miskraam, maar toch nog zwangerschapsverschijnselen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BooBoo, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BooBoo

BooBoo Nieuw lid

27 jan 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb afgelopen woensdag een miskraam gehad, met veel bloedverlies en krampen. Het bloeden is vrijdag alweer opgehouden,terwijl de vlk vertelde het tot +- 10 dagen zou aanhouden. Nu heb toch nog wel last van maagzuur. Niet misselijk (maar dat was ik voor de bloeding ook niet). Wel heel moe,en heel af en toe nog buikpijn. Wel voelt me buik gespannen aan. Zou het dan kunnen het toch geen miskraam was,of wellicht een tweeling waarvan 1 vruchtje weg is?

Wie herkent dit? of heeft hier ervaring mee?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zou toch echt uitgaan van een miskraam.
    Ook heb je waarschijnlijk nog het HCG-hormoon in je lichaam wat weer voor zwangerschapskwaaltjes kan zorgen.
    Ik vind het ontzettend rot voor je dat je een miskraam hebt gehad. :(
    Veel sterkte!

3. BooBoo

BooBoo Nieuw lid

27 jan 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie,

Ik denk toch bij 7 weken(over anderhalve week) voor de zekerheid voor een echo te gaan,als ik dan nog last heb.

Baal er enorm van! maar we gaan dan weer op naar de volgende poging.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Herkenbaar..
    Ik ben in februari geopereerd aan een bbz.
    Heb me echt nog een week of 2 zwanger gevoeld terwijl er echt niks meer was.
    Sterkte.

5. BooBoo

BooBoo Nieuw lid

27 jan 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane:

Ja erg is dit joh pff.. Blijf twijfelen op een of andere manier.

Maar wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks!

bedankt voor je reactie!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Is het ook meis, ik weet er alles van.
    Ik heb me ook enorm ellendig gevoeld, maar de hormonen hebben tijd nodig om je lichaam te verlaten en helaas gaat dat niet zo snel.
    Veel sterkte meis, geeft het even een tijdje om te herstellen.

Klopt nu zwanger via IVF..

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb ook een mk gehad waarbij mijn hcg zelfs nog even steeg na de bloeding...dus voelde me opk nog volop zwanger. Dus het kan.

8. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    ik voelde me na mijn miskraam ook nog wel een week of 2 zwanger met pijnlijke borsten, misselijk, moe, buikpijn. Mja het hcg is niet in 1 2 3 weg natuurlijk he!
    Als je weet dat je zwanger bent neem je die kwaaltjes er gewoon bij, maar als je dit voelt terwijl je weet dat er geen kindje meer is wordt dat een pak moeilijker natuurlijk. Een constante herinnering.

Heel veel sterkte meid!

9. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik ben in augustus opgenomen met zwaar bloedverlies...mk toen stopte het een dag of 2 later maar een week later bloedverlies....soms loopt het echt anders...heel veel sterkte

10. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het hcg is vaak niet ineens 0, dus dan denkt je lichaam nog steeds dat het zwanger is. Ik had het ook, voelde me nog hartstikke zwanger, maar het zat toch echt niet goed :(...

Heel veel sterkte, een miskraam is super zwaar!

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan wel zes weken duren voordat je HCG-waarde weer op 0 staat. Je kunt daardoor dus ook nog zes weken zwangerschapskwaaltjes houden. Sterkte!

12. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mijn kant een hele andere reactie..
    Ik herken het verhaal.. van mijn zus.. In haar tweede zwangerschap ging het ook mis, en de miskraam volgde.. Maar ze voelde zich toch ook nog écht zwanger.. En dat bleek ze ook nog te zijn!!! Ik heb nu echt een geweldig en prachtig nichtje..
    Kan natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook zo is, maar je moet het misschien niet helemaal uitsluiten!!! Sterkte met alles...

Deel Deze Pagina