Oh ja!! Ff niet tillen idd, ik heb nog geen peuter rondlopen dus moet lukken Emotioneel nog niet zo veel.. maar dat komt misschien nog! Wel kotsmisselijk nog van de morfine maar goed.. Nu helemaal hopen dat we snel zwanger worden met 1 eierstok! Spannend... Fijn dat ik al wat wist door jou, maakte het voor mij wat makkelijker! En bedankt voor je lieve berichtjes! Xxx
Ja langzaam aan weer wat beter! Eerste dagen wel echt super suf geweest! Hoe is het met jou? Wat hebben ze eigenlijk tegen jou gezegd wat betreft weer opnieuw zwanger worden? 1 menstruatie afwachten? En ben jij alweer aan het werk of? Ik las op internet iets over hsg, dat ze kunnen “spoelen” of iets dergelijks om te kijken of je andere eileider wel goed doorgankelijk is.. ga jij dat doen of? Zit nog met best wat vragen, ik zou gisteren eigenlijk een telefonisch consult krijgen maar ze hebben helaas niet meer gebeld dus denk dat ik vandaag zelf nog maar eens bel. Krijg jij nog een nacontrole? Liefs xx
Ja, de gyn zei van gewoon de eerste menstruatie af te wachten en dan mogen we opnieuw proberen. Dat spoelen heeft ze niets over gezegd. Ga dat dus ook niet doen. Jij wel? Ik met vrijdag op nacontrole, dus hopelijk is alles dan in orde. Heb nooit echt heel erge pijn gehad na de ingreep en de pijn die er was was ook al snel weggetrokken, maar sinds gisteren heb ik links toch wel een lastig gevoel. Geen echte pijn, maar eerder het gevoel dat ik een grote blauwe plek heb. Ben sinds gisteren ook terug naar de les (ik ben na een hele poos werken dit jaar met een nieuwe opleiding gestart), en dat ging goed. Maar dat is natuurlijk wel minder intensief dan werken. Ik moet maar gewoon op een bankje zitten en luisteren naar de docent Wanneer zou jij terug moeten beginnen werken? Gyn had mij zowizo maar 1 weekje thuis geschreven.
Nee ik heb die hsg niet gepland staan maar ben uiteraard erg benieuwd of mijn andere eileider wel gewoon goed is.. Ik heb geen nacontrole staan alleen telefonisch consult, dus hoop dat ze me straks bellen en ik meer info heb. Wij gaan het ook proberen na de nieuwe menstruatie, ben trouwens wel benieuwd hoe lang dat op zich laat wachten! Ik werk deeltijd in de zorg en dat kan fysiek best heftig zijn dus denk dat ik het met dit weekje nog niet ga redden.. net wat ik zeg ik ben echt heel suf geweest de eerste 4 dagen.. ik voel ook wat gerommel links in mn buik, wat getrek.. maar heb jij geen blauwe plekken op je buik dan? Ik ben bont en blauw overal haha.. Xx
Nee, geen blauwe plekken te zien hier. Een heel klein beetje rond de littekens zelf, maar voor de rest niets. Maar nu dus wel al enkele dagen het gevoel dat ik links aan de binnenkant zen hele grote blauwe plek heb. Maar dat zal wel normaal zijn, denk ik. Ondertussen denk ik ook dat ik mijn eisprong heb gehad gisteren, dus als dat waar zou zijn, zou ik gewoon m’n gewone cyclus al aanhouden. Zou hoed nieuws zijn Hmm, in de zorg werken is idd niet de ideale setting om al terug aan het werk te gaan. Zie maar dat je goed hersteld bent voor je terug begint!