja hij zat in mijn linker eileider en was zo opgezet dat ze hem niet meer konden behouden en dus ook mijn eileider is weggehaald. Ik gelukkig oprijd geholpen. Nog wel veel last van de operatie maar opgelucht nu alles achter de rug is. Nu f aansterken en over twee weken de na controle hoop dan dat alles achter de rug is zodat we weer opnieuw kunnen beginnen!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje ik was er al bang voor maar hoopte dat je artsen wijzer waren .... Sterkte meid en neem tijd voor je herstel,knufff

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik las even je verhaal. maar o mijn god wat schrik ik hiervan. het lijkt wel in je verhalen alsof de artsen een beetje nalatig gehandeld hebben. wie weet als ze eerder hadden ingegrepen had je je eileider nog kunnen redden.

meid ik wens je heel veel sterkte!!

12. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dank jullie wel! Dat gevoel heb ik ook dat de artsen nalatig zijn geweest toen ik hier hoorde dat het misschien een bbz zou kunnen zijn heb ik dat ook gelijk aangegeven, weet ondertussen ook waar de pijn in mijn lies vandaan kwam ook aangegeven steeds maar een bbz was absoluut uitgesloten belachelijk nu blok hot dat het toch zo was en de eileider op knappen stond! Ik heb over twee weken nacontrole en daar ga ik ook zeker wat van zeggen! Maar nu is het gewoon beter worden en van me dochtertje genieten die is ook van de tel door alles wat er gebeurd is!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou er ook zeker iets van zeggen ..Mijn eileider is toen gespaard , het was toen nog niet bekend wat beter was eileider sparen of weghalen ..Als de andere eileider gezond en goed is ( ga ervan uit dat ze daar gelijk naar gekeken hebben dus vragen ) dan heb je als jemet 2 eileiders 100% kans zou hebben op zwangerschap met 1 goede eileider ook een goede kans , die neemt voor een groot deel de functie van de andere eileider over ...en bij een beschadigde eileider omdat ze hem sparen is de kans op hethaling bij een volgende zs groot ong 25 % in mijn geval toen ......Maar goed gezien het feit dat dit ook levensbedreigend kan zijn , vind ik echt dat ze nalatig zijn geweest ....................mijn gyneacoloog noemde een bbz een struikelblok in de gyneacologie , bij maar kleine twijfel bbz moeten we daar ook naar handelen, want het kan gewoon erg gevaarlijk zijn ..

Geniet maar lekker ff van jemeissie en schrijf alle vragen die je hebt op papier want als je straks voor de nacontrole meot zal er weer van alles boven komen , het is niet niks wat je hebt meegemaakt , dikke knufffff

14. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dank je marjon ik heb inderdaad al wat vragen opgeschreven. Ze hebben naar de andere eileider ook gekeken die zag er heel mooi uit. Ze hadden wel fotos ook laten zien maar was nog erg suf! Dus die wil ik zeker ook nog zien. Hij vertelde ook dat hij de eileider niet kon sparen omdat hij op knappen stond. Maar goed ik ben benieuwd naar de nacontrole en ga zeker alle vragen stellen die ik heb. Kunnen de klok niet meer terug draaien maar ik vind het nogmaals belachelijk hoe ze gehandeld hebben als ze eerder hadden gehandeld.had het misschien mijn eileider kunnen sparen. Nog wel even een vraagje wanneer komt de ongesteldheid weer opgang?

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wat erg voor je. Vind het ook schokkend dat het voor ons zo duidelijk leek maar dat de artsen het niet serieus genoeg hebben genomen.

Sterkte!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Duurde bij mij ong 6 weken ,maar is wel verschillend...

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jeetje wat een artsen. Ik heb ook een bbz gehad ook een hele ropmslomp omheen gehad. Ik heb dus op het randje gelegen. Had drie liter bloed in me buik zitten en de rechtereileider is verwijderd. Ik ging ook nog even met ze om tafel jeetje zeg ik schrik er elke keer weer van dat ze het nog zo moeilijk herkennen.

Ik was trouwens keurig na 28 dagen weer ongesteld. Meid doe rustig aan en heel veel sterkte. Knuffel

18. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi channes.
    Beetje late reactie sorry. Wat zeiden de artsen bij jou dan? Ze waren er erg laat bij jou bij... Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen al heb ik er weinig aan want het is al gebeurd. Het gaat nu stukken beter en voel me redelijk goed. Maar nogmaals belachelijk van de artsen terwijl ik door de meiden hier wist dat het een bbz was en dat meerder keren heb aangegeven. Maar goed ik hoor wat ze volgende week erop hebben te zeggen!

Deel Deze Pagina