Vorige week donderdag heb ik een curretage gehad. Het bloedverlies is alleen de eerste paar dagen wat meer geweest maar daarna nam het af en was het niet meer rood. Vanochtend was het weer rood en zaten er zelfs nog wat stolsels in. Omdat bij mij de miskraam al wel een beetje op gang gekomen was loop ik nu alweer 3 weken met bloedverlies en ik heb er een beetje genoeg van. Ik had eigenlijk gehoopt dat het deze week minder zou worden en hopelijk volgende week zou stoppen. Hoe lang duurde het bij jullie voor het stopte?
Wat een ellende! Ik heb nu 2 weken geleden een curettage gehad. Bij mij was het bloedverlies in eerste instantie alleen op de eerste dag. Daarna stopte het 2 dagen, om vervolgens nog 1,5 week te duren. Ik ben er dus nog maar net vanaf. Ik heb maandag een afspraak met de gyn gehad en ernaar gevraagd. Zij vertelde me dat alles tot 4-6 weken daarna "binnen de marge"valt. Maar om dus op jouw vraag terug te komen: bij mij duurde het 1.5 week bij een schone lege baarmoeder. Succes, het is allemaal al ellendig genoeg!
Ik heb hetzelfde gehad. De gyn zei toen dat er dan nog gewoon wat bloed en stolsels in je baarmoeder zitten die er door beweging uitkomen. Mij is vertelt je er geen zorgen over te maken. Bij mij kwam het na 1,5 week 2 dagen (best heftig) terug, daarna was het helemaal over. Sterkte!
Ik heb hier helemaal geen last van gehad. 4 weken terug gecurreteerd. Tot 1 week erna enkel bruinverlies gehad. 1 inlegkruisje was genoeg. Heb nooit geen rood bloed gehad. Denk dat ze bij mij gewoon de grondige schoonmaak hebben gedaan
Het is vooral met dit weer erg waardeloos. Ik gebruik normaal geen maandverband en weet ook weer precies waarom ik het niet fijn vind.
Hier ook weinig last van gehad, maar ik verloor het vruchtje toen de nacht voor de curretage, dus ik was bijna alles al kwijt. Daarna ik denk drie dagen nog lichte bloeding gehad, maar daarna was het weg.