Net erachter dat ik zwanger ben en bloedverlies.

Discussie in 'Miskraam' gestart door deniseappeltje, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Goedemorgen.

Ik ben 2 dagen geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben.
    Ik werd vanmorgen alleen wakker met licht vlekje bloed in me ondergoed... en licht bloed verlies.
    Ik raakte natuurlijk totaal in paniek.
    De verloskundige gebeld (werkdaar) en die zei dat het van alles ken zijn. Gesprongen vaatje en innesteling van alles! Maar ik ben zo bang nu..
    Is dit echt zo normaal?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als het daarbij blijft wel.....
    Ik vond echter je testen eerlijk gezegd nou ook weer niet zo heel duidelijk (sorry). Bleef een beetje bij vage streepjes en dat is vaak ook niet zo'n goed teken. :(
    Gezien je termijn in je banner had je onderhand al een duidelijke test moeten hebben.
    Wat je zou kunnen doen als je het aandurft, is opnieuw testen. Bij een goede zwangerschap zou het streepje nu goed duidelijk zichtbaar moeten zijn en echt duidelijk op moeten zijn gelopen bij die testen die je begin deze week had....

3. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ik had nu duidelijke testen, ook op me werk getest etc en die waren mooi.
    2 donkere streepjes zeg maar. Maar nu is de bloeding heel hevig en wrakstukken komen eruit zeg maar.
    en lig krom van de krampen dus volgens mijn collega is dit een misser geworden. 1e keer dat ik dit meemaak

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend! Ik vond je testen ook niet echt heel duidelijk en zeker niet voor bijna 5 weken.. hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Oei, dit klinkt niet heel goed nee.
    Je testen heb ik niet gezien, maar tenzij je zeker weet dat je 4 weken na je ovulatie hebt getest, kan het natuurlijk zijn dat je te vroeg hebt getest en ze daarom nog zo licht waren.

Ik zou vandaag opnieuw de VK bellen en eisen om een spoedecho, gezien het heftige bloedverlies.

Sterkte meis.

Een klein druppeltje of zelfs heel weinig, lichtroze bloedverlies, kán echter ook al betekenen dat het niet goed is. Dus niet zoals @Be Happy veronderstelde dat als het daarbij blijft er niets aan de hand is (maar zou wel kunnen, zoals je VK al zei)

6. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hoi,

ik heb net met me collega gebeld en die zegt dat ik de bloeding even moet laten gaan.. aangezien de stolsels en de hoeveelheid van bloedverlies kon ze spreken van een miskraam. We dachten eerst aan iets anders, maar met de hoeveelheid in weinige tijd.. volgende ronde nieuwe kansen toch ? ook al neem ik nu wel even rust wist niet dat dit toch best veel impact kon hebben..

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O jeetje....heel veel sterkte!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat heftig. Klinkt idd niet goed. Sterkte

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heftig, klinkt helaas niet goed

10. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    sterkte :(

11. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Dankjewel allemaal, het is even moeilijk te relativeren omdat ik gister nog een oplopende test had en in de nacht is het ineens klaar.. dat vind ik nog even moeilijk

12. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    bloeden en krampen is vaak geen goed teken. Hier toen helaas ook een mk en nu wederom ook weer een vroege dus snap je onzekerheid
    Heb je nog getest ?
    Heel veel sterkte en een digitale knuf

13. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Me test blijft nu positief. Ik denk dat het wel afneemt na een paar weken.

14. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Ik heb vorige week een miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap. Heb gisteren een controle echo gehad om te kijken of alles weg is ('schoon is') zou dat als ik jou was ook vragen!

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Lopen je tests nog op? Zo ja: trek toch even aan de bel! Meestal betekent heftig bloedverlies met stolsels een miskraam. Je hebt echter uitzonderingen.

Deel Deze Pagina