miskraam maar weinig bloed?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Assepoes84, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoi even een vraagje,
    Ik heb ws dit weekend een miskraam gehad. Woensdag heb ik positief getest, dodnerdag kreeg ik licht bloedverlies en vrijdag, zaterdag en zondag was dit iets meer, maar nog niet zoveel als een normale menstruatie.
    Vandaag heb ik alleen weer last van bruin bloedverlies. Ik heb vanochtend wel een testje gedaan maar het streepje op deze test was eigenlijk niet meer zichtbaar.
    Nu vraag ik mij af, moet ik nog wat verwachten of was dit het??
    Ik zou vandaag 5 wkn zwanger zijn, geteld vanaf mijn laatste menstruatie.
    Ik wil nu graag dat het gewoon klaar is en ik mij kan richten op mijn nieuwe cyclussen.

Groetjes

2. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Tijdens mjn miskraam bij 4wk3dg had ik ook weinig last van bloedverlies. Wel een paar dagen, maar minder dan bij een normale ongesteldheid. Ik ging daardoor ook even twijfelen, maar het was toch echt een mk. Had vrij snel daarna een negatieve test in handen.
    Ik had trouwens ook helemaal geen krampen gehad.
    Een miskraam kan dus ook soepel en zonder pijn verlopen.
    (helaas wel)

3. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 6 weken een miskraam gehad, en ook bijna geen bloedverlies gehad. In ieder geval minder dan bij een menstruatie. Ze hebben tegen mij gezegd dat dit ook kan zijn doordat het vruchtje eigenlijk al heel snel na het innestelen is gestopt met groeien. Maar ik denk dat het per persoon ook wel kan verschillen.

4. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb nu amper nog bloedverlies dus hoop dat dit het ook was en dat we zsm naar de volgende ronde kunnen.
    Groetjes

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb vorige week woensdag aan de hand van bloedtesten gehoord dat ik ik zwanger was.
    Vrijdag heb ik positief getest, en zondag had ik wat roze slijm vrlies.
    Maadag begon het vloeien door te zetten maar ook ik kan het niet vergelijken met een normale menstruatie!
    gister middag had ik wel even 2 hele erge steken in mijn onderbuik vervolgens heb ik het vruchtje verloren.
    Ik heb het ook in mijn handen gehad.
    Maar hier is het vloeien ook al zo goed als over!
    Ik weet ook niet wat ik verder moet verwachten!
    Maar ik hoop ook dat dit het was en dat we verder kunnen.
    Ik heb er wel heel veel moeite e op emotioneel gebied!!
    Ik wens je veel sterkte toe met het verlies.
    Liefs mamavand

Deel Deze Pagina