Miskraam gehad, nu al weer een eisprong?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Catrice4, 19 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catrice4

Catrice4 Lid

19 apr 2022
    26
    11
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Op maandagavond 12 april startte mijn miskraam na 7 weken zwangerschap, op woensdagmiddag 14 april verloor ik het vruchtje en op donderdag 15 april bleek op de echo dat alles weg was, alleen nog wat verdikt slijmvlies.

Het bloeden is vannacht gestopt en mijn gyn adviseerde om vanaf vandaag ook weer een ovulatietest te doen. Meteen een knaltest en het kan ook kloppen want al mijn symptomen die ik normaal vlak voor een eisprong heb, heb ik. Maar het lijkt me wel zeer snel om nu al een eisprong te krijgen?
    Mijn normale cyclus varieert van 25-30 dagen, dus het is ook wel eens kort, natuurlijk.
    Maar aan de andere kant: het kan ook nog positief zijn door HCG in mijn lichaam. (Zou dat er nog in zitten als het vruchtje er al helemaal uit is?)

Het kost ons zeer veel moeite om geslachtsgemeenschap te hebben, ivm nare gebeurtenissen in het verleden. Wij kunnen het 1x per maand doen en verder zelfinseminatie. Maar ik wil daarmee ook zeker geen kans missen.

De vraag is dus: moet ik het vanavond dan al doen?
    Sorry voor de wirwar van vragen, maar zoals jullie merken vind ik het erg onzeker allemaal!

2. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik baal ontzettend dat ik je post nu pas zie. Ik had na mijn miskraam en altijd cyclussen van een week of 6 ook vrij snel een nieuwe eisprong. Daar is deze zwangerschap van.

Dus het kan zeker. Wat heb je uiteindelijk beslist?

3. Catrice4

Catrice4 Lid

19 apr 2022
    26
    11
    3
    Vrouw

Oh wow! Oké! Ik heb het uiteindelijk gedaan..
    Ik blijf iedere dag testen maar de streepjes op ovulatietesten zijn alleen maar verder afgenomen. Vandaag zag ik zelfs niets meer!

maargoed ik blijf maar gewoon testen totdat er weer 2 streepjes op de ovulatie test staan.
    Of even zstesten over bijvoorbeeld 1,5 week?

Deel Deze Pagina