Ha dames! Ik heb gisteren een positieve gehad! (Yay!) Maar ik snap iets niet... De Kruidvat 2v5 was tuur, predictor early vrij duidelijk en de cb gaf zwanger 1-2 aan! Mijn laatste ongi was 4-4... hoe kan het dat cb 1-2 aangeeft terwijl Kruidvat amper zichtbaar is? Net nog de predictor express gedaan en een vergelijkbaar streepje te zien als op de predictor early van gisteren... Wanneer zal mn ei en innesteling geweest zijn? In mn banner staan mn vorige cyclussen... zou het allemaal wel goed zitten? Sorry voor mn lange verhaal
Ik zou me over het lichte streepje bij de kV niet te druk maken, ze zijn niet zo snel knal meer als voorheen en lopen momenteel erg langzaam op. Heb er vertrouwen in gezien je cb en predictor
De kruidvat liepen bij mij ook langzaam op, pas na een week had ik een knaltest. En toen de kruidvat test een heel licht streepje gaf had ik met cb ook 1-2. Dus dan ben je gewoon heel pril zwanger denk ik! Gefeliciteerd
Als dag 1 van je cyclus op 4 april was, dan ben je nu officieel 3w2d zwanger. Het kan best zijn dat je ovulatie (en dus bevruchting) eerder is geweest dan op de gemiddelde dag 14, maar als je geen ovulatietesten hebt gedaan of getemperatuurd hebt dan kunnen we dat niet weten. Je hebt er wel korte(re) cycli tussen zitten, dus het zou best kunnen dat je bevruchting al langer geleden is, maar op zich is ergens tussen de 3+2 en 3+6 ook passend bij je testen als ik het zo hoor. Ik zou even uitgaan van je 'nod' op maandag a.s. ongeveer en je bevruchting rond de 16e denk ik. Maar je zult bij de termijnecho definitief horen hoe ver je bent. Vergeet ik het belangrijkste nog: gefeliciteerd!
@marb dank je wel voor je uitleg! Ik denk idd dat mn ei vroeg is geweest, had op vrijdag 13 april een bijna positieve ovulatietest en toen waren mn testjes op dus mn ei zal dan 14 of 15 gesprongen zijn naar mijn idee en dan innesteling tussen 20 en 24 april... klopt het dan een beetje? Dan zou vandaag of morgen mn NOD zijn... Edit: ook bedankt voor je felicitatie haha